(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** YILDIZLAR *** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** YILDIZLAR *** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
okyanusların derinliklewrinde kaybolmuş bir deniz yıldızıyım.. gökyüzündeki yıldızları seyredip onlara dokunamamak öyle zoruma gidiyor ki..:(( ... hepimizin bir yıldızı vardır geceleri seyredip onla konuşuruz zaman zaman.. sevgiliye benzetiriz onu,bel ki deriz bel ki oda şimdi seyredip benimle konuşuyodur diye.. ama bazen yokluğu o kadar içimizi acıtır ki onlara bile sitem ederiz..aslın da öfkemiz yıldızlaradeğildir bizi yıldızlarla başbaşa bırakan kaderimizedir..hayatta ki yıldızınız sönsede yüreğinizdeki güneş hiç sönmesin.. sonsuz saygılarımla..aşık ziya var
Anlatılmak istenilen gayet güzel anlatılmış. Herkes haddini bilmeli. Önce İNSAN olabilmeyi becerebilmek. Sonra herşey olabiriz. ama ÖNCE İNSAN. Yüreğinize sağlık.
sitare ve şiir eskiler yıldızı böyle tesmiye ederlerdi.ne muhteşem bir ikili değilmi.ki o sitareler cennetin bir numune-i imtisali olan ruyi zemini hayranlıkla seyr ederler.yerdekiler onlara onlarda yerdekilre imrenirler ne muhteşem muhabbet.star kelimesini istimal etmenizi ilk bakışta yadırgadım sonra tekraren okuyunca ince dokundurmayı fehm ettim.
şiirlerinizi fikirleriniz sitareler gibi ali olsun.muhabbetle efendim..
uzuntepe tarafından 4/18/2010 2:29:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
insanlar yıldızlara hep hayranlıkla bakmışlardır çünkü onlar içimizi ışıklandıran varlıklardır...bu şiir biraz kendini yükseklerde görenler içindi... güzel yorumun beni onure etti...çok teşekkürler sevgili ''uzuntepe'' nazik ziyaretiniz için... selam ve saygılarım sonsuz efendim...hep güzellerle kalın...
CANIM INSANI FERAHLATAN BIR SIIRDI. HER GUZELLIGIN BIR SONU OLUYOR AMA ONLAR GUNES AY YILDIZLAR BIZDEN SANSLILAR HEP YENIDEN DOGUYORLAR TUM GUZELLIKLERI ILE KUTLARIM SENI CANIM
Her güzelliğin bir sonu var elbette yıldızların güzelliği gecede, güneşin gündüzde, gençliğin yılların verdiği sürede güzel ,sonuçta yıldızlar kayar, güneş batar,gençlik biter.çok anlamlı güzel dizelerdi tebrikler sevgili şairem balşarılarının devamı dileklerimle selam saygılar...
Şımarmayın yıldızlar.Üç beş pırıltılık enerjiniz var. Belki çok uzağınızda, belki göremediğiniz yanıbaşınızda, Boyutun, zamanın ucunu kıvıran karadelikler var. Onlar size hep, dalga geçen gözlerle bakıyorlar.
yıllardır,gözümüzü boyamak ne demek,gözümüzün içine içine sokulan yaldızlı starları da düşündükçe,daha bir anlam kazanıyor bu harika şiir.. kutlarım dost.. sevgim ve saygımla..
Göz boyamayın yıldızlar
Işıl ışıl parıldayarak
Havalara da girmeyin
Yükseklerden bakarak
Sizden daha starlar var
Pırıl pırıl parlayan
Gecenin Ay’ı
Gündüzün Güneş’i
Havan sönük kalıyor bak
Onların şavkından
Hele sabah olunca
Tek tek yok oluyorsun ortalıktan
elif
Gunes`i Vatan Mehtab`i Aziz milletimiz olarak gordum
ve onlar geldikleri gibi gidicilerde yildizlar
selam olsun dost kaleme
Gezgin_Sair_ tarafından 6/14/2010 8:45:40 PM zamanında düzenlenmiştir.