Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Mart 2010 Perşembe 06:58:59
Harikasın, derinliği olan bir çalışma.
Tebriklerimle,sevgiler...
Sedef olur taşlar, @Çeşminaz.
2.3.2010 21:04:23
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Mart 2010 Perşembe 06:48:50
Öyle lezzet aldım ki, başındayım epeydir.
Bazı şiirler var, imgeler doludur, şiir biter, ne işe yaramış anlamazsınız.
Salt süslemeyi artırmak için kullanılmışlardır.
Bu şiirde birbirine bağlamalar harika ve sanat kokuyor.
Tebriklerimle,selamlar.....

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Mart 2010 Perşembe 06:36:19
Tekrar okuması zevkti değerli kalem.
Tebriklerimle...
Olur mu yani !, @Dosteli_
2.3.2010 19:18:20
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Mart 2010 Perşembe 06:35:00
Gerçekten türkü tadında. Kutlarım ozanımızı.
Bizim kültürümüzü yaşatıyorlar, tebriklerimle...
Selamlar...
Yasak bana, @ozan zeki
3.3.2010 13:40:26
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Mart 2010 Perşembe 06:31:53
Öncelikle sayfama uğradığın için teşekkürler. Benim için şiirlerinle tanışma şansı oldu bu.
Malum paylaşımın çok olduğu bir yer.
Bir vesile olması harika bir şey.
Tebrik ediyorum, selamlar,sevgiler...
Siya./gölge, @Sevilay Yücedağ
3.3.2010 17:09:56
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Mart 2010 Perşembe 05:31:05
Harikasın canım, musiki gibi bir şiir, ne yaptın sen böyle...
Müthiş etkiliyor, bunu biz aldık haberin olsun.
Seslisini yollayacağım sana. Çevrim olunca beni hemen tıkla canım.
Sevgilerimle...
Namerdim!..., @dağ gülü
3.3.2010 03:40:54
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Mart 2010 Perşembe 05:14:22
Harika bir mesaj, tüm kullananlara nasip olsun bırakması.
Tebriklerimle...
Sigara, @kocakurtsoylum
3.3.2010 09:43:14
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Mart 2010 Perşembe 02:23:44
Tebrik ederim, latif bir dil ile çok güzel ifadeler.
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Mart 2010 Perşembe 02:08:04
Çok hoş bir tarzın var. Zevkle okunuyor şiirler, yorumdaki güzellik hakeza, kutlarım emek verenleri,sevgilerle...
= bebeğim =, @gelmeyenvuslat
4.3.2010 00:07:56
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Mart 2010 Perşembe 01:57:41
Çok güzeldi,emeklerinizi kutlarım,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Mart 2010 Perşembe 01:37:30
Nefis bir çalışma olmuş,kutlarım,selamlarla...
Solgun bahar, @Hilmi YAZGI
19.3.2008 00:55:52
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Mart 2010 Perşembe 01:31:40
Çok güzeldi,kutlarım emeğinizi.
Öyle git, @Bahri kandaz
26.4.2007 20:34:02
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Mart 2010 Perşembe 01:23:00
Böyle şarkı sözü gibi,anlam bütünlüğü bozmadan yazmayı becerebilmek harika.
Tebrik ediyorum ustayı,selamlarla...
Düşün hele yar, @kulhilmi
27.2.2010 00:15:53
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Mart 2010 Perşembe 01:16:21
Harika yazılmış, çok zevk verici bir şiirdi.
Şarkı okur gibi.Tebriklerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Mart 2010 Perşembe 01:11:05
İnsan için manevi değeri bundan büyük şiir olabilir mi?
Hiç unutulmaz böylesi anlar.
İşin en güzel yanı, o yaşta hayatın gerçeğine vakıf olunup böyle anlamlı bir şiir yazılabilmesi.
Tebriklerimle...
Sevgiler...
Ömür, @GÜLDESTE
26.2.2010 22:48:18
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Mart 2010 Perşembe 01:02:33
Allah rahmet eylesin, nicedir bakamadığım sayfaya gelip bende nasiplenebildiğim için memnunum.
Dualarımız ulaşsın kendisine.
Değerlerimiz yaşarken tanınmıyor malesef.
Selam ve sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Mart 2010 Perşembe 00:55:30
Bir yaşam tarzı oluşur kendiliğinden, artık planlarınız hep şiire göredir.
Bir alışıldı mı durmaz kalem artık yazmadan.
Dökeceği çok şeyler vardır çünkü.
Çok güzeldi, tebrik ediyorum...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Mart 2010 Perşembe 00:52:37
Hayattan bir tablo, duygulardan dökülen şiir,tebriklerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Mart 2010 Perşembe 00:49:08
Çok güzeldi, hem görsel okurken doyurucu, hemde dinlerken zevkle dinledim.
Emek verenleri kutlarım,selam ve sevgimle...
Bulamam, @Nezahat Yıldız Kaya
27.2.2010 14:45:21
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Mart 2010 Çarşamba 22:48:42
Mükemmel bir çalışma, her zaman takdir ettiğim bir kalemsiniz.
Eserinizin böyle ses ve kliple değerlendirilmesine çok sevindim.
Harika bir yapım olmuş.
Emek verenler sağolsun.
Takdir ettiğim kalemi bir kez daha kutlarım, emeğiniz değer görsün.
S...

Sazlar sustu, @RABATLI
3.3.2010 00:10:17
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.586
Şiir Okunma
1.001.498
Yazı Okunma
104.879
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL