Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Şubat 2010 Çarşamba 13:41:38
Çok çok beğendim, harikaydı.
Kadın üzerine yazılmış en güzel şiirler arasına girdi bence.
Tebriklerimle...
Sevgiler...
= kadın =, @gelmeyenvuslat
30.1.2010 23:48:53
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Şubat 2010 Çarşamba 13:04:03
Sevgilerde bir taraf ağır basıyor genelde.
Bir taraf daha fazla acı çekiyor.
Karşılık görebilse, insan kendisini sevenle olabilse...
Ama gönül işte.
Tebriklerimle, çok güzel yazılmış.
Selam ve sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Şubat 2010 Çarşamba 12:53:13
Tebrik ediyorum, güzel bir çalışmaydı,sevgilerimle...
Sen uyuyordun, @Zeynep Nilgün
31.1.2010 22:26:06
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Şubat 2010 Çarşamba 12:41:29
Güzel şiirinizi kutlarım canım,sevgilerimle....
Bekleyeceğim, @ayşe1
3.2.2010 09:31:10
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Şubat 2010 Çarşamba 12:33:48
Ne olurdu gelseydin,
Halimi bir görseydin,
Beni biraz sevseydin,
Sev beni istiyorum.

Etme bana bu zulmü
Sensizlik ödülümü?
Gelde gör kördüğümü
Çöz beni istiyorum.
*******
Beklentilerinizin gerçekleşmesi dileklerimle..
Tebrikler,selam ve s...

Kördüğüm, @zaloğlu
3.2.2010 12:03:12
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Şubat 2010 Çarşamba 12:32:06
Acıları kabullenmekten başka yol yok şimdi, sevda kalbe düştüyse...
Tebriklerimle,çok güzel bir şiirdi.
Selamlarla...
N e y l e y i m, @lazuşağı
31.1.2010 00:00:30
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Şubat 2010 Çarşamba 12:29:57
Her şey unutulsa da, kalacak bende adın,
Senin gibi bakmadı gözüme hiçbir kadın
***********
Bir bakış baktın,kalbime aktın.....Şarkıyı hatırlattı.
Gözler ve bakışlarla ilgili şiirlerin ayrı bir güzelliğ var.
Hele son bölüm tam özetliyordu.
Tebr...

Göz hapsi, @hyazici58
3.2.2010 08:52:29
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Şubat 2010 Çarşamba 12:22:30
Her yönden güzel bir eserdi.
Tebrik ve takdirlerimle...
İdamlık, @N E Y Z E N
1.2.2010 21:19:18
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Şubat 2010 Çarşamba 12:08:59
Şu an nasıl etkilendiğimi ifade edecek kelimeleri bulamıyorum.
Şiir,ses ve yorumlayış.
Hocam,zaten site dışında da bendeki şiirlerinizle haşır neşirim.
Dinlemesi o kadar güzel ki...
Tebrik ve takdirlerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Şubat 2010 Çarşamba 01:59:24
Hiç bir noksanlık ve eksiklik yoktur evrende.
İnsanlar değerini bilse, hepimiz üzerimize düşen görevi yapabilmeliyiz.
Güzel şiirinizi kutlarım,selamlarla...
Son yolcu gibi, @kempol
16.1.2010 02:18:19
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Şubat 2010 Çarşamba 01:56:44
Tebrik ediyorum, çok güzel bir çalışmaydı.
Anlamı,değeri büyük.
Selam ve saygılarla...
Yaşasın cehennem, @mecruh
29.12.2009 13:17:07
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Şubat 2010 Çarşamba 01:54:16
Emekli,etkileyici ve güzel bir çalışma olmuş.
Tebrik ve takdirlerimle.
Selam ve saygılar...
Setenay guaşe, @mehmet özdemir
29.1.2010 06:00:07
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Şubat 2010 Çarşamba 01:48:47
Beste yapılası,musiki barındıran bir şiirdi.
Tebriklerimle.
Selamlar....
Sunam, @aşık komani
2.2.2010 16:47:52
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Şubat 2010 Çarşamba 01:30:30
Her zaman yeni bir başlangıç için bir sebep bulabilmeli.
Çok nemli bir konu olmasa bile, zevk verecek yeni bir başlangıç.
Ölüm bile yeni bir başlangıç olduğuna göre,hayatta da başarabilsek.
Tebriklerimle,selam ve saygılar...
Düşünce yorgun, @Cemal Erkoç
2.2.2010 00:00:59
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Şubat 2010 Çarşamba 01:26:07
Güzel,kulağa hoş gelen söyleyişler vardı.
Çok beğendim,selam ve sevgimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Şubat 2010 Çarşamba 01:16:55
Vefalı yüreğe tebrikler,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Şubat 2010 Salı 23:47:55
Amasya ile ilgili benimde bir çalışmam vardı.
Babamın memleketi.
Kaçırmadığım iyi olmuş,tebrik ve takdirlerimle.
Selamlar...
Manice ( 05- amasya), @UNALAN
2.2.2010 13:29:01
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Şubat 2010 Salı 23:36:51
Duygularımıza tercüman şiir.
Akıp gitti okurken.
Tebriklerimle,sevgiler...
Kör bıçak, @Sevgi Salman
31.1.2010 00:05:51
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Şubat 2010 Salı 23:33:45
Duygu yüklü bir şiirdi.
Güzel yansıtılmış duygular.
Tebriklerimle,selamlar...
Unutulmazki unutabilsem, @yön
23.1.2010 15:07:32
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Şubat 2010 Salı 23:24:50
Güçlü kalemden şiir okumak zevki bir başka.
Tebrik ve takdirlerimle...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.365
Şiir Okunma
1.001.137
Yazı Okunma
104.832
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL