Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 17:13:58
Tebriklerimle, şarkı mırıldanır gibi sözler.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 17:05:15
Tanımak zevkti gerçekten sizi.
Çok güzel,doyurucu bir eserdi.
Selam ve dualarla...
...saklı acı(m), @Mühür...
16.1.2010 00:42:29
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 08:43:11
Ozan söyleyeceğini söylemiş gitmiş.
Çok hoştu, seelam ve sevgilerle...
Beni beni, @Nihat YURT
21.1.2010 06:01:57
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 08:41:41
Mesajlar güzel ve anlamlı.
Biraz daha genişletip, güzel bir makale konusu olabilir aynı zamanda.
Tebrikler,selamlarımla...
İşin aslı budur, @kadiresen
21.1.2010 07:40:19
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 08:38:20
Gerek anlamı, gerekse bestelenmiş şeklinin verdiği haz ayrı ayrı bir güzellikti.
Emek verenleri kutlarım, Allah daim etsin, selam ve sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 08:26:19
Her yönüyle doğruydu, hayat sevdiğiyle güzel oluyor insanın.
Umarım böyle bir ömür sürmek nasip olur.
Tebrik ederim, sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 08:24:31
Ayrılık ölümden beter boşa denmemiş.
''Ölüm de çözüm değil'' şiirimde benzer temayı bulursunuz sanırım.
Aynı acıları yaşayan tek değilsiniz, hiç olmasa bu avuntu veriyor insana.
Tebriklerimle,selamlar..
Bittm...., @pınarbaşılı
9.1.2010 19:14:17
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 08:22:24
Duygu paylaşımın için kutlarım,sevgimle kal, selamlarla...
Özlem, @harzem
19.1.2010 19:20:20
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 02:40:49
Çok etkileyiciydi.
İnsanı saran ve hitap eden duygular.
Tebrik ediyorum,sevgilerle..
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 02:38:25
Tebrik ediyorum.
Zevkle okunan bir şiirdi.
Selamlarla...
Umalya-5, @waldo34
20.1.2010 01:00:53
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 02:24:37
Tahmin ettiğim gibi, hakediyordu.
Tekrar tebriklerimle üstadım,saygılarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 02:19:33
Özlemek, hasret beklemek sancısı.
Anlatabilmesi kolay mı?
Tebriklerimle, kısa olsa da anlamlıydı.
Sevgilerle...
Günaydın sevdiğim, @Ebru Ünal
17.1.2010 11:54:13
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 02:08:47
Çok keyifle okunan bir eser.
Sarıyor insanı şarkı gibi nağmesiyle.
Yaşatıyor duyguları.
Çok etkileyiciydi, tebrik ediyorum.
Selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 01:50:00
Görüştüğümüze sevindim tekrar.
Hoşgeldiniz güzel ve hoş bir şiirle...
Selam ve sevgiler...
Bekliyorum, @Vecdi Murat SOYDAN
19.1.2010 00:52:04
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 01:46:55
Çok güçlü bir eserdi. Vurguluydu.
Etkileyici ve güzel tema.
Tebriklerimle,sevgiler...
Vedasız geceler, @Saadet Ün
11.12.2009 10:04:03
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 01:30:13
Hüzün yansıtan şiir.
Hissettirmesi ve yazılış itibariyle güzeldi.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Sensizlik, @osman türüdü
19.1.2010 00:17:16
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 00:42:37
Güzel bir tablo çizilmiş İstanbul'a dair.
Tebrik ederim.
Selamlarımla...
İstanbul olmak, @Melik Haker
20.1.2010 16:29:57
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 00:29:08
Açıkçası ben dinlemeyi tercih ettim.
Çok etkileyiciydi canım.
Tebrik ediyorum,sevgimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 00:24:43
Yazılışı,anlamı, kurgusu,bütünlüğü ve yansıttı güzel ezgisiyle çok güzel bir çalışmaydı.
Tebrik ediyorum.
Selam ve sevgilerle..
Yalanım yok, @Nilüfer Sarp
20.1.2010 13:10:50
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 00:22:30
Verilen mesaj, kurgu,ifade tarzı.
Hoş bir şiirdi, etkileyici.
Tebrik ediyorum, selamlarla...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.296
Şiir Okunma
1.000.965
Yazı Okunma
104.806
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL