(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAMANSIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAMANSIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sebepsiz gelir sancılar Bir yılkı düşer düşlerime Sanrısında ateşler nöbet misafirliğe
Gel en son söz Kal K/alırmısın
Sus Us um sende Yine gelsene!.. Yok!
Düşüm düştü peşine Geliyorum Bekle/me
---------------------------------------------------------------------- Bir Taylan Beyin şiirlerinde birde sizn şiirlerinizde hep böyle oluyorum. Çok farklı bir tadı var şiirlerinizin. Her Okurun kendince çıkarım yapabileceği düz mantığın dışında farklı anlamlarla farklı sonuçlara ulaşabileceği kısaca algılaması ve bakışıyla değişebilecek ve eserin özündeki anafikrin hep imzayı atanda gizli,saklanmış olduğu izlenimini bırakıyor bende. Bu şiirinizde de kendimce ;söylenmiş,söylenmek istenmiş yada kendisine söylenmiş son söz de akıl kalmış,ruh kalmış,bir yüreğin hüzün yüklü dalgalanmasını okudum. Esenliklerde kalmanız dileğiyle şairem.Yine çok güzeldi.Teşekkürler.
zaman; kucağından alınan bir bebeği gibidir annenin; bizden alınan güzel saatler gibi acımasız bir el olan gözyaşları kusturan bir kanlı bakıştır şefkatsiz bir aşk tutkudur kapıyı çalan her defasında kendini aşkla kandıran çocuk çocuk... çocuk....çocuklar masum olur çocuk maskesi takan bu cüce de ne sebepsiz sancıların küllerinde savurduğu kör ve kambur karasevdalar
çağrışımlarıyla duygularımın bütünleştiği şiiriniz çok güzel
kaleminiz ve yüreğiniz sonsuz olsun
saygılar
kıyas tarafından 10/1/2008 4:02:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sebepsiz gelir sancılar
Bir yılkı düşer düşlerime
Sanrısında ateşler nöbet misafirliğe
Gel en son söz
Kal
K/alırmısın
Sus
Us um sende
Yine gelsene!..
Yok!
Düşüm düştü peşine
Geliyorum
Bekle/me
----------------------------------------------------------------------
Bir Taylan Beyin şiirlerinde birde sizn şiirlerinizde hep böyle oluyorum.
Çok farklı bir tadı var şiirlerinizin.
Her Okurun kendince çıkarım yapabileceği düz mantığın dışında farklı anlamlarla farklı sonuçlara ulaşabileceği kısaca algılaması ve bakışıyla değişebilecek ve eserin özündeki anafikrin hep imzayı atanda gizli,saklanmış olduğu izlenimini bırakıyor bende.
Bu şiirinizde de kendimce ;söylenmiş,söylenmek istenmiş yada kendisine söylenmiş son söz de akıl kalmış,ruh kalmış,bir yüreğin hüzün yüklü dalgalanmasını okudum.
Esenliklerde kalmanız dileğiyle şairem.Yine çok güzeldi.Teşekkürler.