Belki; güneş yarın sizin karanlığınız için doğar. Belli mi olur .. Dilekk
Bu aralar, Külfeti ziyan yıllarımı yaşanmamış sayıp, Bir masalın içinde kaybolmak üzereyim.
Siyahım... Hemde simsiyah. Ölüm gibi, Yalnızlık gibi, dünyaya dönük sırtım. Al beni yağmur... Damlalarına hapset. Sırra kadem bastığın toprakla buluştur. Buluştur ki özüyle zerre zerre harmanlasın hüznümü...
Sonra; Ağaç olayım Çiçek, Böcek, taş olayım isterse. Ama lütfen Tanrım. Bir ses,bir nefes olmayayım.
Belki iyileşirim o zaman baharda. Tebessümler dökerim törenle, kendime geri dönüşüme. Ve yorgun suretimi ateşe verip, Kıvılcımlar saçarım bir nevruz akşamı.
Ve dahi, Kozasında tecrite mahkum yüreğim Maviye hasret bir kelebek olur İzinsiz çalınmış düşlerimin kanatlarını. Mayıs çiçekleriyle bezer baştan ayağa...
Şimdi kapıyı ört Ve kucakla beni hayat. Kül rengi filmleri tümden sil hafızamdan. Hatta şimşek şiddetinde Tenimde parmak izim gibi vücut bulmuş anıları yak.
Bundan sonra, Bir sarıldığımda iki sevecek, Yokluğun, Yoksunluğun intihar vaktinde gelecek, Yüce bir kalbe teslim et ki kırık dökük yüreğimi Günah olan ne varsa gönüllü çekeyim vebalini.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR NEVRUZ AKŞAMI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR NEVRUZ AKŞAMI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi kapıyı ört Ve kucakla beni hayat. Kül rengi filmleri tümden sil hafızamdan. Hatta şimşek şiddetinde Tenimde parmak izim gibi vücut bulmuş anıları yak. ........... Daha ne densin? neyini versin ,verebilsin bir insan..kutluyorum çok güzel anlatım .şiir demiyorum ..anlatım.dokunuş..temas..rutubetli duvara yeni tuğlalar taşıyan cesaret..tebrikler.
Bende güzel dileklerinize yürekten amin diyorum Ahmet bey.. Beğeni ve yorumunuzla onur verdiniz sayfama... Çok teşekkür ediyorum güzel insan.. Selam saygı ve sevgimle.