(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TERKEDELİ BENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TERKEDELİ BENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
umut acıyı yoldaş eylemiş çıkmış yola kim merhamet eder sanırsın böyle kula allah zeval vermesin, merhamet bula eller uzaktan bakar,çok el sallar saygılarımla
Sadece hayalin yeterdi bana, Gönlümde hülyalar tüterdi sana, Tükendim peşinden ben yana yana, Sevgiyle süslenir gelirsen dallar *************************************************** Yüreğinize sağlık. güzel bir şiiri keyifle okudum. selam ve saygımla.
Ümit’im kar yağdı umduğun dala, Kim meyil eder ki perişan kula, Daha çok beklersin çıkarsın yola, Niye eğilsin ki önünde kullar! ============================= Naz yapılır nazlanırlar... İçten ve duygu yüklü satıralara Tebrikler.. Yüreğine sağlık Hocam.. selamlarımla ..
şiir muradına ermiş aşkın dergahına vamış yardan hesabını sormuş ......demiş reva mıdır reva ......böyle mi bitmeli dava........................geceye dair
Ey gönül ummadık yola koşarsın, Bazen eser yağar bazen coşarsın, Sen kendini bilmez haddi aşarsın, Bazen kıymetlidir paradan pullar. ***** harikaydı üstadım.. gönül bu nereye konacağını bilmiyor. tebrikler efendim..
Ey gönül ummadık yola koşarsın, Bazen eser yağar bazen coşarsın, Sen kendini bilmez haddi aşarsın, Bazen kıymetlidir paradan pullar Tebrikler üstadım gönlünüze yüreğinize sağlık Selam ve saygılarımla
Ey gönül ummadık yola koşarsın, Bazen eser yağar bazen coşarsın, Sen kendini bilmez haddi aşarsın, Bazen kıymetlidir paradan pullar. ************************************************ Tebrikler, çok güzel bir kurallı şiir....Haz alarak okuduk..Daim olasın.
Kim meyil eder ki perişan kula,
Daha çok beklersin çıkarsın yola,
Niye eğilsin ki önünde kullar!
göndermeler yerni bulmuştur,inşlh güzel bir şiir okudum saygılar.