(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLLER DÖKÜLÜR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLLER DÖKÜLÜR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlamlı sözlerin şairine tebrikler.İslam ve diğerleri.İnanan ve inanmayanlar.Saf bunlar.Aslında basit. Bu koskoca dünyada,cehalet bir illettir.İslamın karşısın da,küfür tek bir Millettir. Sağlıcakla kalın.
Geceler gündüze döndü, saatler sabahı vurmakta, Hayalin her an karşımda, En sevimli haliyle gülümseyerek bana bakmakta, Sanki sabah seninle buluşacakmış gibi, Gözlerim uykudan kaçmakta, Bir bayram çocuğunun heyecanıyla, Sabah daha çabuk olacakmış gibi geliyor, Uyanık kalınca, En yeni elbiselerimi giyip koşacağım sana, Bayram sevinciyle sarılacağım, Yüreğimden taşan mutlulukla, Etrafa mutluluk saçacağım, Görenler hayran kalacak, Gönüllerine umut dolacak, Mavi-yeşil hayaller belirecek tüm bakışlarda, Sevgi, aşk bu olsa gerek diyecekler, Yeni bir ivme kazandıracaklar aşka olan inançlarına, Sana olan bu güzel sevdamla, Ben hep seni sevmeye devam edeceğim İNATLA…
11.03.2010 04:19 Perihan METİN ANLAMLI VE GÜZEL OKUDUM ELİNE GÖNLÜNE SAĞLIK SEN VE ESEN KALIN
Kulaklara küpe şiiriniz umarım çok cana ulaşır Herşey bir sebeple yayılır saf gönüllere bulaşır nasiplisi kendini şanslılardan sayar,gafil dolaşır ''nehi anil münker'' sırrı temiz kalplerden dökülür selam ve dua ile
Sarıl Kuran’a,beyin pası sökülür, Takıl Resul izine, güller dökülür...dost seni kutluyorum bir harkaydı gönüllerimizin pası gitti... var ol sağ ol...yüreğin dert görmesin...esen kal...
Allah c.c razı olsun kardeşim..Gül kokusuna hasret gönüllere Kainatın Efendisinin s.a.v kokusunu getirdiniz .. Tebrikler.. O kokuyu yerinde almanız dilek ve duası ile..
dine yönelirsen huzur bulursun diyor değerli şairim ve bunda da çok haklı... tüm devalar kuran'da ve Allah izinde gitmekte saklıdır. yüreğinize saglık. çok değerli bir şiirdi. saygılar.
Okusun kullar,müjdesi çok Kuran’ın..
Yolu şeytansa,ateşlerde boğulur,
Ahireti kara,nefse kul olanın…
Sarıl Kuran’a,beyin pası sökülür,
Takıl Resul izine, güller dökülür...
Allah yolunda harika dizeler...kutlarım.selam