Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
24 Mayıs 2010 Pazartesi 18:32:27
Allah Gani gani rahmet eylesin annenize mekanı cennet olsun.Göz yaşları içerisinde dinledim muhteşem şiirinizi.Nur olunuz e mi?Yüreğiniz daim çağlasın o vefalı yüreğiniz.Kaleminiz daim olsun Usta Kalem.Saygılarımla.Allah'a emanetsiniz.
Anam, @UNALAN
23.5.2010 01:12:19
neneh.
@neneh-
21 Mayıs 2010 Cuma 13:42:35
Muhteşem!Bunlar bukelemun gibi efendim.Her mekanda ayrı renk veriyorlar ama konuşmaktan aciz insanlar.Lisanları yok.Kaleminiz /kelamınız bol olsun değerli şair.Allah'a emanetsiniz.Cum'anız Mübarek olsun.
neneh.
@neneh-
21 Mayıs 2010 Cuma 13:39:54
Haklıya haklı derim.İnsana insanca muamele edilmeli.İnsanın zararına olan şeylere tepki gösterilmeli tabiki.Çuvaldız iğneden daha insafsız inanın.İkisini de batırmadan acıları yüreklerimizde hissetsek sadece nasıl olur?Kaleminiz daim çağlasın efendim...

Kantar`in topuzu, @Gezgin_Sair_
21.5.2010 00:02:21
neneh.
@neneh-
21 Mayıs 2010 Cuma 13:35:36
Muhteşem!..Türkü tadında dizeler.Yüreğiniz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Acı tecrübe, @OZANMERDAN
21.5.2010 12:18:50
neneh.
@neneh-
21 Mayıs 2010 Cuma 13:12:32
:) Muhteşem!..Zeki çocuk belli.Başarısı daim olsun.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.

neneh. tarafından 5/21/2010 1:13:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
neneh.
@neneh-
11 Mayıs 2010 Salı 16:03:58
Muhteşem!Dilerim iş işten geçmeden anlaşılır.Yüreğiniz çağlamış adeta.Kutluyorum Usta Kalemi.Yorum de içten ve güzel.Saygılarımla.
Ağla yüreğim, @Son Damla
26.4.2010 08:22:33
neneh.
@neneh-
11 Mayıs 2010 Salı 15:59:36
Muhteşem!Kutluyorum yazan güzel yüreğinizi.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Yorum da ta yürekten çağlamış.Gönlüne sağlık .Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 14:30:45
Muhteşem!Ustayı selamlıyorum.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Hasretin vebali, @cosari
6.5.2010 11:41:10
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 14:17:20
Muhteşem!Evet önce sağlık.Allah sağlıklı günler versin tüm yüreği güzellere.Saygılarımla.
Önce sağlık, @şiirindili
24.3.2010 19:22:55
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 14:11:08
Muhteşem bir şiir, muhteşem öğütler!..Var olunuz efendim.Saygılarımla.
Oğluma nasihat, @HüseyinGazi
5.5.2010 09:31:14
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 13:38:12
Muhteşem!Ağlamasın hiç kimse...bölünmesin insanlık...Sağı ile solu ile yukarısı ve aşağısı ile , önü ve arkası ile bu ülke bizim.Bu insanlar bizim.Bu talepler bizim taleplerimiz.Farklı da olsa taleplerimiz hepimizin istediği demokrasi ve hayat standa...

Ağla ankara, @YALNIZ KALEM/A.Y.
5.5.2010 18:28:10
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 13:29:11
Solu korumak amaç olduktan sonra sağımızı daha çok kullanalım.Güzel bir şiir.Sağı ile solu ile kucaklamalı hayatı.unutmayalım hayat dört yönlü.Sadece iki ciheti yok.Hatta bir de yukarısı ve aşağısı var.Globalleşen dünyada sağ sol mu kaldı?Öyle şeyle...

Sol, @nevaca71
6.5.2010 11:36:08
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 13:24:15
Muhteşem!Anneler asla unutulmaz.Kaleminiz-kelamınız bol olsun efendim.Hayattaki annelere sağlıklı-hayırlı uzun ömür; ebediyete intikal edenlere ise Allah'tan rahmet diliyoruz.Mekanları cennet olsun.Saygılarımla.
Annem 2 dörtlük, @tahsinbasak
6.5.2010 09:55:31
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 13:19:41
Muhteşem!Yazan yüreğe sağlık.Kadir Mevlam her daim gülsün yüzünüze inşallah.Saygılarımla.
Kadir mevlam, @Genç Ozan
4.5.2010 18:01:01
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 13:17:27
Muhteşem!Selamlıyorum yazan Usta Kalemi.Saygılarımı sunuyorum efendim.
Dış duvarlar, @Reisahmet
6.5.2010 10:30:34
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 13:15:13
Muhteşem!Kimseye kalmayan bu fani dünyada herkes ateşini de nurunu da kendi taşırmış.Yazan yürek dert görmesin efendim.Saygılarımla.
Fani dünya, @akturk_emin
6.5.2010 10:15:13
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 13:00:15
Muhteşem!Yüreğinize sağlık efendim.Saygılarımla.
** istanbul ve martı**, @kulhasan
15.4.2010 21:54:22
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 12:53:09
Muhteşem!...Kutluyorum duyarlı Usta Kalemi.Yüreğiniz dert görmesin efendim.Saygılarımla.

neneh. tarafından 5/6/2010 2:07:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Üzülme bak geldik işte, @kempol
20.4.2010 03:32:52
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 12:49:54
Muhteşem!..Yüreğinize sağlık efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
6 Mayıs 2010 Perşembe 12:48:29
Tümüyle gerçek , tümüyle muhteşem!..Saygılarımla.
Peynir gemisi, @selanikli
6.5.2010 11:53:46
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.508
Şiir Okunma
1.350.226
Yazı Okunma
99.393
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL