(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yarınsız Adam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yarınsız Adam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÇETİN BEY ŞİİRİNİZ VE YORUM ÇOK GÜZEL TEBRİKLER.UMARIM YAZDIKLARINIZI YAŞAMAMIŞSINIZDIR.SEVMEK VE SEVİLMEK KADAR GÜZEL BİR ŞEY OLABİLİR Mİ ? SEVGİYLE KALIN HOŞÇAKALIN.GÜLHAN KESKİN.
MERHABA EFENDİM HER ŞİRİNİZDE OLDUĞU GİBİ YİNE MÜKEMMEL BİR ŞİİR OKUDUM VE DİNLEDİNM SAYFANIZDA GÜZEL YÜREĞİN İSYANI GİBİ YARINSIZ ADAM HANGİMİZİN YARINI VARKİ EFENDİM BİLMİYORUZ BİLMEMEİZDE MÜMKÜN DEYİL ALLAHIM YARDIMCIMIZ OLSUN ALLAHA EMANET OLUN EFENDİM SEVGİYLE KALIN HOŞÇAKALIN
Aşk bu, dinler mi hiç bir şart,sevme deyince sevmez mi yürek? Hangimizin yarını garanti ki...Sabaha çıkacağımız belli değilken,bırakın sevmeyi görmeyen yürek doyunca sevilsin... Hüzünlü dizelerdi ama ustaca yazılmış...Yorumla bütünleşince çok güzel olmuş Yüreğinize sağlık. Sevgi ve saygı ile
benim tek bildiğim şey var o da sizin " adam gibi adam" ve " adam gibi bir şair" siniz, kutlarım değerli dostum, teşekkürler, sevgi, selam ve saygımla...
her şey mükemmel güzel yüreğinize sağlık.....selamlar...(.linkinizi müjgan hanımdan aldım..) böyle güzel şiirleri okumak ruhumuzu şenlendiriyor.......EN GÜZEL YARINLARA....TEŞEKKÜRLER..
SIir harika, muhtesem yorumunuz güzel siirinizi daha da güzellestirmis, yüreginize saglik, tebrikler Cetin bey. Eskiden siirlerimi yorumlardiniz ama bu aralar bundan mahrum kaldim, umarim yeniden nasip olur. Saygilarimla üstadim.
Aşkı,sevdayı anlatsana bana Sıcacık yuvada uyumayı Açlığında bulacağım lokmayı anlatsana Gülmeyi öğretirmisin bana Sevmeyi,sevilmeyi Ya yok zamanlarda yaşamayı bilirmisin!!
tebriklerimle üstadim...
saygilar...