(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Özlemek Bir Türküydü Uzaktan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Özlemek Bir Türküydü Uzaktan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yine her zamanki tadında çok güzel bir şiir düşmüş sayfaya.çok güzeldi.yüreğinizin sesi hiç susmasın şairim.can-ı gönülden kutluyorum engin kaleminizi.selam ve saygımla.
O kadar övgüyle bahsetmişsin ki; şiir yazamadığım ya da yazmak istemeyip bıraktığım günlere şöyle bir dönüp baktım. Bilirsin; sen, ben ve diğer arkadaşlar eskiden nerdeyse tüm boş anlarımızı burada geçirir ve şiirlerle, yazılarla, öykülerle kendimize bir ufuk yaratırdık. Zaman geldi o güzelim yorumların yerini kısacık "Yüreğine sağlık" yorumları aldı ve işte yavaş yavaş yorumlaşarak sanatta ilerleyiş orda bitti.
GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR : HER ZAMANKİ GİBİ YİNE ÇOK GÜZEL BİR ESER OKUDUM KUTLARIM.. HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN DİYOR SELAM VE SAYGILARIMI SUNUYORUM..
Uygun kelimelerin şiirde sevdaya uyumluluk analizi.
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...