Göğümden düşen geceler adına Günahı geçmişin boynuna. Sen bilmezdin Kaç ölüm helak oldu ruhumda Seni yaşamak için…
Duvarların puslu gölgelerinde Çığ gibi büyür içimde ki yangın. Evvelce Parmak diplerinde biriktirdiğin ağrıyı En iyi ben tanıyorum. Gözlerin bir başka mevsim Kirpiklerin b-aşka Ürkek.
âh délâl Sol yanımdan düşen kaçıncı sancıydı a d ı n Sesinde uğulduyan acının Ve avuçlarında biriktirdiklerinin Koynunda sabahlamaktan üşür içim. Kimsesiz Türküler gibi Sahipsiz bakma bana.
Bilmelisin Şehrin kıyılarında gri bir rüzgârdan düştü Sesin kulaklarıma. Gırtlağımda direnirken özlem Dilimden kopar h a s r e t. Hasret ki Sana hiç yakışmazken.
âh délâl Bir akşam kızılında âşık oldum sana Bakışların, bakışlarımda mühürlenirken İlk o günden başladı yürek kavgam Sen de kaybettiğim çocukluğumun diğer adıydın Bense koca bir sen…
âh délâl Vardır ömrünün ömrüme hâyrı Bilirim ki gözlerine dokunmadan dudaklarım Ve yaralarını öpmeden Nasıl ölünebilir ki.
‘’
Aslında kaç mevsim yaşandığı ya da Kaç yağmurun ardında ıslandığım önemli değil. Çoğu kez Ne kadar yarım kaldım Ve bir o kadar da yaralandım. Şimdi kimseler anlayamaz içimde biriktirdiklerimi Dudaklarımda üşüyen çocukluğum Nicedir suretimin betimsiz ayrılıklarını yaşar Beni sevişinden değil Seni sevişimle kalbim yemin verdi Bastığım toprak üzerine. Ey benim geçmişimden gelen aksak yanım Ölüm ve yaşam arasında nefessiz kalmak gibiydi ‘’ seni sevmek ‘’
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Âh Délâl şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Âh Délâl şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
âh délâl Sol yanımdan düşen kaçıncı sancıydı a d ı n Sesinde uğulduyan acının Ve avuçlarında biriktirdiklerinin Koynunda sabahlamaktan üşür içim. Kimsesiz Türküler gibi Sahipsiz bakma bana.
Harika bir şiir.Emeğe,yüreğe sağlık.Saygılar
mem nelere garkolmadı zîn'in ateşi için ferhad dağları delmedi mi şirin'in aşkı için kusur ise her saniye her yerde seni anmak mecnun az mı yemin etti leyla'nın başı için
Aşk ta bu zaten,''Beni sevişinden değil,Seni sevişimle kalbim yemin etti.'' Çok duygulu olmuş ve aşkı da çarpıcı tarif etmiş dizeler. Kutlarım şaire Hanımı. Selam ve dostça sevgilerimle..
Sol yanımdan düşen kaçıncı sancıydı a d ı n
Sesinde uğulduyan acının
Ve avuçlarında biriktirdiklerinin
Koynunda sabahlamaktan üşür içim.
Kimsesiz Türküler gibi
Sahipsiz bakma bana.
Harika bir şiir.Emeğe,yüreğe sağlık.Saygılar
mem nelere garkolmadı zîn'in ateşi için
ferhad dağları delmedi mi şirin'in aşkı için
kusur ise her saniye her yerde seni anmak
mecnun az mı yemin etti leyla'nın başı için
(FERYAD-I İSYANIM.)