(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SANA YAZIYORUM BU GECE SOL YANIMDA İNCE SIZI DUDAGIMDA BURUK ACI SANA YAZIYORUM BU AKŞAM
YÜREKTE BİR SEVDA VAR,BELLİKİ UMUTSUZLUK VAR ,AMA OLMASIN ASLA ÇARESİZ HİÇ BİR ŞEY YOKTUR ÖLÜM HARİC.YAZMAYA BAŞLATAN BU KISA DÖRTLÜĞÜN DEVAMLARINI OKUMAK DİLEĞİMLE SELAM SAYGILAR...
Seni seviyorum ANLA Anadan DOĞMA Naçizane sırılsıklam ISLAĞIM Aşığım sana BU ĞECE.........................Yüreğimde buldum şiiri demekki yansıyor şiir ozaman olmuş demektir Yürekten kutlarım Dost kalem...ALKIŞ İLE .. Kısa ve özdü........Edebiyat defterine HOŞ GELDİNİZ AYRICA..
ilk şiirinizmiş hoşgeldiniz sevgili pembe düşler ama ilk şiire sizce bu dörtlük braz kısa değil mi? hem diyorsunuz ki bu gece sonrada bu akşamla bitiyor bide büyük harf şiire sizce ne kadar yakışıyor?
SANA YAZIYORUM BU GECE
SOL YANIMDA İNCE SIZI
DUDAGIMDA BURUK ACI
SANA YAZIYORUM BU AKŞAM
YÜREKTE BİR SEVDA VAR,BELLİKİ UMUTSUZLUK VAR ,AMA OLMASIN ASLA ÇARESİZ HİÇ BİR ŞEY YOKTUR ÖLÜM HARİC.YAZMAYA BAŞLATAN BU KISA DÖRTLÜĞÜN DEVAMLARINI OKUMAK DİLEĞİMLE SELAM SAYGILAR...