Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Şubat 2010 Cuma 22:01:09
Samimi ifadeler,akıcı ve duru bir şiir.
Okuması ve dinlemesi zevkti, tebrik ediyorum.
Gönül sesi hep çağlasın,daim başarılar dilerim.
Sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Şubat 2010 Cuma 21:14:00
Öyle harika tarifler ki...
Köyümün eski haliyle yeni halini düşündüm de,
özledim eski halini aslında. Her ne kadar her yer gelişsin desekte özlüyor insan.
Çok hoştu,sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Şubat 2010 Cuma 21:06:34
Tarzınıza yakışır güzellikte, çok hoş çalışmalarınız.
Tebriklerimle,selamlarla...
Yanar ağlarım, @aşık komani
5.2.2010 14:22:20
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Şubat 2010 Cuma 15:14:06
Beddua etmek istemesem de sana, dua düşmüyor dilime
Yürek yandı da senin için bir tek ağlamak kaldı elime
****************
En çarpıldığım yer burası oldu. Küfür de edemezsin,dua da...
''fasarya'' diyerek, sen mutluysan yeter demelerim var ya,aslı...

Sürgün-2, @x adamus
4.2.2010 00:00:30
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Şubat 2010 Cuma 14:16:52
Dualarımız tüm şifa arayanlara gitsin.
En güzel şekliyle ölüme hazırlanmayı nasip etsin Allah.
Çok etkileyiciydi,tebriklerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Şubat 2010 Cuma 13:38:29
Gerçekten Leyla olmak zor, Leyla olduğunu sanmakla avunmak ise ne hoş.
Böyle bir hayal bile etkileyip şiir yazdırabiliyor,ilham olabiliyor.
Çok hoştu,tebriklerimle...
Sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
5 Şubat 2010 Cuma 13:25:37
zehir zemberek sorguluyor şimdi gözyaşlarım seni
sana olan zaaflarımı yıkıyorum her sabah ilk iş
bencilliğinle takas ediyorum dünyayı

**************
Bir şiir bütünüyle aksettirir elbette vermek istediklerini.
Ama bu arada öyle bir bölüm olur,...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Şubat 2010 Perşembe 01:55:38
Kalite ve ustalığını her zaman konuşturan değerli ustaya tebrik ve takdirlerimle...
Her zamanki gibi,incelemesi okuması zevkti.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Şubat 2010 Perşembe 01:50:22
Harika bir şiir şöleni.
Zevkle okudum gerçekten.
Tebrik ve takdirlerimle....
Sevgiler.....
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Şubat 2010 Perşembe 01:48:43
Sanki daha farklı bir güzelliği var gibi hissettirdi bu şiir bana.
Tebrik ve takdirlerimle, selamlar...
Bu akşam, @ilhamialbayrak
28.1.2010 18:22:35
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Şubat 2010 Perşembe 01:44:13
Yüreğin sevgi dolu, ömrün bahar güzelliğinde geçsin.
Tebriklerimle canım,sevgiler....
Emanet değilim de..., @hazan444
2.2.2010 23:01:37
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Şubat 2010 Perşembe 00:57:03
Kendine özgü başarılı bir kalemi olan şair dostu kutlarım.
Tebrik ve takdirlerimle...
Bir de toplantılara gelseniz dilerdim, sevgilerle...
İnci çiçeğim, @dursun tiftik
26.1.2010 00:43:35
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Şubat 2010 Perşembe 00:53:16
Mesajlar dolu dolu, gerek teknik,gerek anlam olarak harikaydı.
Usta kalem ziyaretçileri de coşturmuş maşallah.
Selam ve saygılarla...
Desinler, @yudumyunus
3.2.2010 00:20:02
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Şubat 2010 Perşembe 00:46:23
Sevda bu,ne zaman ne olacağı belli olmuyor.
Her türlü acı ve sürprizlere hazır olmalı.
Tebriklerimle,selamlar...
Yürekten vurdun beni, @cihan61
28.1.2010 18:03:36
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Şubat 2010 Perşembe 00:41:05
Tam anlamıyla bir eserdi.
Muzaffer Bey'den dinlemek etkiyi daha da artırıyor,
çok güzel bir yorum katıyor şiire.
Tebrik ve takfirlerimle,saygılar...
Dipsiz kuyu, @mimarefe
2.2.2010 00:00:41
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Şubat 2010 Perşembe 00:37:10
Güzel çalışmanızı tebrik ederim, nice çalışmalarda buluşmak dileklerimle...
Saygılarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Şubat 2010 Perşembe 00:32:37
Kurtuluş reçetesi iyi amel...
Mükemmel bir şiirdi.
İçerik,verilen mesajlar,kurgusu ve tekniği tartışılmaz bir usta kalem olduğunu söylüyor.
Tebrik ve takdirlerimle...
Beşikten mezara, @ismailkoray
2.2.2010 00:03:48
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Şubat 2010 Perşembe 00:28:56
Çok güzel bir musiki barındırıyor şiir.
Ses için de çok uygunmuş.
***
Sevgiliyle kut temeli atılır;
Er gönülde sağlam çatı çatılır;
Gölgesinde ömür boyu yatılır;
Dilerim ki, sevincini sağlasın.
***çok hoş buluşlar, tebrik ve takdirlerimle,sela...

Nazlı dilber, @Salih Erdem
2.2.2010 00:46:59
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Şubat 2010 Perşembe 00:24:09
Konusu,etkileyici tarzı,tekniği olarak her yönden bir eserdi.
Tebriklerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Şubat 2010 Çarşamba 23:45:50
Çok beğendim şiiri.
Tebrik ediyorum,sevgilerle...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.353
Şiir Okunma
1.001.117
Yazı Okunma
104.826
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL