Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Şubat 2010 Salı 19:22:30
Saklı acım şiirindeki duygusal etkilenme daha yoğundu.
Teknik olarak güzel,farklı,zoru başarma gayreti.
Hepsini bir şiire yüklemeye çabası bazen böyle etkiyi bozabiliyor.
Hepimizin başından geçiyor.
Tebrik ediyorum,daim başarı dilerim.
Selam ve ...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Şubat 2010 Salı 18:51:36
Hayatta susar, hayaller ve düşlerde
Ölüm konuşur bir tek benle
Tek gerçek şiir bu evrende
Şiirdi zaten hayatımız
Ölümde bir şiir, aşkta, dostta
*********
İnsan duygularını ilgilendiriyor, insan olan her yerde paylaşılabiliyor.
Çok duru ve içer...

Şiir evrenseldir, @meselci
9.2.2010 15:49:03
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Şubat 2010 Salı 18:46:14
tek özlemim

Ben bir ömür boyu yanmadan
Herşey elaya bulanmadan
Gözlerim eleda kör olmadan

Tek dileğim

Sana ait sonsuz şiirler yazabilirmiyim...
********
Gönül yangısını bir nebze hafifletir şiir, güzeldi,tebriklerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Şubat 2010 Salı 18:43:10
Anlamlıydı,tebriklerimle....
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Şubat 2010 Salı 18:20:13
Değerli hemşehrimizi kutlarım, vali şiir okuyor başlığı çok ilgimi çekti.
Eskiden padişahlar da bu konuda özel eğitim alırmış.
Yazdıkları eserler yaşıyor.
Yönetenler sanata duyarlı olmalı, güzel şiir,tebriklerimle.
Selam ve saygılar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Şubat 2010 Salı 17:31:21
Ben diğer şiirde yazdığım yorumdan vazgeçtim değerli kalem.
Zaten kendiniz ihtilal,darbe benim fikrime uyarsa ben varım diye açıkça söylemişsiniz.
Daha söyleyecek bir şey kalmıyor elbet bu durumda.
Ancak, kaç kişiyi öldürebilir ki bir darbe, o zam...

Asimetrik tahrip, @ismet55
8.2.2010 21:33:14
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Şubat 2010 Salı 17:21:57
Üfürükten darağaçları ve üfürükten ipler geçti demek bu memlekette.
Ben onları gerçekten asıldı sanmıştım,hayalmiş demek ki değerli dost.
Bu memlekette, Deniz Gezmişler,Mahirler, Menderesler,bakanlar,vekiller demek ki üfürükten asılmışlar.
Vay be ...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Şubat 2010 Salı 17:09:38
Tadında çok güzel bir çalışmaydı.
Tebrik ediyorum,saygılarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Şubat 2010 Salı 17:04:50
Çok etkileyici ve güzeldi.
Gönülden akan sözler oldukça hava katmış zaten.
Çünkü gönül sesi de bir şiir gibi akar gider.
İşte şiir olur. Tebrik ediyorum,sevgilerimle..
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Şubat 2010 Salı 16:46:02
Bir dostun şiiri, ilham oluyor.
Bu sık sık olabiliyor, harika bir duygu ve paylaşım.
Tebriklerimle,sevgiler...
Damla..., @Ebruli şiir
8.2.2010 14:48:23
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Şubat 2010 Salı 01:16:16
Aldığım her nefes batıyor sol yanıma
ellerim titriyor koynumda
sonra;
nikotin sarısı sonbahar dudaklarımda
gözlerimden yağmurlar d/üşüyor
kanıyor usulca...
****
Müthiş dedirtti şiir. Ne güzel hissettirdi gerçekten.
Emeklerinize sağlık,tadında...

Şubat tadında, @Nar-ı Çiçek
6.2.2010 01:54:05
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Şubat 2010 Salı 00:34:40
İsim yanılgısı olmuş bir anlık sanırım, benim için hiç sorun olmadı.
Değerli arkadaşım yakamozun (Şükran Ay) görüşlerine ve değerlendirmesine katılıyorum,
çok güzel ifade etmiş.
Selam ve sevgimle...
Doyumsuz ve de bencilce, @kempol
4.2.2010 00:55:49
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Şubat 2010 Salı 00:19:49
Emeklerinize sağlık,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Şubat 2010 Salı 00:18:19
Akıcı,duru güzel bir çalışmaydı.
Kutlarım emeklerinizi,selam ve sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Şubat 2010 Salı 00:15:44
Şiir ve sunum olarak güzeldi.
Tebrik ediyorum,sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Şubat 2010 Salı 00:13:44
Şiir,sunum, yorum daha ne söylenebilir ki...
Gerçekten sanatın konuştuğu bir sayfaydı.
Emeklerinize sağlık.
Tebriklerimle,selamlar,sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2010 Pazartesi 03:03:17
Farklı bir tarzda başarılı bir çalışma.
Tebrik ediyorum değerli dostu,selam ve saygılarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2010 Pazartesi 02:40:45
İçten hissedilmiş bir şiirdi.
Çok güzel çalışmaydı, tebrik ve takdirlerimle...
Selamlar....
Akıl kalmadı, @ çetin kabak
8.2.2010 02:11:00
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2010 Pazartesi 02:37:03
Harika bir şiir ve yorumdu. Tebriklerimle canım, selam ve sevgilerimle...
Körebe, @Esinti
8.2.2010 00:39:15
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Şubat 2010 Pazartesi 02:33:25
Öyle etkilendim ki...
Yürek sesin hiç susmasın.
Şiir ve yorumdaki güzellik harikaydı.
Sevgilerimle...
Anne, @NURCAN CANDAR UYGUR
8.2.2010 01:52:16
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.377
Şiir Okunma
1.001.180
Yazı Okunma
104.845
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL