SİTEMŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Sevgili canlar, genelde geriye dönüp kurdeleli şiirleri tekrar okumam. Çünkü birçoğunu gördüğümde haksızlık yapılan şiirler geliyor aklıma ve sinirlenmemek için kendimi zor tutuyorum. Ancak ne çare ki ben bu güzelliğin hastasıyım. Böyle olmaya da devam edecek.
Bu duruma bir sitemim var elbet bu da şairce oldu yine. Bu onuru hakeden şair ve şiirlerin de affına sığınarak selam ve sevgilerimi sunuyorum. Mevla’m gösterme, haksız, tutarsızca azmayı Bir gün de bahşet kurdeleli şiir yazmayı Elbet bende bilirim birilerin/e kızmayı Ne çare hazlarım var, duygulu da bir yürek Dur var yürekte ne fayda dost, naz gizde kalır. Bu kadar söylenir sözler de, giz bizde kalır Üzülür insan elbette ya, haz özde kalır Biçare hazlarım var, duygulu da bir yürek Biraz acı, hani var ya “ya sev ya da terk et” Yapması o kadar kolay mı? değildir elbet Sen sabra alışkınsın yürek, buna da sabret Naçarı hazlarım var, duygulu da bir yürek Cemil YILDIZ 09.10.2008 |
ben geride kalan yıllarımı alıp götüren gençliğimi çocukluğumu geri vermeyen feleğe bile sitem etmem ama madem sen yazmışsın madem sitem etmişsim keşke şiir olarak değil de forum sayfasında bir başlık açıp bu işin nedenleri yada kurulunu sorsaydık tek tek .Şimdi bende buna şaşıyorum burda sitem etmişsin bunun içeriği belli niye yazıldığıda şimdi burda aaa bak cemil ne yazmış hadi bakalım tebrik edelim der gibi tebrikler yazıyoruz . bende buna karşıyım sevgili can siteminde haklısın ama dön bir bak bakalım dostlarından başka kim yazmış burda k urul ya da seçki yapan üç beş kişi adı şaiir olan yada biz seçkileri görünce öyel sanıyoruz ama değil işte kim nasıl burda çok ????????? işareti var onun için kalsın bizim davamız da kalsın bir bak bakalım sitenin hiç bir admini cvevap verdimi sana bu konu ile ilgili yokk .artık diyecek söz de yok.saygılarımla diyeceğim sadece..