Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 11:11:49
Sayfaya ikinci gelişim. Daha bol bir zaman ayırmam gerektiğini gördüğümde genelde öyle yaparım.
Tadını çıkarmak isterim çünkü.
Önce yazmadan bir dinledim, şimdi de yazarken dinliyorum.
Ve tekrar tekrar dinlenip,okunabilecek güzellikte bir çalışma....

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 11:06:04
Epey bir soluklanma ve duraklama,keyfini çıkarma gereken bir sayfadayım.
Hocam, öyle etkileyici ki okumanız.
Son ''El Hamra'' ile ilgili şiirimi okumanızı isterdim.
Ama çevrim göremiyorum sitede, irtibat kuramıyoruz.
Yürekten tebriklerimle, selam...

Unuttum seni, @samanyolu1234
19.1.2010 00:24:29
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 10:51:42
Hocam, her haliyle ben müzikle yoğunlaştım artık diyor eserleriniz.
Tebrik ediyorum, başarılarınızın devamını dilerim.
Selam ve saygılarla...
Var daha bizim..., @oktayzerrin
19.1.2010 20:20:36
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 10:47:24
Gerçekten ayrı bir tadı var bu şiirin.
Çok oturaklı,akıcı ve güzel olmuş.
Tebriklerimle...
Razıyım, @cosari
19.1.2010 22:33:36
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 10:44:48
Haber bekliyordum sözü salmadın
Zamanı geçiyor selam almadın
Çevren kalabalık bana kalmadın
Şair olmak için, beklemekteyim:))))

Tebriklerimle, listeye alayım da şiir eklediğinde haberim olsun, farkedememiş ne yazık ki...
Selam ve sevgilerle...
Beklemekteyim, @kenya64
18.1.2010 00:31:31
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 02:59:02
Sitem kokuyor eserde, şiir çok güzel yazılmış.
Etkileyiciydi, tebrik ediyorum.
Selamlarımla....
Bulamadım, @Sevi-esin
20.1.2010 00:43:40
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 02:57:31
Sayfada olmak gerçekten güzeldi.
Dinlemesi de harikaydı. Çok güzel uyum sağlamış.
Emeklerinize sağlık.
Sevgilerimle canım...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 02:49:17
Dün gece,
Dün gece Anne,
Beyazlara bürünmüştün,
Kabrinde öylece;
Mahzun mahzun uyuyordun.
Toprağında dinlenen,
Yeşillere bezenen,
Ey güzel insan.
Gökyüzünden,
Gökyüzünden Anne,
Yıldızlar eşliğinde,
Ben seni izliyordum...
Uzakl...

Annemi özlüyorum, @Yaşar Cerit
20.1.2010 02:37:06
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 02:26:23
ne kadar uzağı duysan o kadar
içindekine sağırsın
*********
Mükemmeldi...
Tebrik ediyorum...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 02:08:54
Çok güzel bir kervan olmuş, sayfan zaten bir gönül kervanı.
Tebrik ediyorum,sevgilerimle...
Gönül kervanı, @GÜLDESTE
20.1.2010 00:48:24
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 01:55:10
Ne kadar hoş, ne kadar güzeldi.
Tek solukta okur gibi okunan.
Tebriklerimle,sevgiler...
Anlat, @güşe
19.1.2010 15:36:25
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 01:44:05
Bir kezde sesli dinlemek istedim.
Harikaydı,tebriklerimle...
Sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 01:29:50
Diğer hece şiirlerinizi inceledim,
çok daha etkileyici ve güzel buldum hece çalışmalarınızı.
Tebrik ediyorum,selam ve saygılarla..
Uzaktasın...., @Halil Gülşen
19.1.2010 00:04:32
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 01:10:17
Ustaca ve çok güzel eseriniz için kutlarım.
Selam ve saygılarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 00:54:17
Tebrik ediyorum, akıcı ve zevkle okunan bir çalışmaydı.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 00:26:37
Emekleriniz boşa çıkmasın.
Çok güzel çalışmalar.
Tebriklerimle...
Selamlar...
Manice ( 38- kayseri), @UNALAN
19.1.2010 17:02:40
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 00:25:13
Yüreğinize sağlık, çok güzeldi.
Selam ve saygılarla...

Müjgan Akyüz
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 00:24:13
Güzel şiirinizi kutlarım,selamlarla...
Sana el oldum, @orhanafacan
22.6.2009 21:47:45
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 00:21:08
Tebrik ediyorum, şiir, içerik, yazılım ve yorum olarak çok güzeldi.
Selam ve sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Ocak 2010 Çarşamba 00:17:18
Su yüzünde bize gösterilmek istenenlere hiç aldırış etmem bile.
Çünkü bilirim ki her zaman başka derin planlar vardır altında.
Artık gösterilmek istenilene değil de, biraz da arka planlara kafa yormalı.
Hiç bir şey göründüğü kadar ya da bize yansı...

B a b a sence?, @necva kıyak
18.1.2010 23:30:46
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.463
Şiir Okunma
1.001.353
Yazı Okunma
104.859
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL