Pervanenin mumlarla yandığı kadar seni Toprakların yağmura kandığı kadar seni Ferhat’ın Şirin’ini andığı kadar seni Hatta hepsinden de çok sevdiğimi bir bilsen.
Hakka âşık bir neyin neyzenin nefesini Bahçelerde güllerin bülbülünün sesini Rengârenk boyaların ebrunun canfesini Hatta hepsinden de çok sevdiğimi bir bilsen.
Gökyüzüne yükselen dağların volkanını Uğruna şehit düşen erlerin vatanını Yirmisinde bir kızın gönlünün sultanını Hatta hepsinden de çok sevdiğimi bir bilsen.
Yazılmayı bekleyen kâğıdın kalemini Kehkeşan’ın hilalin güneşin âlemini Hasret acısı çeken aşığın elemini Hatta hepsinden de çok sevdiğimi bir bilsen.
Bir güzelin elinde kadehin badesini Ayna bakarken ona güzel ifadesini İmanlı bir insanın yerde seccadesini Hatta hepsinden de çok sevdiğimi bir bilsen.
Baharda yeşillenen dalların yaprağını Tohumların kış boyu saklayan toprağını İçinde er taşıyan tabutun bayrağını Hatta hepsinden de çok sevdiğimi bir bilsen.
İpeklerle örülmüş imamın takkesini Tilavet için giden çocuğun tekkesini Seni ziyaret eden hacının Mekke’sini Hatta hepsinden de çok sevdiğimi bir bilsen.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR BİLSEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR BİLSEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Baharda yeşillenen dalların yaprağını Tohumların kış boyu saklayan toprağını İçinde er taşıyan tabutun bayrağını Hatta hepsinden de çok sevdiğimi bir bilsen.
Saygı ve sevgilerimle hocam.