Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 00:20:18
Ne kadar hoş bir anlatımdı.
Resimleri canlandırmak, farklı anlamlar vermek.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 00:04:38
Yürekten tebrik ediyorum değeri büyük eserinizi.
Selam ve saygımla...
Cennet hak, @maskosu
20.1.2010 14:09:53
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 00:01:56
Hüzün yansıttı.
Çok güzel bir çalışmaydı, tebrik ediyorum.
Selamlar,sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 23:56:50
Değerli kalemle yeni şiirlerle yeniden buluşmayı dilerim.
Tekrar tebriklerimle,sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 23:52:21
Bir çok yanlarımız, ve hemen her kesimden tablo...
Derinliği olan bir şiir.
Tebrik ediyorum, selamlarla...
Bir insanım ben, @Mustafa Sakarya
19.1.2010 13:26:09
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 23:42:07
Olmazdı bizden önce, ne Ferhat, ne de şirin ,
Bakmasını bilseydi, o esrarlı gözlerin...

Kimse anmazdı sanmam, Kerem’i ve Aslı’yı,
Sevda ırmaklarına, düşerken kıyı kıyı...

Kalubela’da belki, düşmüştüler kaydını ;
Bu yüzden k...

Hadi sarı denizlerime, @hyazici58
20.1.2010 17:29:44
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 23:38:28
Güzel bir nasihat ve durum tesbiti.
Tebriklerimle değerli kalem.
Selam ve saygılar...
Geçimmi? seçimmi?, @ahmet sivri
20.1.2010 11:18:41
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 23:36:04
Gönlümüzü, dilimizi, zikrimizi besmeleden ayırmasın Allah.
Her şeyin başı ve sonu...
Tebrik ediyorum usta kalemi, çok güzeldi.
Selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 23:31:56
Anlamı, uyumu, işlenişi ve kuralları ile gerçekten güzel bir şiirdi.
Tebrik ediyorum, selamlarımla...
Açmaya geldim, @ARİF BARAN
19.1.2010 22:42:02
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 23:29:10
Tarih, felsefe, inanç ve bunların şiirle bütünleşmesi.
İfadelerin güzelliği hakeza...
Tebrik ediyorum, sevgilerimle...
Kanla doldu elif tasım, @ezom
8.1.2010 13:12:32
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 23:22:55
kanadıkça yaralarım son yolculuk sanmıştım yanıldım
bilmiyordum her dokunuşun yeni baharlar olduğunu
*****
Hep bahar güzelliğinde yaşansın sevgiler. Umutla, taze tomurcuklarla...
Tebrik ediyorum, sevgilerimle...

Dokunma, @cemrece
30.11.2009 17:57:36
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 23:15:26
Şiir tamamen hayattan.
Öyle hissedilerek işlenmiş ki, yansıyor bize de aynı duygular.
Hayatın bir yüzü de bu, paylaşmak her zaman güzeldir.
Gelecek günler mutluluk getirsin. Hüzün yansıttı.
Tebriklerimle,selam ve sevgiler...
Merhaba sevgili ..., @BEHİYE KAVAS
29.12.2009 22:55:07
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 21:50:15
yüreğimin hudutsuz rengi
arş_ı alada
manaya ekindi! biçilen öz

ruhuma aşina huzur tekmeliyor
****
Yeniden arınma, başlangıç müjdesi. Gördüğüm, harika ifadelerin olması.
Diğerlerine de bakacağım, tebrik ediyorum. Sevgilerle...
Lirik huzur, @Mehtap ALTAN
15.1.2010 12:11:52
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 17:47:14
burkulmuş bilek misali
sancısı çöktü içine gecenin
yürütmüyor hecelere böldüğü saatleri
bir ikindi gölgesince uzuyor dakikalar
yelkovan kim
akrep hangisi

*********
Hüzün yansıttı şiir. Çok güzel kurgu ve uyum.
Akıcı ve sade bir dilin ust...

Yangın bitti______, @Ceyda GÖRK
19.1.2010 00:18:15
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 17:41:16
İfadesi,akıcılığı, hissetirebilmesi ile güzel bir ustalık örneğiydi.
Tebrik ediyorum, sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 17:01:39
Değerli üstadı kutlarım. Bu yürek yanık olmasaydı, bize de böyle yansıtamazdı duygularını.
Allah kolaylık versin diyorum.
Ne kadar uyumlu bir eserdi.
Şiirin güzelliği, yorum ve fonun güzelliği...
Selam ve saygımla hocam...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 16:44:05
Önce ne harika bir uyum ve özenle seçilmiş kelimeler dedim.
Ses uyumu, ahengi harikaydı.
Şiirde tümüyle birbiriyle uyum olduğu için bölünmez elbette,
ben sadece yarınlara umut yine de devam etsin bölümünü moral takviyesi olarak alıyorum.
Usta k...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 15:13:04
Ressam gibi canlandırdınız gözümüzde tabloyu.
Gözlemleriniz çok iyi.
Tebrik ediyorum, selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 15:08:46
Çok güzel buluşlar, harika ifadeler var.
Çağlıyor şiir.
Tebrik ediyorum, gelecek günler güzel olsun.
Selam ve sevgimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 15:05:34
Siparişle olmaz ama gönülden gönüle bağ kurulur.
Tebrik ediyorum, samimi ve hoş ifadelerdi.
Selamlarla...
Olmaz ki, @can.er
16.1.2010 11:15:54
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.288
Şiir Okunma
1.000.953
Yazı Okunma
104.805
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL