ilahi emirler yakıyordu genzimi tabu(t)lardan yükseliyor özgürlük sesleri buğulu bir nağmeydi hayat teli kırık saz bestesi hissizlik dengi.
Yaktığım ateşin külü yalnızlığım sustuğum harflerin tortusu keder siyah bir mum gibi kaplıyordu tenimi teselli satan ilhamlı hurafeler.
Yarası tuzlanmış ömür parçası narefte öyküydü düşlerim incindiği yerden b’üzülen bir garib nâr mahali kâlbim.
Farkına varamadık heyhat yorulduk yaşarken nefes nefese şubatlar intihâr telâşlıydı kâlbi martın nisan... ölü yağmurlar.
Gülmeleri susturan andır şimdi hayat lâl çığlıkların gömüsü kendi gölgesinde ezilirken gece martı göçü sarmış denizler gibi günlerden dün vakitlerden geç mevsimlerden ölüm’se..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nâr Mahali şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nâr Mahali şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Heyhat, aşılmaz değildir sonsuzluğun Gözlerin yıkık duvarlarımda yazılmış milyonlarca şiire nihavent. Kaldır kafanı bak! Güneş senin için duruyor halen ayakta.
Kalemine, yüreğine sağlık şaire hanım. Dilerim daha nice şiirler yazarsınız. Teşekkür ederim. Sevgilerle
Ah Çiçek...Ne zaman şiirlerini okusam öyle burkuluyor ki yüreğim. Nasıl bir yüreğin var öyle,nasıl bir yoğunluğu var hüznünün... Ve nasıl da hissediyorsun,hissettiriyorsun...öylesine dokunaklı ki şiirlerin...
Yarası tuzlanmış ömür parçası narefte öyküydü düşlerim incindiği yerden b’üzülen bir garib nâr mahali kâlbim.
Kaç kez okusam da girdabında kaybolmaktan zevk aldığım ender yüreği elinde bir kalemsin Nar-ında Çiçek'ler açtıran güzellik.
Hangi makamdan dem alır ömrün yaralı yanı ki tuz basmayı akıl eder yürek? Akıl etse bile narefte kaç öyküyü kundaklayıp ninnilerle uyutmaya uğraşır? Hele de hep incindiği yerden kırpıla kırpıla kendine dökülürken insan: Garipliğini omzuna ata ata nar mahalline yürüme cesaretini kaç yürek gösterir?
Bunca soru akabinde ben nereye yürüsem değil nasıl etsem de kendime gelsem dedim kuzummm.
Bir yanda anne yanım çırpınır bir yanda annesizliğim...
Dile sus düşüresim gelirken, yüreğim şaha kalkıyor işte şiirin koyaklarında...
Avucuma alıp sarsam dedim yüreğinin. Anne anne ninniler eşliğinde ve okusam kulağına hayatın en gevrek en incinmiş şiirlerini dedim. Dedim de...
Var olsun o eşsiz yüreğin. Günüme şiir doygunluğu salan yüreğin kuzum.
Kuzummm güzel insanlar çile çeker ve hüzne bulanır her daim. Bu sevinç sebebidir mavera adına. Ki: sen hep huzurlu sağlıklı ol. Yüreğinde tıpkı yorumuma kattığın değer gibi hep masmavi huzurla yaşasın emi.
Bir nefeslik su içimi kadar çeksem seni içime Biliyorum yine de kanmayacak içimin sana olan yangınları Hangi rüzgardan sorsam seni hangi bulutun kanatlarına takılsam Bu direniş bu içimde ki yok oluş ..ah sevgili ' bilsem ki. ' bilsem ki bir kez daha öleceğim Hiç düşünmeden yine son nefesle, seni yalnız' seni yalnız seni severdim ..
Bir şarkı aynı coşkuyla iki defa söylenemez. – Abdulkadir Kaçar
...................................
Çok çok beğendim.
..................................... Saygı ve Selamlar...