Sinirler hayli gergin; hava soğuk...buz gibi Tefrika mikserinde karıldık desem boşa... Kalplerde kin belirgin; bölündük karpuz gibi Gözler şer minderinde; "yarıldık" desem boşa.
Din ürettik öfkeden, kini ona cüz ettik Sevgi, dostluk, barışı değersiz, ucuz ettik Ne Rus, ne de Ermeni, hata bizim...biz ettik "Gereksiz buğuz ettik, darıldık" desem boşa.
Suriye kor ateşken maşasız çok elledik NATO’yu arkamızda, Coni’yi dost belledik Ah’ları, keşke’leri bu yüzden ezberledik Yılan, çıyan besledik, "sarıldık" desem boşa.
Dünkü çelimsiz enik arslan pozunda bir it Gören göze sır değil tasması kime âit Ne zaman haber gelse, deseler ki bir yiğit Vurulmuş, yine şehit; "kavrulduk" desem boşa.
Bölmeye kararlıyken ülkeme baş kaldıran Hep kardeşim çıkıyor üzerime saldıran Sabrı katık eyledik, içtiğimiz baldıran Yok ki zaten aldıran, "yorulduk" desem boşa.
Her şehit haberinde artar sanırken tasa Bakıyorsun neşe tam; bar, pavyon tıka basa Öylesine hüzünlü, dertliyim ki, hülâsa, Kan emerken yarasa; "dirildik" desem boşa.
Sebepsiz değil zârım; ağlarız derdimizden Alevler yükseliyor güzelim Yurdumuzdan Sadâkat bekler iken, doğulu merdimizden "Ey halkım! Sırtımızdan, vurulduk" desem boşa.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAZIYORUM...ÖYLESiNE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAZIYORUM...ÖYLESiNE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üsdadım bütün şiirleriniz bir başka güzel,derin anlam ve manalarla ders alınacak nitelikteler..BU da öyle. Ben burada şu kıtanın üzerinde durmak istiyorum birazcık..
Suriye kor ateşken maşasız çok elledik NATO’yu arkamızda, Coni’yi dost belledik Ah’ları, keşke’leri bu yüzden ezberledik Yılan, çıyan besledik, "sarıldık" desem boşa.......Bizim suriye'yi biraz kaşıdığımızı ima ettiğinizi düşünerek biraz irdelemek istedim.. Değil baba ESAD Dede Esat'tan beri Suriye ile polemiğimiz hep olmuştur..Hatay şehrimiz için.. Hatta 1971 yılında cehpeye askerler konuçlandırılmış savaşiın eşşiğine gelmiştik.. Sukunet sağlansada Baba ESAD içinde ki arap MİLLİYETÇİLİĞİNİ bir türlü yenememiş ilk fırsatta ASALA örgütünün çökertilmesiyle,yada lav edilip yerine PKK kurulana kadar.. Ondan sonrada APOYU ve tayfasını 15 yıl SURİYEDE saklamış palazlanmasına zemin hazırlamıştır.. Aslında anlatılacak çok konu varda burada bağlamak istiyorum.. Aslı olan şu ki..Bizim ülkemizde CHP zihniyeti lav edilmedikten sonra KAOS asla son bulmaz.. Tıpk İRLANDA'da IRA örgütü,ISPANYA'da ETA örgütü...ALMANYA'da BAYDARMEİNHOFF örgütü gibi Asıl domuz pislikleri CHP içinde yuvalanıyor
Ah kardeşim Mecit ah! Yüreklerimizi yakanlar İnşallah kendi kanlarında boğulsunlar.
Sebepsiz değil zârım; ağlarız derdimizden Alevler yükseliyor güzelim Yurdumuzdan Sadâkat bekler iken, doğulu merdimizden Ey halkım, sırtımızdan, vurulduk desem boşa.
Çok güzel bir üslupla anlatmışsınız Ülkemizin dertlerini. Bu kıt'a da anlatmış ve derdimizin bizden(!) olduğunu belirtmişsin. Benim Kardeşime, Polisime, Askerime ve Devlete silah çeken soysuz asla ve kat'a benden değil!!! Yıllarca kardeşiz yapmayın etmeyin yazıktır Ülkemize dediğimiz halde Domuzun dölü anlamsız bir biçimde sırtımızdan vuruyor, vurmaya da devam edecek. Kandırılmışlık deniyor ama bu nasıl bir İnanç ki kendi sonunu hazırlayıp gebereceğini bile bile koskoca bir devlete baş kaldırıp isyan ediyor.
Aaah Mecit kardeşim ah. Şöyle basiretli bir hükumet çıkıpta Kanunu, nizamı koyup bu konuda ''Parmak kaldıranın parmağını keserim'' demiyor. Dış mihraklı düşmanlığı anlıyorum ama Yurt içindeki hainlerinde mi üstesinden gelinmiyor. Adam oturmuş Belediye Başkanlığı koltuğuna, hatta Okul Müdürlüğüne kurulmuş ''Ben Devlet isterim, ben özerklik isterim'' diye tutturmuş. Ya Meclisteki soysuzlara ne demeli??? Kardeşim Allah u Teala bu Milletin uyanmasını ve silkelenerek kendisine gelmesini nasip etsin.
Çok dertlendim... Yüreğine sağlık Mecit kardeşim. Harika bir eser daha çıkmış o güzel gönlünden. Bâki Selam ve Dualarımla.
Sebepsiz değil zârım; ağlarız derdimizden Alevler yükseliyor güzelim Yurdumuzdan Bir sadâ bekler iken, doğulu merdimizden Ey halkım, sırtımızdan, vurulduk desem boşa. ........ Kalleşler hep sırtımızdan vuruyor ne yazık ki üstadım duyarlı yüreğiniz var kaleminiz kavi olsun baştan sona şiirdi kutlarım selam ve saygılarımla