Göklere merdivenim olmasa da bu akşam Hiç mühim değil Bir basamak üstümdedir yıldızlar Salıncağım Zühre Işığım çoban yıldızındadır. Gülüşünü kirletmiş ay Belli ki bir kadın ağlamaktadır Belli ki Yavrusunun birini kaybetmiştir Acı içinde miyavlayan sevimli kedi Bir kuş tüneğinde Bilinmez düşlere yatmıştır Ve bir kadın ağlıyordur kaderine Bir erkek gülüyordur hayata Boşuna kirlenmemiştir ayın yüzü Bulutlar perde çekmiş kapatmış olsalar da Yıldızların kahpeliğini Gece hükmünü vermiş Ve gücünü gösterecektir illaki…
Gecenin kanatlarında Ay ağlayınca Gülüyorlar yıldızlar insafsızca Ölülerin ıslak kirpiklerinden öpen ölüm meleği Yeis içindedir Doymazlığına şaşıran toprak Yitirmiş iştahını Gıdasını bağrına yeni düşmüş tenlerde değil Hiç olmayacak ölümlerde aramaktadır…
Gece güncesini hüzün yazarken Yalnızlık üstüne İçimin ötelerinde bir uzun yol Ve gittikçe uzuyor mesafeler Ey hüzün Göklere merdivenim olmasa da Sorun değil Bir basamak üstümdedir yıldızlar İstesem Seni alır göklere çıkarır Bir yıldızın kuyruğundan asarım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÜZÜN-KADIN ve BEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÜZÜN-KADIN ve BEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Göklere merdivenim olmasa da bu akşam Hiç mühim değil Bir basamak üstümdedir yıldızlar Salıncağım Zühre Işığım çoban yıldızındadır. Gülüşünü kirletmiş ay Belli ki bir kadın ağlamaktadır Belli ki Yavrusunun birini kaybetmiştir Acı içinde miyavlayan sevimli kedi Bir kuş tüneğinde Bilinmez düşlere yatmıştır Ve bir kadın ağlıyordur kaderine Bir erkek gülüyordur hayata Boşuna kirlenmemiştir ayın yüzü Bulutlar perde çekmiş kapatmış olsalar da Yıldızların kahpeliğini Gece hükmünü vermiş Ve gücünü gösterecektir illaki…
tebrikler üstat..kadın her zaman ağlar ağaltanalar erkek..ne de güzel olmuş...biri güler biri ağlar...
Gece güncesini hüzün yazarken Yalnızlık üstüne İçimin ötelerinde bir uzun yol Ve gittikçe uzuyor mesafeler Ey hüzün Göklere merdivenim olmasa da Sorun değil Bir basamak üstümdedir yıldızlar İstesem Seni alır göklere çıkarır Bir yıldızın kuyruğundan asarım…
Duyguları okadar güzel anlatmışsınızki kelimeler duygularla iç içe oynaşıyor. Şair bu olsa gerek. Ben kutluyorum. Daim olsun kaleminiz.
sevgili secaattin abi umutların yıkıldığı, ocakların söndüğü, güzelliklerin bir bir kaybolduğu olmaz olası karanlık geceler... seven yüreğine sağlık, sevgi ve saygılar sunarım.
Hüzne sebep gece mi, hüzünlere mi gebe gece, gecenin bir diğer adı yoksa hüzün mü.. Hüzün düşünce yüreğe gece gündüz farkeder mi aslında? Kimbilir...! Gecenin karanlığı da düşünce yüreğe, daha mı çok kalırız kendimizle başbaşa. Yaşanmışlıklar ve hatıralarla.. Uzayıp gider en kısa mesafeler bile. Görmediklerini görür olur o karanlıkta. Sığınır bitmeyecekmiş sanılan gecenin karanlığındaki yalnızlığına. Eşlik eder yıldızlar, ay tek kalmışlığına.. Çıkar içindeki yolda, uzun bir yolculuğa.. Kimi zaman sitemlidir, kimi zamansa sorgular durur hayatı. Hatta belki de kendini.. Sonra, bir kadın düşer aklına.. Sızlar taa derinde bir yerler.. Kadın ana, kadın eş, kadın sevdalısı belki de. Ağlıyordur, döker gözyaşını belki sevdalandığına, belki de yarım kalmışlıklarına.. Adam ağlar, kadın ağlar, gece ağlar.. Kimse görmez duymaz bile aslında o sessiz sesi.. Sonrası söz olur, duygu olur, hüzün olup dökülür kaleme, Şiir olur. Akar su gibi dizeler, buruklukla okunur.. Kaleminiz yüreğiniz daim olsun sn. şair. Saygı ve sevgilerimle..
Onurlandırmışsınız sn. şairim. Dilerim hayat denilen de size, yüreğinize, ömrünüze hep her daim pembelikler sunsun.. Bahtiyar ettiniz teşekkür ederim.. Saygı ve sevgilerimle...
