Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 20:38:00
Ne çok tarifi var değil mi?
Ezelden ebede bitmez tarifi.
Çünkü varlık aşk ile yaşıyor.
Tebrik ve takdirlerimle,sevgiler...
Aşk, @güşe
24.1.2010 00:54:51
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 20:35:47
Bu güzel havayı solumaktan çok memnun oldum.
Elbette bazen gecikebilir ama, kaçmaz böyle bir güzellik.
Tebrik ve takdirlerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 20:27:53
Hoşluk saçan,imrendiren bir tablo.
Güller güzelliğinde geçsin ömrünüz.
Hep böyle güzel aile tabloları görmek nasip olsun.
Sevgilerle...
Sevgili dilek, @Nilüfer Sarp
1.2.2010 17:57:42
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 20:24:55
Çok güzeldi,etkileyici,akıcı bir şiir.
Sevgilerimle..
Yalan düşlerim, @Nilüfer Sarp
26.1.2010 10:31:47
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 18:23:00
Güzel aktarılmış duygular, tebrik ve takdirlerimle...
Selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 14:42:45
Aşk bu, sonunda yapacağını yapar, dağları da deldirir.
Tebrik ve takdirlerimle....
Kaf dağının ardında, @zaloğlu
28.1.2010 11:15:17
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 14:39:55
Misk kokan çalışmalar.
Havasını tenefüs etmek güzeldi.
Tebriklerimle,sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 14:38:19
Evet,bende bir parça espri buldum.
Hoş işlenmiş, kaleminizin gücü toparlıyor.
Tebriklerimle,sevgiler...
Fobiler/mahkûmiyet, @x adamus
22.1.2010 00:02:02
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 14:33:47
Çok çok etkileyiciydi.
Başka ne söylenebilir ki...
Tebrik ve takdirlerimle...
Bitti kadınım, @x adamus
26.1.2010 00:05:12
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 12:50:25
nem- dem (birinci bölümde)
(daha sonra diğer bölümlerde) ten-dün-on

sanırım bu bölümü kasdediiiiyor yorumda Aciz...
Ben çok çok beğendim. Tebrik ve takdirlerimle...
Sıcaksın..., @oktayzerrin
28.1.2010 01:51:10
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 12:46:25
Yine çok güzel eserlerinizden, ne çok çalışma eklemişsiniz hocam,
bir bakayım diğerlerine de...
Kutlarım,selam ve sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 12:44:53
Oldukça güzeldi, takdirlerimle...
Selam ve sevgiler...
*** sevda adası ***, @Elif Masal
26.1.2010 15:40:10
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 12:40:52
Elbette ozanca ve geleneklerimize uygun güzellikte.
Yalnız, -mı soru eklerini ayırırsanız göze batmaz, bir kaç yerde olunca dikkatimi çekti,
çok çok tebrik ve takdirlerimle.
Selam ve sevgiler...
Gülemez oldum(2), @ozan zeki
1.2.2010 10:52:31
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 12:36:51
Tebriklerimle canım, bence içtenliği ve duyguları insana hissettirmesi herşeyden önemliydi.
Çok güzeldi,sevgilerimle...
Issız yaz, @belkiz
31.1.2010 09:10:28
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 11:53:29
Oldukça özenli bir şiirdi. Tam yerine denk gelmiş en etkili sözcükler.
Kutlarım,sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 11:51:37
Ben bunu kaçırmamışım, demek bir ara dikkatimi çekti,girdiğimde dinlemişim.
Yorum dikkatimi çekmişti evet, çok yakışmış.
Tekrar kutlarım emek verenleri.
Sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 11:38:09
Sevdanın bin bir türlü ahvali işte...
Bu sefer öfke ile bitti şiir.
Çok güzel yakışmış şiir ve yorum birbirine.
Emek verenleri kutlarım,sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 11:33:38
Canım, epeyce şiir eklemişsin, bu ne hız maşallah diyerek başlayayım önce.

Hoş bir film izler gibi canlandırdın hayalimde şiiri.
En son dua için de amin derim elbette...
Dinlemesi de çok zevkliydi, sevgilerimle...
Diğerlerine de bakayım şimdi.
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 11:27:59
Konya etliekmek ve kebabı meşhurdur, inanın şu an insan olsa da yese diyor.
Ya da aç vaktime rastladı, tam öğleye doğru.
Konya'da uzun yıllar kaldım, etliekmek ve kebabı güzel yapana denk gelirseniz hiç unutulmaz.
Şimdi memleketimde var Konya etli...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
1 Şubat 2010 Pazartesi 11:22:36
Güzel şiirinizi kutlarım, her yönden yerli yerinde ve uymlu.
Takdirlerimle...
Selam ve saygılar...
Gerek kalmadı, @Mustafa Yaralı
26.1.2010 19:05:35
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.343
Şiir Okunma
1.001.092
Yazı Okunma
104.824
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL