(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MERSİYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MERSİYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşarken ölmek,öldürmek ne yazık ki üzücü.demek ki can öyle yakılıyor ki o an yaşanılan güzel olan şeyler bile unutulup hiç düşünmeden toprağa veriliyor.Teşekkür ederim düşündürücü ve anlamlı bir şiir okudum saygılarımla.
uğur böceği tarafından 2/16/2010 8:20:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
uğur böceği tarafından 2/16/2010 8:24:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şimdi ben yıkıyorum sevgili Suyu su ile Ölümünü öldürdüm bak Yaşarsın içimdeki cesedinde Varlığında çizilen sınır Yokluğunda silindi işte...
işte ben buna final derim,
bu şiir bir başka olmuş Şükran'cığım...biraz daha şiir kaygısı güdülmemiş, duyguların freni bırakılmış gibi geldi bana, evet; bazen şiir güzel olsun kafiyeler,uyaklar,ayaklar derken,sıkıntılar şiirede yansıyor tabiki...
ama bu şiirde doğallığı yakaladım ve benim en büyük değer verdiğim şiirde doğal olmak, içinden gelenleri, kaygısız, "edep" kuralınca tabiki aktarmak...
Her ne kadar anlamadım deseniz de anlamışsınız hocam demek ki yeterince kapalı değilmiş bir daha ki sefere daha sıkı dokumalıyım gizemin kumaşını. Evet yaşıyor olup da içimde ölene yazılmış bir mersiyeydi.
Teşekkür ediyorum değerli yorumunuzla onur duydum.
türküsü de vardır elbet, kanadı yanlarım çizikliğimin intişarına, çöktü hüzün tüm ağırlığı ile sensin günlerime...... Üstadıem içimden geldi ve yazıverdim.. GÜzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla...
Şimdi ben yıkıyorum sevgili Suyu su ile Ölümünü öldürdüm bak Yaşarsın içimdeki cesedinde Varlığında çizilen sınır Yokluğunda silindi işte... ..Güzel ama çok güzel ...ölümü öldürmek.. Sevgide bütün sınırlar yaşarken kalkmalı...Kutlarım saygılar dost