Sana diyemedim Sana anlatamadım Sevgiyi tadamadım Gözlerine bakamadım Kalbime kilit vuramadım Seni senden alamadım Gönlüne taht kuramadım Kendimi tanıtamadım Sevgiyi tadacak Gözlerine bakacak Kalbime kilit vuracak Seni senden alacak Gönlüne taht kuracak Sana anlatacak Cesareti bulamadım Sana doyamadım Sana uyamadım Seni unutamadım Senin olamadım Birini sevmeyi Kıymet bilmeyi Gerçeği görmeyi Dost bilmeyi Düşman seçmeyi Yüze gülmeyi Dolmuşa binmeyi Bir türlü öğrenemedim Bir türlü gülemedim Ağlamayı bilemedim Derdimi diyemedim O biliri silemedim Ben bunu dilemedim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİLEMEDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİLEMEDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanların tebrikler, güzel şiirdi gibi demesi saçmalık. Bana göre bu satırlar hiçbirşey ifade etmiyor. Sanatçı, şair olmak tadında birşey vermek istiyorsanız şayet, ilk önce kitap okuyun. Eleştri olarak özeleştiri yapıyorum, kırılmak yok, gücenmek yok, kitap okumayan insan ne tür şiir yazarsa yazsın hiçbir şey ifade etmez. Önce okuyun, bilgi hazinenizi ve kelime hazinenizi geliştirin, sadeliği bırakın lütfen
İnsanların tebrikler, güzel şiirdi gibi demesi saçmalık. Bana göre bu satırlar hiçbirşey ifade etmiyor. Tüm insanları saçma olarak ifade etmeniz oda siz bilği hazinenizin gereği sanırım. BENİ VE ŞİİRİMİ ELEŞTİRDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. Sizin için ifade etmeyen benim için eder o ayrı bir olay. Kitap okuma bilği hazinesi konusunda birazda siz çalışın ki ifade şeklinizi düzeltin bence Bu şiire güzel denilmesi bence saçmalık derseniz daha uygun düşer o zaman beni eleştirmiş olursunuz sayğı ile karşılarım.
Haydaaaaaaaaaaaa! Sizin de hiçbir şeyden haberiniz yok.. Pes doğrusu. Niye, kör müsünüz dünyaya... Açın da bakın bakalım... Efendim, şakamı mazur görün.. İnsanın bilmediğini bilmesi bile erdemdir. Saygım ve tebriklerimle.
Sana diyemedim Sana anlatamadım Sevgiyi tadamadım Gözlerine bakamadım Kalbime kilit vuramadım Seni senden alamadım Gönlüne taht kuramadım Kendimi tanıtamadım Sevgiyi tadacak Gözlerine bakacak Kalbime kilit vuracak Seni senden alacak Gönlüne taht kuracak Sana anlatacak Cesareti bulamadım Sana doyamadım Sana uyamadım Seni unutamadım Senin olamadım Birini sevmeyi Kıymet bilmeyi Gerçeği görmeyi Dost bilmeyi Düşman seçmeyi Yüze gülmeyi Dolmuşa binmeyi Bir türlü öğrenemedim Bir türlü gülemedim Ağlamayı bilemedim Derdimi diyemedim O biliri silemedim Ben bunu dilemedim ---------------------------------- Kendini sorgulayabilen,yaşadığıyla tecrübe edinen ustadımı saygıyla kutlarım.Mana bakımından yaşayan her insana hitap edebilen sanat mahsülüdür.şairliğin cesareti de bunu gerektirir.Saygı ve selam!..
_Bilebilseydik ne kadar az yükümüz olurdu..bilememenin sıkıntısı düşerdi yakamızdan..ama hayat işte yaşarken öğreniyoruz çoğu duyguları..herkes için de belli oranda hissiyatları dile getirmişsiniz..vakti gelince biz de ortak olmuşuz :-))..Yüreğinize-kaleminize sağlık kardeşim..Selâm ve saygılarımla..
Ağlamayı bilemedim Derdimi diyemedim ***************************** Bazen bir damla yaş bir kitapla anlatılamayan duyguları ifade etmeye yeter...Ağalayabilseydin keşke.....selam ve selam.************
Sevdaya dair iç döküş samimiydi,güzeldi netti. Bazı şeyler geç olmadan yapılması gereken yapılmalı diye düşünüyorum. Emeğinize ve yüreğinize sağlık. Saygılarımla.
şiiri okuyunca yüregim yangın yerine döndü anadolunun utangaç çocugu anadolunun yılarca anlatamıdıgı aşıkını yüregine gömüp mezarakadar alıp götüren delikanlısı çok güzeldi yürekli dost çok güzeldi....
Bu dünyada tam olarak, sevmeyi doyamayız,birini atamayız, sevdiklrimiz satamayız,arkasından vuramayız. Tebrikler Değerli Şairim.. Kalemin daim olsun.saygılar ...
Yüze gülmeyi Dolmuşa binmeyi Bir türlü öğrenemedim Bir türlü gülemedim Ağlamayı bilemedim Derdimi diyemedim O biliri silemedim Ben bunu dilemedim Hoş bir ifade....selamlar
Birini sevmeyi Kıymet bilmeyi Gerçeği görmeyi Dost bilmeyi Düşman seçmeyi Yüze gülmeyi Dolmuşa binmeyi Bir türlü öğrenemedim Bir türlü gülemedim Ağlamayı bilemedim Derdimi diyemedim O biliri silemedim Ben bunu dilemedim *************************************************** Kutlarım dizelerinizi kaleminiz daim olsun..
Sevgiyi tadacak Gözlerine bakacak Kalbime kilit vuracak Seni senden alacak Gönlüne taht kuracak Sana anlatacak Cesareti bulamadım
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, hiç bişey yapamamışsın be kardeşim...olmaz ki böyle... sakaydı, sakın alınma be dostum... güzel şiirdi... yürekten kutlarım...
Birini sevmeyi Kıymet bilmeyi Gerçeği görmeyi Dost bilmeyi Düşman seçmeyi Yüze gülmeyi Dolmuşa binmeyi Bir türlü öğrenemedim Bir türlü gülemedim Ağlamayı bilemedim Derdimi diyemedim O biliri silemedim Ben bunu dilemedim
yüreğinize sağlık, şiirle kalın, şiirce yaşayın...maviler yüreğinize...