Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
30 Kasım 2008 Pazar 17:30:49
AMİN AMİN ARKADAŞIM NE GÜZEL DİLEKLER.
O GÜZEL YÜREĞİN SEVGİNİN, UMUDUN, MUTLULUĞUN EN SAFİ HALİYLE DOLSUN.
SEVGİLERİMLE.

YA KUSURA BAKMA NE OLDU ANLAMADIMMM.BOŞ GELMİŞŞŞ....


*YAKAMOZ* tarafından 11/30/2008 5:32:28 PM zamanında düzenlenmiş...

-başlıksız-, @bluecould
30.11.2008 16:59:53
Şükran AY
@sukranay
30 Kasım 2008 Pazar 13:25:40
SAVAŞ HALİ


İhtiyarlık ve gençlik
İkisi de insanın ruhunda
Bir savaş halidir

-------------------------------------------------------------------------------

Muhteşem ötesi bir vecizeee.Neler sığmazki bu üç dizenin içine ...Bir ömür...
La...

Savaş halı, @SIR MAHMUT
20.11.2008 19:10:24
Şükran AY
@sukranay
30 Kasım 2008 Pazar 13:19:32
Sevgilinin sevgiliyi beklediği sardunyalı
_______________pencerenin camları kırılmış
Küçük hanımın saçlarına taktıgı kasımpatılar kurumuş
Bahçedeki çocuk sesleri susmuştu
Kuşlar bile konmuyordu;
içini yavaş yavaş kemiren kurtlardan başka kimsesi...

Evcilik, @siyahımsı
27.11.2008 23:26:35
Şükran AY
@sukranay
30 Kasım 2008 Pazar 12:31:09
İnsanların ihanetini,
Aşkların masumiyetini,
Sevdaların gerçeğini,
Şiirlerde ararım.

------------------------------------------------

Canım benim ne güzel yazmışsın.Buda yeter be diğerleri hiçde lazım değil zaten.

Tablonda eserin gibi mu...

Sevdaların gerçeği, @gül peri
30.11.2008 10:31:07
Şükran AY
@sukranay
30 Kasım 2008 Pazar 11:00:46

Serenadlar yapılsada
Zemheride sevgiliye
Sağır yürek duymaz
Gelmez ki dize....

Başarılı eserinizi canı gönülden kutlarım üstad.
Yüreğinizin vuslata ermesi dileğiyle.Saygılarımla.

-başlıksız-, @Akgün
30.11.2008 10:58:22
Şükran AY
@sukranay
30 Kasım 2008 Pazar 10:57:54

Vayyyyyyyyyyyy süperdi üstad süper.
Aşk aslında yok öylemi...Baktığımız pencereden gördüğümüz kadarızdır.
Ama şiirdeki yaşamlarda yabana atılır cinsten değildi hani gerçekçi yanii çook ağır basan ...
Tebriklerim çokcana.Yüreğiniz varolsun.
Aşk...var..., @maskelibalo
30.11.2008 00:52:28
Şükran AY
@sukranay
30 Kasım 2008 Pazar 10:47:07
yıldız yıldız kaysam yüreğine
gecelerime fısıldayan meltemlerim olsan
mavi dalgaların kükreyişlerinde
martıların beyazlığında öpsem seni
yeter ayrı düşmüşlüğümüz
geliyorum batası gurbet sokaklarını tekmeleyerek!..


--------------------------...

Şükran AY
@sukranay
30 Kasım 2008 Pazar 10:43:39


BELKİ DE SON DİZE



Yaşamak zor olacak, o günü bekleyerek.
Vuslatın kıyısında, defterleri, dürerek.
Ne hayaller düşledik, geleceğe yönelik.
Sermiştik önümüze, sevinerek, gülerek.

Konuşmadık seninle, hiçbir an aşktan yana.
Belki de uzu...

Şükran AY
@sukranay
30 Kasım 2008 Pazar 10:40:14


En mukaddes varlıklarımıza ne söylense, ne kadar söylense az gelir.
Bir evladın annesine yazabileceği en güzel şiirdi.
Beğeniyle okudum annem düştü aklımaa özledim hemde çook.
Kaleminiz ve yürek sesiniz daim olsun .saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
30 Kasım 2008 Pazar 09:52:05


Duygu yüklü başarılı eserlerinizi dinlemek büyük keyifti şairem.
Harikulade bir sunum.
"Ölçülmemeli acı yürekte ki acıyla ölçülmemeli" MUHTEŞEMMMMMMMMMMMMM..
Yürekleriniz dert görmesin.
Paylaşım için çok teşekkür ederim.
Devamının gelmesi di...

-başlıksız-, @Fatma Aras
24.11.2008 22:21:01
Şükran AY
@sukranay
30 Kasım 2008 Pazar 09:45:06


İnci gibi dizelerdi.Hecesiyle, vezniyle ve duygu yüklü anlatımıyla muhteşem bir eser okudum sayfanızdan.
Umut ve mutluluğa dair her nevarsa yoldaşınız olsun.Başarılı eserinizi kutlarım.Saygılarımla.
Umut, @cebirin defteri
21.11.2008 02:14:16
Şükran AY
@sukranay
30 Kasım 2008 Pazar 09:25:22


Dize dize çağlayan sevginin o ulvi en yüce sesi öylesine güzel verilmişki dizelerde.
Buna sanatsal anlamda verilen emek ve kalitede eklenince muhteşem bir eser çıkmış ortaya.
Eserin muhatabının doğum gününü kutlar nice nice senelere sağlık, mut...

Şükran AY
@sukranay
30 Kasım 2008 Pazar 09:20:06

Kızıl saçlı üstadımın yüreğini çalan kadına çokk güzel bir ithaftı üstadım.
Yüreğiniz varolsun.Yine doyumsuz bir eser okumanın verdiği hazla ayrılıyorum sayfanızdan.
Selam ve sonsuz saygılarımla.Kaleminiz daim olsun yazsın hep yazsın.

Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
30 Kasım 2008 Pazar 09:04:37
SEVİLDİĞİMİ BİLİYORUM

Ayazlarınla değil?
Özlem tufanı la bekle beni
Yolumun can yolcusu
Gecelerin koynunda
Ilık nefesindir yorganım
Örtüşür üstüme hayali sıcaklığın
Isınırım iliklerime kadar
Yandım bak!
Vallahide yandım?
Adına yarim diye ...

Şükran AY
@sukranay
30 Kasım 2008 Pazar 07:13:23


Çok derindi üstadım hemde pekçok.Derimki ne olursa olsun ister elli, ister altmış ... her giden saniyeye yüreğimizi koyarak yaşıyorsak ve direniyorsak her kötü şartlara rağmen ayakta kalmanın mücadelesini veriyorsak işte ozaman yaşamışız yada yaş...

Elde mi ihtiyarım, @hyazici58
29.11.2008 22:54:34
Şükran AY
@sukranay
30 Kasım 2008 Pazar 07:03:29
Ayrımcılığın bu kadarına pes!
Senin yaptığın mesleğine ters.


Bir derdin varsa?!.. Öğrenci değil adres!..
Gözlerinde umut saçan sübyanda bıraktınmı ki heves?!..


Oysa ki;
Bilimi temsil etmek, insanlıktan uzak olmayı gerektirmez.

Şiddetl...

Şükran AY
@sukranay
30 Kasım 2008 Pazar 06:58:23

SEVGİ *)(*



Sevmeyi, özünden bilmektir sevgi.
Kalplere atılmış ilmektir sevgi.
Yolları tüketmek küsmek her derde,
Nefreti gönülden silmektir sevgi.

Ballara erişmek, ermektir sevgi.
Gülleri dalından dermektir sevgi,
Herkesi gönülden se...

Sevmek *)(*, @yunusi
29.11.2008 22:20:25
Şükran AY
@sukranay
30 Kasım 2008 Pazar 06:41:24


Lekesiz tertemiz bir dünyada yaşamamız dileğiyle sevgilerimle arkadaşım.
Yine muhteşemdi.Yüreğin varolsun.Sevgilerimle.

-başlıksız-, @bluecould
29.11.2008 23:35:54
Şükran AY
@sukranay
30 Kasım 2008 Pazar 06:22:29

Dilimizi her açıdan hem maddesel hem manen hayatımızdaki yeri ve önemininin detaylı ve öğretici şekliyle dizelerinizde yer alması çok güzeldi üstadım.Öylesine güzel ve yararlı bir çalışma ki.Okul kitaplarına girebilecek düzeyde.Her yönden vurgular ...

*dil*, @OZANMERDAN
30.11.2008 04:20:03
Şükran AY
@sukranay
30 Kasım 2008 Pazar 06:14:34


Eee böylesi güzel bir şiirden sonra kesinlikle alacağınız cevap evet olurdu sayın şair.
İçten ve çok güzel ifadelenmiş eserinizi kutlarım..Saygılarımla.
Benimle evlenirmisin?, @İLK VE SON
30.11.2008 03:36:18
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.629
Şiir Okunma
1.131.104
Yazı Okunma
101.460
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL