Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
20 Eylül 2009 Pazar 00:22:11
Gel bana çocukluğum,gel
Bütün kapılarım açık sana
Kapıları çalmadan gel…
Bir elimde mendilin
Bir elimde avuç dolusu şekerin
Seni bekliyorum…
Gel bana bayram yıldızım,gel
Ceplerinde coşkunla,heyecanınla
Gözlerinde bayram sevincinle gel…

Çok...

Bayram yıldızı, @canan kız
20.9.2009 00:01:34
neneh.
@neneh-
20 Eylül 2009 Pazar 00:20:03
Muhteşem efendim!................Yüreğinizin sesi daim çağlasın.Ben bu şiiri seçtiklerime alıyorum müsadenizle.Kaleminiz hep çağlasın efendim.Saygılarımla.Hayırlı bayramlar'.....

BAYRAM SEVİNCİ



Öfke ve kin e bir tekme fırlat,
Hoşgörü kolla...

Bayram sevinci, @nilkurt
20.9.2009 00:01:30
neneh.
@neneh-
19 Eylül 2009 Cumartesi 23:28:25


Muhteşem!...Duyarlı yüreğinizi kutluyorum efendim.Allah tekrarını yaşatmasın bir daha.Kaleminiz daim güzellikleri yazsın.Saygılarımla.Hayırlı Bayramlar.

HAYAT GELDİ GEÇTİ ÇAMUR,
SENDE VAR BİR HAMUR,
HEBA OLMASIN ÖMÜR,
ÇAMUR ,SEL YÜREKLERİ Y...

neneh.
@neneh-
19 Eylül 2009 Cumartesi 23:25:21
Muhteşem.Kutluyorum yazan suffi yüreği.Saygılarımla efendim.Hayırlı bayramlar.

ARAF

Bir gülüş...Bir dokunuş...Beni yaşatan
Bir ben...Seni ,sensiz yaşayan
Ve cennete bir kapı ile açılan
Bir ışık ,bir handan,bir dua
Beni sana yaklaştıran

B...

Araf, @turkuazz
8.6.2009 13:16:35
neneh.
@neneh-
19 Eylül 2009 Cumartesi 23:19:03
Hayran kaldım bu sayfaya......Muhteşem.Geç kalmışım çok..Tarihin çok eski derinliklerinden buyana yolculuk...Alalım Türk tarihini en baştan sakıncası yok.Zaten şimdiye kadar okullarda hep yalancı tarih öğrettiler bizlere...Koparmaya çalıştılar kökle...

Kürşad...(manifesto), @Tsukuyomi
31.8.2009 13:23:16
neneh.
@neneh-
19 Eylül 2009 Cumartesi 22:58:40
adıyla şanıyla güzeldir.MARDİN
diğer adıyla efsanenler diyarı.
reyhani dans ve oyunları.
ve şimdi adını saklama mardin

Muhteşem!..Kaleminiz hiç susmasın efendim güzellikleri her daim dile getirsin şimdi olduğu gibi...

Kirpiklerin ok mudur oy...

Mardin, @İMRAN GÜNEŞ
19.9.2009 12:15:51
neneh.
@neneh-
19 Eylül 2009 Cumartesi 22:43:04
Varsın bizimki onlardan farklı olsun.Halil İbrahim Sofrası olsun.Helalindendir dostlar...Az va öz ama helal.Buyurun dostlar buyrun milletin sofrasına........Halil İbrahim sofrasına......''.Sapa , kulpa , ihtişama aldanıp kanma dostum......İçi boş ins...

neneh.
@neneh-
19 Eylül 2009 Cumartesi 22:25:42
Muhteşem!...Sizin de bayramınız mübarek olsun efendim.Selam ve Saygılarımla.

Bayramınız mutlu hayırla dolsun
Bir daha kavuşmak barışla olsun
Bayramlar seviçle huzurla dolsun
Bizi unutmayın selamla olsun
Bayram kutlaması, @şiirindili
19.9.2009 01:46:37
neneh.
@neneh-
19 Eylül 2009 Cumartesi 22:21:27
Sitem dolu dizeler.Biricik oğlunuza ve diğer asker evlatlarımıza hayırlı teskereler diliyorum Yüce Rabb'imden.Kutluyorum yüreğinizi efendim.Saygılarımla.Hayırlı Bayramlar.

neneh. tarafından 9/19/2009 10:22:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
Adını sildim!, @KURMAYOĞLU
16.9.2009 13:31:44
neneh.
@neneh-
19 Eylül 2009 Cumartesi 22:15:27
Şiir muhteşem ama......Aşka tesadüf demesek de tevafuk desek olmaz mı değerli şairem.Kaderde varsa eğer hayatta tesadüf denen şeyler tevafuk diye nitelendirilir.Kimi zaman sesine aşık olur görünce de tamam bu O, deriz.Kimi zaman gözüne aşık olur ve i...

Tesadüftür aşk, @N.ALTIN
18.9.2009 12:13:45
neneh.
@neneh-
19 Eylül 2009 Cumartesi 22:10:18
Muhteşem bir serbest şiir.Yüreğime dokudu ve titretti adeta.Kaleminiz hep güçlü olsun efendim.Saygılarımla.Hayırlı Bayramlar.
neneh.
@neneh-
19 Eylül 2009 Cumartesi 22:06:30
Çok güzel bir yürek sesi.Çok güçlü bir sevda...Kalem bile onu yazıp çiziyorsa bunda korkacak bir şey yok.Unutmaya çalışsa da yürek yazıp çiziyor ise muhteşem.Demek ki aradaki sevgi saf ve temiz.Nefret taşımıyor.Nefret ve kin taşımayan sevdalar insanı...

neneh.
@neneh-
19 Eylül 2009 Cumartesi 16:49:08
Muhteşem bir kutlama.Allah razı olsun efendim.Tüm gönül dostlarının Mübarek Bayramlarını kutluyorum nezdinizde.Saygılarımla.

Oruçlunun mükafatı Allah'tan.
Bayramlar yaşatır Yüce Yaratan.
Eş-dost ile hep birlik olaraktan.

......Takva ölçü Alla...

Bayrama erdik, @HALİLİM
19.9.2009 15:50:17
neneh.
@neneh-
19 Eylül 2009 Cumartesi 15:37:59
Allah razı olsun efendim güzel bir şiirle aldınız gönüllerimizin pasını.Sizin de bayramınız mübarek olsun.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
19 Eylül 2009 Cumartesi 15:32:32
Hayırlı bayramlar!
Her şeye kadir olan Yüce Allah, bizleri,
Doğru yoldan ve sevdiklerimizden ayırmasın!
Hayırlı ve bereketli Ramazan Bayramları dileğiyle.

Allah razı olsun.Size de hayırlı bayramlar efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
19 Eylül 2009 Cumartesi 15:21:20
Göz buğularım gurbette, hasret ölümden beter
Eş, dost, akraba, ana, baba gözümde tüter,
Bayram şenlenir gönlüm, elbet hasretlik biter,
Eve cennet kok dolsun, bayramın bayram olsun

Muhteşem!...Sizin de Bayramınız Mübarek olsun efendim.Allah'a e...

Bayramın bayram olsun, @demyanli
19.9.2009 00:21:37
neneh.
@neneh-
19 Eylül 2009 Cumartesi 15:16:50
Hüzün dolu muhteşem bir yürek sesi.Allah tüm hasretleri kavuştursun inşallah efendim.Bayramınız kutlu Olsun.Allah'a emanet olunuz.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
19 Eylül 2009 Cumartesi 15:14:39
Muhteşem bir yürek sesi olmuş üstadım.Sizin de Bayramınız kutlu olsun.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
19 Eylül 2009 Cumartesi 14:53:32
Çok şık bir şiir üstadım.Tam bayrama yarışır şekilde.Kutluyorum yüreğinizi efendim Saygılarımla.

Bayramınız Kutlu Olsun.
neneh.
@neneh-
19 Eylül 2009 Cumartesi 14:49:11
Muhteşem bir şiir...Yüreğinize sağlık efendim.Bayramınız Mübarek olsun.Saygılarımla.
Bayram olsun, @alaettin usta
19.9.2009 00:33:11
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.197
Şiir Okunma
1.348.058
Yazı Okunma
99.153
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL