Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Ocak 2010 Pazar 17:48:43
Çok duygulu bir şiirdi.
Tebriklerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Ocak 2010 Pazar 17:02:46
Bir günü, diğer güne eşit olmayan kazançtadır.
Diğerleri neyle meşgul olursa olsun, kazançlı olmayı tercih edebilmeli.
Kutlarım,sevgilerle...
Kazançtayım, @guler birsozu
24.1.2010 11:42:13
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Ocak 2010 Pazar 16:47:05
Anlamlı bir çalışmaydı. Sosyal mesajlar da içeren...
Tebrik ediyorum,sevgilerle...
Kar karaydı, @mete75
24.1.2010 00:27:48
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Ocak 2010 Pazar 16:45:10
Sevginin güzel açıklaması olmuş şiir diliyle.
Çok güzeldi, tebriklerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Ocak 2010 Pazar 16:36:25
Yara açmamak önemli olan.
İncitme!
Basıp da geçme üzerimden.
Toprak da bir candır
Üretendir...üretkendir...yardır..
*********
Bunu başarabilmek gerek. Oldukça anlamlıydı, tebriklerimle.
Sevgiler...
Geçme üzerimden, @can.er
21.1.2010 12:31:09
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Ocak 2010 Pazar 16:27:15
Zevkle okunan bir kaleminiz var. Bu kalemi tanımış olmaktan mutluyum.
Okuması ve dinlemesi zevkti.
Tebrik ediyorum, sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Ocak 2010 Pazar 15:31:27
Güzel ve güçlü kalem, yine çok güzel bir çalışmaydı.
Tebrik ediyorum,sevgilerimle...
Ebruli sevmelerin, @ay/su
24.1.2010 12:56:34
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Ocak 2010 Pazar 15:27:12
Çok güzeldi, tebrik ediyorum.
Şarkı nağmeleri gibiydi.Etkileyici.
Selam ve saygılarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Ocak 2010 Pazar 15:21:39
Sayesinde toprak suyla buluşur
Tekrar dirilmeye zemin oluşur
Cümle canlı yuvasına doluşur
Karanlıkta yanan fener nazlı kar.
****
Bütün tabiat olaylarının içinde nice sırlar barınıyor.
Tebrik ediyorum, selam ve saygılarla...
Kar, @maskosu
24.1.2010 14:57:28
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
22 Ocak 2010 Cuma 22:18:32
Çok öenmli bir konuya değinilmiş.
Bazen de kendi öz evlatlarını kullananlara şahit olduk üzülerek.
Duyarlı yüreği kutlarım,sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
22 Ocak 2010 Cuma 21:08:56
Anlatım ve mana gücü tavan yapmış gerçekten.
Felsefi mesajları yanında, Dünya ve ahrette kimlerin kazanacağını gösterme.
Kısa görünen, içeriği geniş bir eser.
Tebrik ediyorum. Selamlarla...
Bir çocuk..., @dursun tiftik
22.1.2010 00:12:27
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
22 Ocak 2010 Cuma 19:59:53
Onu kullanıp,terörden nemalananlar da aramızda tabi bu arada.
Hâlâ millete düşmanlık planlarına devam ediyorlar.
Katliamları yaptıranlar böylesi maşalardan daha iğrenç bir kişilikte aslında.
Dikkatler imralıdaki kullanılan maşanın üzerinde, yaptır...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
22 Ocak 2010 Cuma 18:46:56
Değerli ustayı kutlarım.
Divan Edebiyatı antoloji ve kitaplarını araştırıyorum, kitaplarını edindim.
Şimdilik iki örnek ancak hazırlayabildim, daha geniş zamanımda ben de çalışmayı arzu ediyorum inşallah.
Çok güzeldi, selam ve saygılarla...
Palandöken, @mehmet özdemir
21.1.2010 02:39:34
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
22 Ocak 2010 Cuma 18:37:47
Tasvirler etkileyici, özenle seçilmiş kelimeler ve sanki masalımsı bir tablo oluşmuş.
Film izler gibi canlanıyor insanın gözünde.
Öyle bölümler var ki, çizilen manzaradan harika tablo resimleri yapılır .
Yani en azından bana öyle ilham oldu, bir a...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 18:03:05
Tebrik ediyorum çalışmanızı.
Akıcı, bir çırpıda okunan zevkli bir şiir.
Selam ve sevgimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 17:59:12
Zor bunu yaşamak.
Güzel dile getirilmiş,tebriklerimle..
İki ezan arası..., @Damla DURSUN
21.1.2010 17:44:08
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 17:57:01
Sevdiğiyle olmak, baharın tüm renkleriyle bir olmak gibi.
Çok hoştu. Hep bu hoşluk içinde geçsin ömür.
Tebrikler,selam ve sevgilerle..
Sen gelince, @guler birsozu
21.1.2010 17:47:12
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 17:55:32
Güzel özetlemeydi, tebriklerimle...
Hayat boyu, @ŞairAcemi
21.1.2010 17:54:04
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 17:50:18
Sevgi gitmesin, daha da çoğalsın yaşısın.
Çok güzeldi, tebrik ediyorum.
Selamlarla...
Gitme aşk!, @Suskunyolcu
21.1.2010 14:36:42
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Ocak 2010 Perşembe 17:47:08
Güzel Balıkesir' e sıra gelmiş.
Seyahat ediyoruz ne güzel.
Ayrıca, ifade ediliş tarzı da güzel.
Tebriklerimle,selam ve sevgiler...
Manice (10-balıkesir), @UNALAN
21.1.2010 17:10:06
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.298
Şiir Okunma
1.000.965
Yazı Okunma
104.806
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL