(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bekliyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bekliyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
OLUR BÖYLE ŞEYLER...SİZE LLHAM YOLLUYORUM..SELAMLAR..İLHAM KAPIYI ÇALIYOR.
İLHAM KAPIYI ÇALIYOR. MEHMET ALİ ŞİİRLERİNİ YAZIYOR. BAZEN BİR GÜNDÜZ,BAZENDE GECE. SATIRLAR DOLUYOR HECE HECE. SANKİ BİLİNMEYEN BİR BİLMECE.
BAZEN BEN ONU ÇAĞIRIYOYUM. BAZENDE O BENİ ÇAĞIRIYOR. DOSTLUĞUMUZ HİÇ BİTMİYOR. İKİ ARKADAŞ GİBİ ANLAŞIYORUM. GÜZEL ŞİİRLERİMİ ONUNLA YAZIYORUM.
İLHAM KAPIMI NE ZAMAN ÇALACAĞI. İLHAM BANA NA ZAMAN GELECEĞİ HİÇMİ HİÇ BELLİ OLMUYOR. GÜNÜ GÜNÜNE UYMUYOR. GÜNÜ GÜNÜNE TUTMUYOR.
ELİMDE OLSA ONU HİÇ BIRAKMAM. İLHAM OLMAZSA ŞİİRİMİ HİÇ YAZAMAM.
GÜN GELİR ONUNLA YAZARIM SEVGİMİ. GÜN GELİR ONUNLA YAZARIM DERDİMİ. GÜN GELİR ONUNLA YAZARIM HASRETİMİ. GÜN GELİR ONUNLA EDERİM FELEĞE ŞİKARETİMİ. BEN NASILDA BIRAKIRIM VEFAKAR ARKADAŞIMI.
YAŞAMA SEVİNCİMDE HEP SENSİN. BENİ BIRAKIP UZAĞA GİTMEYESİN. ARDINDAN ARAYIP SORDURMAYASIN. HEP İÇİMDE BENDE KALASIN. DAHA ÇOK ŞİİRLER YAZDIRASIN.
AKLIMDAN HİÇ GİTMEYESİN. RUHUMUN EN DERİNLERİNDESİN. SENLE NİCE ŞİİRLERİM OLSUN. EDEBİYAT DEFTERİM ŞİİRLERİNLE ŞENLENSİN. EY GÜZEL İLHAM SEN NE GÜZELSİN........... • İNŞALLAH SİZEDE GELİR........SELAMLAR.....
mehmet ali unsal tarafından 4/5/2010 11:34:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bazıları uzun uzadıya yazar anlam yok mana yok işte zivana orada az yazan öz yazan işte gerçek orada evet ilham ilham gelmeden ne mükemmel yazılabiliyor ne de yazılan şiir oluyor.Şairemize şiir yolunda başarılar diliyorum.Yunus diyarından selamlar.Puanım tam.
ilhamsız değil ilhamlı değil anlaşılan her haliniz böyle dost şair alıştık gülümseyen şiirlerinize susmasın aman nazarda uzak olsun. zıvanaları bir bir hapse atıyorlar oysa baksana haklarında yalanları başkaları uydurup hem de....
önemli olan aşkımız o da biz de yok şaşkınız:))) önemli olan yazmanız ilham gelsin gelmesin... hakikaten bazen öyle anlar oluyor ki... bekliyorsun yazamıyorsun hiç bi şeyy... bazende uykudan bile uyandırıyo ilham insanı...inşallah hadi bakalım...nereye gitmiş bana da uğramadı:) günaydınlar saygılar...
SEN BIR HARIKASIN SEVGILI GULER OH KAHVELER ICILMIS FALLAR KAPANMIS AT BIR YIRMIBESLIK YAVRUCAGIM DOKTUREYIM HALINI NEYSE AHLIN CIKSIN FALIN .COK GULDUM NERDEYSE BEN SIIR YAZACAGIM BU SAYFADA BU GUZEL INSANIN RESMINE BAKARKEN.YUREGINE SAGLIK GUZELIM MERAK ETME TAM YATARKEN ILHAM LARIN BAKARSIN GELIVERIR. SEVGILERIMLE BENDE COSTUM SENINLE.
NILGUN tarafından 4/5/2010 5:19:34 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sagol can kırılacak ne var haklısın fincan ortada Güldüm Kızım çekti resimleri 6 aydır hep aynı resim degiştirdim tam oldu sayfalara ekliyorum Ne yapayım Sagol çay bendede aynı su bardağı dolu Uykumda var fakat eski şiirleri düzenlemekle meşgulüm Hayırlı sabahlar arkadaşım
Insallah seni kirmadim sadece samimi olarak icimden geleni yazdim benimde su an cay bardagim yanimda .tabiiki canim sevgilerimle. bende uzun zamandir computurum iyi calismadigi icin pek giremez oldum.
Rastladığıma sevindim.
Merhaba arkadaşım.