Ey Melik’in mülkünde destursuz gezen densiz Ömrün hevâ örsünde, elde kalan âna bak Ne doğumun tesadüf, ne varlığın nedensiz Kaldır da bir başını Âşiyân’dan yana bak!
Hitapsa beklediğin gelmek için kendine Bir lahzâ soluklan da kulak ver en son dîne Bilal ezan okurken, gül kokarken Medîne Zifirden filizlenen, güne doğan tana bak!
Düşün, ahenk içinde şu koca Kâinatta Hep mühr-ü İlâhî var dört mevsim her sanatta Hâlâ şüphe kaldıysa ikrâra kanaatta Damarda seyr-ü sefer, kıpkırmızı kana bak!
Dağlara tırmansan da, mağrur, kendinden emin Vuslat için gün sayar bastığın ruy-i zemin! Son nefesle çözülür mahiyeti gizemin Yar toprağın bağrını, taze denen tene bak!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÂŞiYANDAN YANA BAK! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÂŞiYANDAN YANA BAK! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her yazdığı şiirle gaflet uykumuzdan uyandıran,nümûne eserlere imza atan saygıdeğer Mecid beye şükranlarımı sunuyorum.Rabbim yolunu ve bahtını açık,ömrünü bereketli,akıbetini hayreylesin. selam ve saygılarımla.
Böylesi şiirleri kaç kişi yazıyor sorusunu sorduğumda,yine cevabı vermek durumundayım..HİÇ YOK HOCAM GERÇEKTEN HİÇ...Ellerinize ihlaslı yüreğiniz keder görmesin..Gıpta ile okudum muhteşem bir dehaya sahipsiniz..Sizi tanımak çok güzeldi geç kalmışlığımızı hor görmeyin lütfen..Selam dula ile ..En güzele kâinatın efendisine amanetsiniz..
Dağlara tırmansan da, mağrur, kendinden emin Vuslat için gün sayar bastığın ruy-i zemin! Son nefesle çözülür mahiyeti gizemin Yar toprağın bağrını, taze denen tene bak!
*****
İbretlik ne kadar şey var değil mi abi ?
üç günlük dünyanın boş çerçevesine bakanlar hiçbirşey göremiyorken hemde...
ya körse insan, nasıl görecek ki ?
tebrik ederim... her zaman ki gibi ibretlik bir şiir...
hep söylüyorum, her gün mecburmuş gibi şiir asmak hiç önemli değil, okuduğunuz zaman noktasından bile ibret alınası, yol bulunası fener olabilecek şiirleri insanlığa sunmaktır önemli olan, tıpkı "Aşiyandan Yana Bak..." gibi...çok büyük bir tefekküre daldıran, mana havası aldıran, gönülleri Allah kelamıyla dolduran olağan üstü güzellikte ve deryalar misali anlam dolu bir şiir okudum. benim günümün şiiriydi...kutluyorum tüm gönlümden. selam ve saygılar sunuyorum...
___Mecit kardeşim okudukça düşündüm, son nefese anbean yaklaşırken harika şiirinde soluklandım.. Kaleminiz yüreğiniz var olsun ,tebr,kler ve saygılarımla...
kabalık almayın lütfen büyülendim adeta
ne güzel anlatım dı
şairi ve kalemini saygıyla selamlıyorum