(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OLMAZSAN OLAMAM Kİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OLMAZSAN OLAMAM Kİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nesin yaaa sen azizemi..nasıl bir şey bu...ben kelimeleri yazış yaradış biçimine takılamıyorum.yazdıkların kahrediyor beni.bu adanmışlık.yoksa kendini yok ediş.BUNLARI YAZABİLMEK İÇİN Mİ?
YILDIZLARLA YIKANMIŞ DUYGU DOLU SAMİMİ ARİF ANLATIMLI ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR SAĞANAK DUYGULARDA OLUŞMUŞ ADETA BİR NEHİR HER DÖRTLÜKTE BİR BAŞKA GÜZELLİK ALKIŞLIYORUM BU ASİL YÜREĞİ BİRE BİR SAYGILARIMLA ____ŞAİR 67_____ ALİ CEMAL AĞIRMAN
Dolamadığım odanda kalbine dokunayım... Zararım ol şu ömrümde Aşkınla yok olayım…
Onun sevgisi ile var olmak ve yaşamak. Olmadığında ölüm denen duyguyu hissetmek bedeninde ve nefessiz kalıp soluk alıp verememek tüm uğraşlarına rağmen gerçekten çok zor.
Kaleminizi kutluyorum ama yüreğinizdeki hüzünlerin bitmesiniz dileyerek. Sevgiler yüreğinize
Ciğerlerimi yakıyorum şimdi …senin hani hiç istemeyerek başardığın… Koca bir aşkı yaktığın gibi ...içtiğin sigaranın dumanında bil beni sevgili…
Dolamadığım odanda kalbine dokunayım... Zararım ol şu ömrümde Aşkınla yok olayım…
canım tavada ciğer çekti şimdi...:) şaka bir yana yine keyifli bir şiir okudum sayfanızdan sevgili nena...hüzünler bizlere bağımlılık yapıyor... kutlarım canım... sevgimle...
Dolamadığım odanda kalbine dokunayım... Zararım ol şu ömrümde Aşkınla yok olayım… ŞU ÜÇ SATIR BAK BANA KAÇ SATIR YORUMLAMAMA SEBEB OLDU ...olsun ...
Hayat hep futbol değil. Hayat hep ölüm, acı, gözyaşı değil. Hayat aslında güzel, hayat aslında yaşamaya değer.
En son ne zaman birisine "seni seviyorum" dediniz ? En son ne zaman elinizi uzatıp sevdiğinizin kalbine dokundunuz ? Veya dokunmak istediniz ?
Aslında ne kadar kolay ama bir o kadarda zor sorular. Çok eskiden okuduğum bir hikayeyi yazmak istiyorum.
Çok eskiden, bilinmeyen bir diyarda, eskilerin bildiği bir mekanda bir köy varmış. Mutlu insanların yaşadığı ve iki yanından iki dere akan güzel bir köymüş. İki yanından akan bu derelerin başında iki yaşlı dede yaşarmış. Birisinin adı Acı, diğerinin mutlulukmuş. Köyde ki insanlar mutluluk deresine girer, çamaşırlarını yıkar ve mutlu yaşarlarmış. Acı Dede ise üzülürmüş, çünkü kimse sevmezmiş onu. Yalvarırmış insanlara, “ Ne olur, gelin dereme girin” diye. İnsanlar kızarmış ona, bağırır hor görürlermiş. Ne olmuşsa olmuş, bir gün mutluluk Dedesi ölmüş, ve dere kurumuş. İnsanlar paniklemiş, ne yapacaklarını şaşırmışlar. Acı Dedesi insanları çağırmış, deresine girsinler diye. Çok kızmış köy halkı, dözmüşler yaşlı adamı. Tanrı çok kızmış olanlara, yağmur yağdırmış. Yağmış, yağmış, ve acı deresi taşmış. İnsanlar derenin suyunun içinde kalmışlar. Sular çekilmiş, insanlar birbirine bakmış ve herbiri, birbirinin acısını görmüş, her acıyı gören, karşısındakinin acısını gidermiş ve sonsuza kadar mutlu yaşamışlar.
Bu anlatılan sadece masal, bizler ne birbirimizin acısını görüyoruz, nede sevdasını. Ne gözyaşlarımızı sevdiğimize verebiliyoruz, nede onun kalbine dokunabiliyoruz. Sevmenin ne demek olduğunu bilmiyoruz. Aşkı yaşamayı sevmiyoruz. Veya aşkı yaşamaktan korkuyoruz.
Tüm bunlar ise gerçekten masal. Gerçekler farklı. Gerçekler beyaz camın içinden bizlere, gençlerimize altın tepsiler içinde dans yarışmalarında, dizilerde, magazin programlarında sunuluyor. Gerçekler, aldatanların ödüllendirildiği, aldatmanın maddi çıkarlar üzerine kurulu sevdaların kabul görmesiyle gerçek oluyor. Varın siz gidin evinize. Kumandayı alın, bir kanalda yeniden magazin programlarına, dizilere, yarışmalara dalın. Varın bu beyaz cam kutu sizi esir alsın. Sonrası ise belli, aşkı, sevdayı unutun. Yalan aşklar, yalan sevdalar olsun yüreğinizde.
Ben buna izin vermiyorum, ben hala sevdiğimin kalbine elimi uzatıyorum, ruhuna gözyaşlarımı akıtıyorum. Ben hala sevdamı seviyorum.
SEVDANIZ İÇİN KALBİNİZE UZATILAN ELİ YAKALAYIN VE UZATILAN ELDEN KORKMAYIN.....
