Demeyin ki hiç fark yok; Vatana ihanete; Eskiden soysuz arar pek zorlanırdı lâin... Oysa şimdi talip çok, bedduaya, lânete Huzur gönlüme fîrar, dört yanım alçak, hâin.
Tam şafak söktü derken hazân esti...zamansız Nesl-i Asım beklerken, nesil gördüm, gümansız Yangın yeri yüreğim; içten içe, dumansız Umut çelimsiz, cansız; ye’sin elinde rehin.
Destan yazarken ceddim tarihe nakış nakış Fırtınaya tutulduk; gitmem diyor kara kış Buz kesti hayallerim, "mahzûn"a döndü bakış. Menzil uzak, yol yokuş, cehennem rûy i zemin.
Kalplere kin, toprağa, silahlar "ekilirken" Farkına varamadık mindere çekilirken Sırıtan hep aynı yüz Suriçi yakılırken, Yerle yeksan olurken, Yüksekova, Nusaybin.
Bağrımıza basarken Şırnak, Cizre, Eruh’u Belli ki es geçmişiz Türk’e hasım güruhu Bir güruh ki, derlenip, sıkılsa tek tek ruhu Mâhiyet-i vücûhu ya irindir, ya da kin.
Saklamaya ne hacet, aşıldı hassas eşik Boş kaldı aşk odunda Yunus beleyen beşik Suriye yangın yeri; sınırlar delik deşik Sükût etmek âcizlik; Nasıl durayım sakin?
Öfke "kalbe"hükümdar, nefret "göze", kan "dile" Kaldı mı anlamayan yön veren kim Kandil’e Hayat-memat cenginde yara aldım...ben bile Kabul..Nimettir çile...Sabrım tükendi lâkin!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAZIYORUM...ÖYLESiNE...II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAZIYORUM...ÖYLESiNE...II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnşallah yakındır sabah, aydınlanacak şafak. Er geç biz de göreceğiz, bizim olacak afak. Yunuslar, Mevlanalar kesilmedi ocak ocak. Analar hamiledir, tez günde doğuracak.
Gelecek güzel günler inşallah çok yakındır. Ülkemiz doğum sancısı çekiyor. Her doğum sancısı acılı olduğu gibi sonucu mutluluktur. Elbette acılıyız, ama yeiste değiliz. Tebrikler bu güzel şiir için. Selam ve dua ile.
Evet Mecit kardeşim sabrımız tükendi... Buna kimisi Savaş diyor, kimisi kardeş kavgası, kimisi de ihanet! Ben ihanet diyenlerdenim.Ki bu ihanete kim bir nefes dahi vererek destek oluyorsa Allah u Teala Kahhar adının şanı ile kahru perişan etsin inşallah. Savaş diyenler bu ülkede ekmek yiyip yediği tabağa pisleyen domuz dölleridir! Madem savaş ise ulan hain sen de savaş suçu işliyorsun.Sonun un idam olması gerekirken bu yüce Milletin Meclisinde ahkam kesiyorsun. Kardeş kavgası ise eğer, iki yumruk atar, bir yumruk yer oturursun.Sonrada kardeşiz der de barışırsın.Kardeş kardeşe namus dışında silah çekermi?
Eserin harika devam etti. Yüreğine sağlık kardeş. Kandilin kutlu olsun inşallah. Selam ve dualarımla.
Er geç biz de göreceğiz, bizim olacak afak.
Yunuslar, Mevlanalar kesilmedi ocak ocak.
Analar hamiledir, tez günde doğuracak.
Gelecek güzel günler inşallah çok yakındır. Ülkemiz doğum sancısı çekiyor. Her doğum sancısı acılı olduğu gibi sonucu mutluluktur.
Elbette acılıyız, ama yeiste değiliz.
Tebrikler bu güzel şiir için. Selam ve dua ile.