Yalnızlık üstüne İçimin ötelerinde bir uzun yol Ve gittikçe uzuyor mesafeler Ey hüzün Göklere merdivenim olmasa da Sorun değil Bir basamak üstümdedir yıldızlar İstesem Seni alır göklere çıkarır Bir yıldızın kuyruğundan asarım…
Gece güncesini hüzün yazarken Yalnızlık üstüne İçimin ötelerinde bir uzun yol Ve gittikçe uzuyor mesafeler Ey hüzün Göklere merdivenim olmasa da Sorun değil Bir basamak üstümdedir yıldızlar İstesem Seni alır göklere çıkarır Bir yıldızın kuyruğundan asarım…
tebrikler...beğenerek okudum değerli dost her zaman sayfanızdayım...selam ve saygılar...
Ey hüzün Göklere merdivenim olmasa da Sorun değil Bir basamak üstümdedir yıldızlar İstesem Seni alır göklere çıkarır Bir yıldızın kuyruğundan asarım… çok güzeldi sevgili ''toynak'' zevkle okudum. yüreğine saglık. selam ve saygılar.
keşke istediğimizde asabilsek hüzünü yıldızların kuyruğunda... hatta yağlı ipli dar ağaçlarında... nefis imgelerle nafis anlatımıyla alkışı hak eden bir şiir... tebrikler üstadım... her dem saygılar.
Gece güncesini hüzün yazarken Yalnızlık üstüne İçimin ötelerinde bir uzun yol Ve gittikçe uzuyor mesafeler Ey hüzün Göklere merdivenim olmasa da Sorun değil Bir basamak üstümdedir yıldızlar İstesem Seni alır göklere çıkarır Bir yıldızın kuyruğundan asarım…
.....Gökler kadar yüce bir gönül var,merdivene ne gerek Kutlarım sselamalr dost
hep bir adım arkasındayım ucunda ölüm kokusu ardında sevda türküsü nefes alır birikir akşam sefalarına gün umut dolu gün hasret yüklü bulutların sol yanında yağacak, durulacak dünya
Gece güncesini hüzün yazarken Yalnızlık üstüne İçimin ötelerinde bir uzun yol Ve gittikçe uzuyor mesafeler Ey hüzün Göklere merdivenim olmasa da Sorun değil Bir basamak üstümdedir yıldızlar İstesem Seni alır göklere çıkarır Bir yıldızın kuyruğundan asarım…
Bir yıldızın eteklerine sarılan kadın hüzünlerini gererken çarmıha asılırım der bir yağmurun kuyruğuna...
Yüreğinize sağlık... Kaleminiz daim olsun... Saygılar...
Gece güncesini hüzün yazarken Yalnızlık üstüne İçimin ötelerinde bir uzun yol Ve gittikçe uzuyor mesafeler Ey hüzün Göklere merdivenim olmasa da Sorun değil Bir basamak üstümdedir yıldızlar İstesem Seni alır göklere çıkarır Bir yıldızın kuyruğundan asarım…
Sevgili hocam harikaydı...
Gecemi hüzne bağlayan zaman...uzandı benden yine ''bana'' boylu boyunca...
Göklere merdivenim olmasa da bu akşam Hiç mühim değil Bir basamak üstümdedir yıldızlar Salıncağım Zühre Işığım çoban yıldızındadır. Gülüşünü kirletmiş ay Belli ki bir kadın ağlamaktadır Belli ki Yavrusunun birini kaybetmiştir Acı içinde miyavlayan sevimli kedi Bir kuş tüneğinde Bilinmez düşlere yatmıştır Ve bir kadın ağlıyordur kaderine Bir erkek gülüyordur hayata Boşuna kirlenmemiştir ayın yüzü Bulutlar perde çekmiş kapatmış olsalar da Yıldızların kahpeliğini Gece hükmünü vermiş Ve gücünü gösterecektir illaki…
Mükemmel bir şiir okudum sayfanızdan yürekden kutluyorum saygı ve selamlarımla...
Göklere merdivenim olmasa da bu akşam Hiç mühim değil Bir basamak üstümdedir yıldızlar
yine güzel bir şiirle karşılaştım sayfanda dost........ şu üç dize zaten oku oku dedirtti............... var olasın.............başkaca ne diyeyim........................ gönül dolusu tebrikler,sevgilerle.................
Hiç mühim değil
Bir basamak üstümdedir yıldızlar
Salıncağım Zühre
Işığım çoban yıldızındadır.
Gülüşünü kirletmiş ay
Belli ki bir kadın ağlamaktadır
Belli ki
Yavrusunun birini kaybetmiştir
Acı içinde miyavlayan sevimli kedi
Bir kuş tüneğinde
Bilinmez düşlere yatmıştır
Ve bir kadın ağlıyordur kaderine
Bir erkek gülüyordur hayata
Boşuna kirlenmemiştir ayın yüzü
Bulutlar perde çekmiş kapatmış olsalar da
Yıldızların kahpeliğini
Gece hükmünü vermiş
Ve gücünü gösterecektir illaki…
tebrikler üstat..kadın her zaman ağlar ağaltanalar erkek..ne de güzel olmuş...biri güler biri ağlar...