Gölgeni unutmuşsun karşımdaki duvarda Oradan görür müsün ruhumun solduğunu Neden böyle ayrıldık birçok safsata var da Kabul etmem imkânsız artık kaybolduğunu Hüzün bulutu gibi gözümün gökyüzünde Dolaşırsın durmadan üzerine çökmüşsün Sanki bende yok muydu gözlerime dökmüşsün.
Şimdi aleve döndü akıp giden ırmaklar Şimdi çöktü köprüler akıntıya karıştı Şimdi kalem tutmuyor yorgunluktan parmaklar Şimdi kuşlar rüzgârla fırtınayla yarıştı. Şimdi yaktı içimi duvardaki yüzün de Şimdi beyaz giyindim uçmaya hazırlandım Şimdi duman çıkacak senin aşkından yandım.
Gündüze mi yenildi duvarda duran gece Yalnız yıldız kalmış da gönlümü ışıtmıyor Konuşmuyor benimle şarkı gibi gönlünce Kalbime koysam desem kendini taşıtmıyor. Sızlanıp duruyorum beyhudeymiş hüzün de Acı lokma bıraktın masamızda zehirden Geleceği düşünmez yutmak isterim birden.
Biraz sonra gözlerim ak gülleri yakacak Biraz sonra öpecek akrebi dudaklarım Biraz sonra boğazım ruhumu bırakacak Biraz sonra sararıp solacak yanaklarım. Biraz sonra önemi kalmayacak güzün de Biraz sonra dolacak kapımda duran tabut Biraz sonra gel bari son anda elimi tut.
Sen gidince yıkıldı viran oldu sarayım Camları kırık ama kapalı pencereler Duvarda üşüyorsan kollarımla sarayım Sana kazak öreyim atkılar ve bereler. Ne önemi kaldı ki günün de gündüzün de Geç kalsam da anladım bütün aşklar yalanmış Kırık dökük eşyalar sızlayan kalp kalanmış.
Şimdi gökler ağlıyor küle döndü Kafdağı Şimdi kahır kuşları tur atıyor şehirde Şimdi alev saçıyor okların boş sadağı Şimdi işe yaramaz hekim de panzehir de. Şimdi dikenler çıktı ovaların düzünde Şimdi diyorum sana; elinde umut kalsın Şimdi diyorum sana; onu da eller alsın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DUVARDAKİ GÖLGENE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DUVARDAKİ GÖLGENE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Afet hanımcığım,dernekte de dinledim bu şiiri.Çok güzeldi zaten.Fakat şimdi bir başka güzel olmuş.Çok beğendim çok.Daha nice güzel şiirlere.Yüreğine,emeğine sağlık.Yüreği de kendi kadar güzel insan. Selamlarımı sevgilerimi sunuyorum.
HANDAN UÇAK TUNCA tarafından 4/17/2016 7:55:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
hangi mısrası daha anlamlıdır diye dikkatlice okudum bulamadım. çünkü her okuduğum diğerinden daha anlamlıydı canı gönülden tebrik ediyorum bu güzel şiirini saygımla
Şimdi; lerle başlanıp, Biraz sonra; larla anlatılan olacaklar. Sonra tekrar Şimdi; lere dönüş. Aralarda yürek çağıltıları. Bu nasıl bir şiir? Bu nasıl bir yürek? Bu nasıl bir kalem? Hemşehrim siz şairden de ötesiniz. Selam ve Saygılarımla.
Afet ablacığım ses size ait zannederim şiirlerinizi severek okuyorum hecede feyz aldığım bir kaç şair emekçisinden birisisiniz belkide en önemlilerinden engin yüreğinize sevgilerle yine ummanlara daldım şiirin kanatlarında...