Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 11:46:10
Rabbim! Ben, sana kul olmak istiyorum,
Bu isteğimi iliklerimde hissediyorum,
Gece, gündüz sana duâ ederek;
Rabbim! Kulluğumu kabul et diyorum.

*********
Anlamlı, özel,mana yüklü ve güzeldi.
Tebrik ediyorum.

Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 11:41:29
Gerçekten yaşıyor gibi oluyor insan okurken, akıcı ve güzeldi.
Tablo gibi çizilmiş, işlenmiş şiir.
Tebriklerimle,sevgiler...
Mucize, @flycan57
17.1.2010 22:38:02
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 11:39:03
Gerçekten bu tarzda yakışmış kaleminize, bravo doğrusu.
Çok güzeldi.
Ayrılık acıları ancak yaşayan bilir. Kelimeler kifayetsiz de kalabiliyor.
Tebrik ediyorum, selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 11:31:08
Ancak ve ancak yaşayanlar hakkıyla anlarlar çekilenleri.
Tebriklerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 11:29:29
Sevgi çağlasın ömrünüz boyunca.
Güzel bir şiirdi. Tebrikler.
Selamlarla.
Doldur sevginle, @mete75
17.1.2010 21:08:56
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 11:14:59
Gerçekten uyumlu, kurallarıyla tam, güzel bir şiirdi.
Tebriklerimle...
Bahardan hazana, @Mehmet Durak
20.1.2010 01:02:06
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 11:11:49
Sayfaya ikinci gelişim. Daha bol bir zaman ayırmam gerektiğini gördüğümde genelde öyle yaparım.
Tadını çıkarmak isterim çünkü.
Önce yazmadan bir dinledim, şimdi de yazarken dinliyorum.
Ve tekrar tekrar dinlenip,okunabilecek güzellikte bir çalışma....

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 11:06:04
Epey bir soluklanma ve duraklama,keyfini çıkarma gereken bir sayfadayım.
Hocam, öyle etkileyici ki okumanız.
Son ''El Hamra'' ile ilgili şiirimi okumanızı isterdim.
Ama çevrim göremiyorum sitede, irtibat kuramıyoruz.
Yürekten tebriklerimle, selam...

Unuttum seni, @samanyolu1234
19.1.2010 00:24:29
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 10:51:42
Hocam, her haliyle ben müzikle yoğunlaştım artık diyor eserleriniz.
Tebrik ediyorum, başarılarınızın devamını dilerim.
Selam ve saygılarla...
Var daha bizim..., @oktayzerrin
19.1.2010 20:20:36
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 10:47:24
Gerçekten ayrı bir tadı var bu şiirin.
Çok oturaklı,akıcı ve güzel olmuş.
Tebriklerimle...
Razıyım, @cosari
19.1.2010 22:33:36
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 10:44:48
Haber bekliyordum sözü salmadın
Zamanı geçiyor selam almadın
Çevren kalabalık bana kalmadın
Şair olmak için, beklemekteyim:))))

Tebriklerimle, listeye alayım da şiir eklediğinde haberim olsun, farkedememiş ne yazık ki...
Selam ve sevgilerle...
Beklemekteyim, @kenya64
18.1.2010 00:31:31
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 02:59:02
Sitem kokuyor eserde, şiir çok güzel yazılmış.
Etkileyiciydi, tebrik ediyorum.
Selamlarımla....
Bulamadım, @Sevi-esin
20.1.2010 00:43:40
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 02:57:31
Sayfada olmak gerçekten güzeldi.
Dinlemesi de harikaydı. Çok güzel uyum sağlamış.
Emeklerinize sağlık.
Sevgilerimle canım...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 02:49:17
Dün gece,
Dün gece Anne,
Beyazlara bürünmüştün,
Kabrinde öylece;
Mahzun mahzun uyuyordun.
Toprağında dinlenen,
Yeşillere bezenen,
Ey güzel insan.
Gökyüzünden,
Gökyüzünden Anne,
Yıldızlar eşliğinde,
Ben seni izliyordum...
Uzakl...

Annemi özlüyorum, @Yaşar Cerit
20.1.2010 02:37:06
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 02:26:23
ne kadar uzağı duysan o kadar
içindekine sağırsın
*********
Mükemmeldi...
Tebrik ediyorum...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 02:08:54
Çok güzel bir kervan olmuş, sayfan zaten bir gönül kervanı.
Tebrik ediyorum,sevgilerimle...
Gönül kervanı, @GÜLDESTE
20.1.2010 00:48:24
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 01:55:10
Ne kadar hoş, ne kadar güzeldi.
Tek solukta okur gibi okunan.
Tebriklerimle,sevgiler...
Anlat, @güşe
19.1.2010 15:36:25
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 01:44:05
Bir kezde sesli dinlemek istedim.
Harikaydı,tebriklerimle...
Sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 01:29:50
Diğer hece şiirlerinizi inceledim,
çok daha etkileyici ve güzel buldum hece çalışmalarınızı.
Tebrik ediyorum,selam ve saygılarla..
Uzaktasın...., @Halil Gülşen
19.1.2010 00:04:32
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 01:10:17
Ustaca ve çok güzel eseriniz için kutlarım.
Selam ve saygılarla...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.290
Şiir Okunma
1.000.953
Yazı Okunma
104.805
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL