Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 12:42:50
Muhteşem!Selamlıyorum Usta Kalemi.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 12:36:07
Dostun dosta güzel dilekleri muhteşem!Mutlu olsun tüm güzel yürekliler ve mutluluk dileyen yürekler.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
(:.)funda (:.), @emine erdem
6.5.2010 12:31:59
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 12:29:28
Muhteşem!Yüreğime işledi adeta.Kaleminiz daim çağlasın Usta Kalem.Saygılarımı sunuyorum.
Tükendi nefesim, @lazuşağı
10.4.2010 00:00:22
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 12:16:14
Muhteşem!..Bu sevgiyle şiirdeki bütün dilekler gerçekleşmiş zaten.Ne güzel bir sevdayı nakış nakış işlemek ne güzel.Kaleminiz sevda denizinde yüzen güzellikleri gözler önüne seren bir sandal olmuş adeta.Yüreğine sağlık can dost.Allah'a emanetsin.
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 11:34:17
Muhteşem!Koca bir yürek işte...Kaleminiz daim çağlasın Üstadım.Saygılarımla.
Derdim, @feyzi kanra
5.5.2010 18:12:10
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 11:03:35
Muhteşem! İki dostun karşılşması ve yardımlaşmanın timsali kenetlenen eller.Hızır ile İlyas(as) ihtiyacı olan gönül dostlarını daim yoklar inşallah.Kaleminiz daim olsun Usta Kalem.Saygılar sunuyorum efendim.
Hızır ilyas, @cemil
6.5.2010 09:44:58
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 10:10:46
Muhteşem!..Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Hıdırellez, @AYSE 09
6.5.2010 08:48:01
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 10:08:13
Muhteşem!..Haklıyı haykıran yüreğiniz dert görmesin efendim.Saygılarımla.
...sebep ne..?, @merdoğlan
6.5.2010 00:14:25
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 10:06:17
Muhteşem!..Hoşa gitsede gitmesede gerçekler dile geldiği müddetçe kötülüklere hep birlikte yuh çekmek lazım.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 10:03:25
Hüzün dolu muhteşem bir sesleniş.Doğumla başlar hayat acı ve mutluluklarla süregider.Kutlu olsun efendim doğum gününüz.Acısı bala mutluluğu yüreğinize esen melteme dönüşsün inşallah.Kaleminiz daima güçlü olsun.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 09:57:21
Muhteşem!..İmkansız hiç bir şey yoktur bu dünyada.Kader çizgisi yeterki birleştirsin.Çok hüzünlendim çok.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Hasan, @Mehmet Ali Türkan
6.5.2010 00:03:28
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 09:52:58
Muhteşem!Geleceğe, umutlara yazılan bir mektup.Okuyanı bol olsun.Çağlasın yüreğiniz her daim.Saygılarımla.
Gönlümde formülü, @cemalus
6.5.2010 00:02:47
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 09:48:29
Muhteşem!..Mahşere kalan hesaplaşmalar hesaplaşmaların en ağırıdır zaten.Ebedidir.Can yakar.Dünyada da cezasız kalmaz yapılanlar kimsenin yanına kar değildir zaten.Çok etkiledi beni bu güzel şiiriniz.Kaleminizde daim güller açsın efendim.Saygılarımla...

Sorulacak hesabım..., @colcicum
6.5.2010 00:02:11
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 09:44:43
Har olmasın umutlar.Daima yeşersin.Her gecenin sabahı olduğu gibi her acının sonunda da mutluluk ve sevinçler vardır ve yaşamaya değerdir.Şiir yüreğimi burksa da güzel bir eser olmuş.Güzellikler damla damla yüreğinize ışık saçsın efendim.Umudunuzun h...

İntihar, @sonmohikan
6.5.2010 00:01:27
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 09:36:23
Çok güzel bir sesleniş.Kutlu olsun Tüm Annelerimizin Anneler Günü.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
3 Mayıs 2010 Pazartesi 13:39:34
Öncelikle geçmiş olsun dileklerimi iletiyor Allah'tan acil şifalar diliyorum değerli dost.Muhteşem şiirinizi ibretle okudum.Bu kadar ço zararına rağmen milyonlarca insan nasıl bırakmaz bu illeti anlayamıyorum.Dumansız güzel günlere kavuşmamız dileği ...

İçme dostum sigara, @emine erdem
23.4.2010 00:24:12
neneh.
@neneh-
3 Mayıs 2010 Pazartesi 13:31:24
Muhteşem!..Duyarlı yüreğe selam olsun.Saygılarımla.
Anne, @AhmetÇelik
3.5.2010 10:03:19
neneh.
@neneh-
3 Mayıs 2010 Pazartesi 13:27:18
Aziz Şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyoruz öncelikle.Mekanları cennet olsun.Muhteşem şiiri yazan değerli kalem var olsun.Saygılarımı sunuyorum efendim.Allah'a emanetsiniz.
Şehit mehmedim, @mehmet yaş
3.5.2010 10:38:02
neneh.
@neneh-
3 Mayıs 2010 Pazartesi 13:24:59
Muhteşem!..Yüreğiniz dert görmesin efendim.Tüm şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyoruz.Mekanları cennet olsun.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
3 Mayıs 2010 Pazartesi 13:21:40
Muhteşem!..Yüreğinize sağlık efendim.Allah mutluluklarını daim etsin.Saygılar sunuyorum.

neneh. tarafından 5/3/2010 1:22:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.517
Şiir Okunma
1.350.266
Yazı Okunma
99.406
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL