(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İLET/İŞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İLET/İŞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kapılar açık olduğunda Arkadaşlık bağlarına siner tazelik Portre aynı Ayna portre değil...verir kendini
Tümceler açık mimari Hayatın aç öznesinde Başkalaşmadan Bambaşka Başla. ................................................ yaşam açlıkların başlangıcıdır . sokak şairi............
kutlarım yüreginizin az öz şiirinde çok şeyler veren emegini saygılarımla
Mevlana celalettin Rumi hazretlerinin sözü aklıma geldi "Ya olduğun gibi görün.Ya göründüğün gibi ol" Muhtevasında insan ilişkilerde dürüstlükten ,açıklıktan netlikten dem vuran anlamlı dizelerinizi beğeniyle okudum üstadem.Çok yerinde bulduğum düşüncelerinizin ışık olmasını diliyorum. Gizli kapılar ardında,özünü gizlediğin,gerçekte sen olmadığın yüzünle başlattığın dostluktan,arkadaşlıktan hatta her türlü ilişkiden bir hayır beklenmez ki. Er yada geç bir yerde fire verirsin.Bir yerde masken düşer.Şapka düşer. Bu anlamda etkin ve muhataplarına ulaşmasını katiyetle dilediğim güzel eserinizi kutlarım. Güzel yüreğinizin sesi daim olsun. Sevgilerimle.
Değerin değeri bulduğu yerde Değersizlik boşluk duygusu olarak yüze vurmasın diye... Ne kadar yakına bakılırsa o kadar dışarıdakine açılınır
-------------------------------------------------------------------------------- Hikayesi kadar şiir de derin Sevilay hanım On dakikadır şiirle iletişim kurmaya çalışıyorum. Beyin jimnastiği yaptırdı...
Arkadaşlık bağlarına siner tazelik
Portre aynı
Ayna portre değil...verir kendini
Tümceler açık mimari
Hayatın aç öznesinde
Başkalaşmadan
Bambaşka
Başla.
................................................
yaşam açlıkların başlangıcıdır . sokak şairi............
kutlarım yüreginizin az öz şiirinde çok şeyler veren emegini
saygılarımla