Tutamadığın yeminler sende kalsın …içimdesin sen benim… Hem en içimde… Sana aşk tapınmak demek. …bilinmeyen bir dinde mürit olabilmek…
İnceden yağsın üzerime gözyaşların …ıslaklığımsın benim… Hem en sırılsıklamım Sana yıkanmak vaftiz edilmek demek. …bir şarap bir de ekmek…
Ciğerlerimi yakıyorum şimdi …senin hani hiç istemeyerek başardığın… Koca bir aşkı yaktığın gibi ...içtiğin sigaranın dumanında bil beni sevgili…
Dolamadığım odanda kalbine dokunayım... Zararım ol şu ömrümde Aşkınla yok olayım… *************** BEN SANA TİYRAKİ TUTAMADIĞIN YEMİNLERİNİN SAHİBİ,ZARARIM OLMAYA DEVAM ET ..BİR ŞEY VAR SENİN UNUTTUĞUN YANIK ŞEHİRLERİNDEN KALAN " KÖZLÜ BİR AŞK" SOL YANIMDA ...NeNa FARKIYLA HARİKA BİR ŞİİR DAĞILDIM..TEKRAR OKUMALIYIM DEFALARCA... KUTLUYORUM. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
iç titreten dizeler; bildiğim ve her zamanda üstüne basa basa vuguladığım bir şey vardır. Şiir; bir yürek akıntısıdır..
İşte Nena'da akıtmış yüreğindekileri... bazı şiilei okurken; hiç bir şekilde teknik ayrıntılarına inmezsiniz. şiirin öyküsü, dili, duygusu bir anafor gibi çeker sizi içine ve alır götürür olduğunuz yerden çok uzaklara bu da öylesi şiirlerden...
....
Okurken başım döndü... aç karnına içtiğim sigaradan olmasın şaka bi yana şiir damağımdaki tadı anlatamam öylesi bir lezzetti işte.
Cok farklisiniz ve farkinizla harikasiniz. sizi okumayinca eksiklik hissediyorum, kaleminiz de yüreginizde cesur ve sevgi dolu. Bunlar birlesince böyle harika siirler cikiyor, kutlarim...
Farklı ve özgün bir anlatım..imgeler ve ses uyumu çok güzel.. muhtevası anlamak isteyeni farklı mecralara götürüp,düşünce deryasında hazlı iklimlere taşıyor... tebrik ve selamlarımla
Dolamadığım odanda kalbine dokunayım... Zararım ol şu ömrümde Aşkınla yok olayım… sanki vurgu tümceleriydi şiirin..diğer şiirlerinizide begeniyle okudum..saygılarımla
Çıkmasa da sabahım senli ömrüme ...ölümdesin sen benim. Hem en ölümde... Seni sevmek oysa yaşamak demek. ...eskiyen bir yanımı yenileyebilmek...
Tutamadığın yeminler sende kalsın …içimdesin sen benim… Hem en içimde… Sana aşk tapınmak demek. …bilinmeyen bir dinde mürit olabilmek…
İnceden yağsın üzerime gözyaşların …ıslaklığımsın benim… Hem en sırılsıklamım Sana yıkanmak vaftiz edilmek demek. …bir şarap bir de ekmek…
Ciğerlerimi yakıyorum şimdi …senin hani hiç istemeyerek başardığın… Koca bir aşkı yaktığın gibi ...içtiğin sigaranın dumanında bil beni sevgili…
Dolamadığım odanda kalbine dokunayım... Zararım ol şu ömrümde Aşkınla yok olayım… Ey şaireler bugün sizler sağ tarafınızdan kalkmışsınız herhalde. okuduğum 2. şiir ikiside süper. Duygulandırırken düşündüren, güzellikte eserler çıkıyor karşıma. Kutluyorum. bi-vefasın sevginde. Saygılar gönderiyorum bilinmeyen bir dinin sinesi sevdalı müridine...!
yazmamak olmazdı... aşk acısını sineye gömersin ama oradan hykırır bu sefer de... derinlemesine bir atlayışa girebilmek büyük aşklara mahsus olsa gerek... yüreğinize sağlık efendim.
Çıkmasa da sabahım senli ömrüme ...ölümdesin sen benim. Hem en ölümde... Seni sevmek oysa yaşamak demek. ...eskiyen bir yanımı yenileyebilmek...
Tutamadığın yeminler sende kalsın …içimdesin sen benim… Hem en içimde… Sana aşk tapınmak demek. …bilinmeyen bir dinde mürit olabilmek…
İnceden yağsın üzerime gözyaşların …ıslaklığımsın benim… Hem en sırılsıklamım Sana yıkanmak vaftiz edilmek demek. …bir şarap bir de ekmek…
Ciğerlerimi yakıyorum şimdi …senin hani hiç istemeyerek başardığın… Koca bir aşkı yaktığın gibi ...içtiğin sigaranın dumanında bil beni sevgili…
Dolamadığım odanda kalbine dokunayım... Zararım ol şu ömrümde Aşkınla yok olayım…
Harika bir yürekten damlayan ve bizlere yansıyan sevdalı yüreğine selamlar olsun...Sevilen vefasız çıkmış birde giderken harabe bırakmış ardında...Yüreğine sağlık sevgili Nena harikaydı yine dizelerin kutluyorum...
nenaaaaaaaa....süper olmuş bu güzelim ya...yok ben sana içli aşkların taçsız kraliçesi diycem bundan sonra...aşk, tutku ,sevda böyle güzel ve duru anlatılamazdı...çok güçlü bir kalemsin canım arkadaşım...tebrik ediyorum
Offf Nenacım off dedirttin yanii.Sevmek budur işte.Aşkın dili budur işte. Sabah sabah güneş gibi doğdu şiirin içime. Yürekten kutlarım.Beğeniyle okudum her zamanki gibi. Sevgimdesin herdaim.