Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 11:09:46
Üstada tebrik ve takdirlerimle.
Selam ve saygılar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 00:48:36
Çok güçlü ve güzel bir ifadesi var şiirin.
Takdirlerimle...
Selam ve sevgiler...
İ/kinci bahar, @Nar-ı Çiçek
31.1.2010 00:13:09
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 00:46:34
Tebrik ederim, okumak ve dinlemek güzeldi.
Selam ve sevgilerle...
Bursa, @Murat Kayali
31.1.2010 17:27:43
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 00:39:40
Çok hoş etkiler bıraktı.
Zevkle okudum,takdirlerimle...
Selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 00:37:35
Okumanın tadına doyulmuyor, her zamanki gibi takdirlerimle.
Selam ve saygılar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Ocak 2010 Pazar 22:51:40
Değerli hemşehrim. Ne kadar mutlu oldum bilemezsiniz.
Yorumunuz için teşekkürler.
Eşim Suriye'ye gitti, toplantıya gelemedim.
Ama nasılsa devam ediyor toplantılar, görüşürüz inşallah.
Sevgilerimle, harika bir çalışmaydı...
Bilmezdim, @aşık obalı
31.1.2010 19:33:45
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Ocak 2010 Pazar 03:35:45
Kutlarım emek verenleri, oldukça güzel bir çalışmaydı.
Selam ve sevgilerle....
Ayrıldık mı biz, @ıssızgemi
31.1.2010 03:24:39
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Ocak 2010 Pazar 00:45:53
Ben hepsine boş verdim,
Her gün artıyor derdim..
Neye yarar ki gelsen,
Artık umutlarım yok..
Un gibi ipe serdim...

***********
Ne güzel bir şiir ve ne hoş bir yorum.
Oldıukça keyifliydi.
Emek verenleri kutlarım.
Sevgilerimle....
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Ocak 2010 Pazar 00:44:12
KARDELEN misali,
Çok özel olduğun için sevdim.

Ben seni,

SEN olduğun için sevdim.

BEN ….

SENİ ….

SEVDİM.
***********
Ne güzel sevda haykırışı.
Bu güzel eseri okumak ve dinlemek zevkti. Selamlarımla...
Kardelen, @Vecdi Murat SOYDAN
30.1.2010 01:58:39
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
31 Ocak 2010 Pazar 00:41:59
Yüreğinin sesini dinlemek güzeldi, varolasın.
Selamlarımla...
Eylül, @ çetin kabak
30.1.2010 01:45:22
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Ocak 2010 Cumartesi 02:39:39
Üstat yakışanı yapıyor. Yürekten tebriklerimle.
Selam ve sevgiler...
Sabır, @samanyolu1234
28.1.2010 21:13:02
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Ocak 2010 Cumartesi 02:38:32
Çok hoş bir çalışma olmuş,tebriklerimle....
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
30 Ocak 2010 Cumartesi 02:34:50
Allah şehitlerimize rahmet eylesin.
Duyarlı şiiriniz için kutlarım.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Ocak 2010 Salı 02:23:04
Çok içtendi, oldukça güzeldi.
Tebrik ediyorum,sevgimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
26 Ocak 2010 Salı 01:59:34
Onların barış çağrıları da kendilerine barış...
Hepsi kendi çıkarlarına olursa ancak kabul ederler.
Tebrik ederim, çok anlamlı ve güzeldi.
Sevgilerle....
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Ocak 2010 Pazartesi 13:48:10
Yani ''Aslında korkmuyorum'' diyor şair sonunda.
Sığınılması gereken limanı bulduğundan emin.
Annelerin de ruhunu, gönlünü okşayan ifadeler.
Tebriklerimle...
Korkuyorum ıı, @ANSIZIN
18.12.2009 15:23:07
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Ocak 2010 Pazartesi 03:49:51
Özellikle finalinden etkilendim.
Tebriklerimle canım, çok güzeldi.
Sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Ocak 2010 Pazartesi 03:46:33
Aşk karşısında bir mum gibi eriyor insan, gücü büyük.
Tebrikler,selamlarımla...
Mumun aşkı, @ahmet-yaman
25.1.2010 01:58:35
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Ocak 2010 Pazartesi 03:07:27
Ölümden öteye sevdim ben
*****
Bu yetti zaten anlatmaya. Sevginin böylesi...
Nasıl dayansın can...
Çok güzeldi, hele dinlemesi bir o kadar.
Emeklerinize sağlık, sevgilerimle....
Seni", @hasret
25.1.2010 00:08:12
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
25 Ocak 2010 Pazartesi 02:14:03
Çok beğendim şiiri gerçekten.
Emeklerine sağlık.
Zevkle okudum,sevgilerimle...
Beyaz duvak kaderim, @N.ALTIN
20.1.2010 09:53:32
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.297
Şiir Okunma
1.000.965
Yazı Okunma
104.806
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL