Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Nisan 2010 Perşembe 21:35:30
Usta kalemi ve usta yorumcu Sevinç hanımı kutlarım.
Emeklerinize sağlık.
Zevkle takip ediyorum,selam ve saygımla...
Unutamadım, @ümit zeki soyuduru
29.4.2010 00:10:59
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Nisan 2010 Perşembe 21:32:50
Kaçırmadığıma sevindim bu güzel eseri.
Sanat müziği ezgisi var şiirde,harikaydı.
Hemşehrimin yorumu da ayrıca bir tat veriyor,ondan dinlemesi de çok güzel gerçekten.
Her zaman söylerim,sesinde doğal ve farklı bir ton var.
Emeklerinizi kutlarım,...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Nisan 2010 Perşembe 21:25:34
Mesajlar derin, insanın kendisini sorgulamasını gerektiriyor.
Kutlarım bu güzel çalışmayı.
Selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Nisan 2010 Perşembe 21:22:32
Bende bir iki seneye kadar adayım aynı duruma.
Okul bitmek üzere.
Çok etkilendim gerçekten,içimde bir sızı oldu.
Allah kavuştursun,hep deniyor,sayılı gün çabuk geçer diye.
İnşallah hayırlısı ile sağ salim vatan hizmetini yapıp döner.
Çok güzel h...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Nisan 2010 Perşembe 21:18:07
Gerçekten bir çok korkularımızla beraber yaşamaya çalışırız.
Bununla yüzleşmek güzeldi.
Zevkle okudum,tebrik ediyorum.
Sevgilerimle...
Korkuyorum.., @hazan444
28.4.2010 22:55:07
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Nisan 2010 Perşembe 21:13:23
Çok güzel,bir melodi mırıldanır gibi.
Zevkle okunuyor,tebrik ediyorum.
Selam ve saygımla...
Gecenin rengi, @Rizeli Mahir
28.4.2010 23:31:03
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Nisan 2010 Perşembe 20:39:15
Her mevsim ayrı bir nimet.
Çok güzeldi,yüreğiine sağlık.
Sevgilerimle...
Mevsimler düet, @AYSE 09
28.4.2010 22:00:56
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Nisan 2010 Perşembe 20:34:54
Kafaya çarpar gibi nasihatler.
İnsanın kendisi ile bir iç hesabı sanırım.
Zaman zaman insan nefsiyle hesaplaşma yapmalı elbette.
Tebriklerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Nisan 2010 Perşembe 02:06:08
Kendinizle hesaplaşıyorsunuz sanırım.
Kutlarım,selam ve saygımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Nisan 2010 Perşembe 02:03:41
Peşine elin oğlu gelmesi gerçekten güzeldi.
Haklı,yerinde sitemler.
Hayatın her yüzü serilmiş.
Ve harika bir tarzda verilmiş,ses ve yorum olarak sunum da bir o kadar güzel.
Kutlarım bu güzelliği ve emeği.
Selamlarımla...
Elin oğlu, @zaralıeren
27.4.2010 00:02:18
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Nisan 2010 Perşembe 01:27:31
Emeğinizi,verdiğiniz özeni kutlarım.
Çok güzel çalışmalar.
Selam ve saygımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Nisan 2010 Perşembe 01:25:24
Kutlarım emeğinizi,selam ve saygımla...
Fazla değil mi?, @Ali ALTINLI
28.4.2010 14:02:10
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Nisan 2010 Perşembe 01:22:46
Kutlarım emeğinizi, etkisi çok güzel bir şiirdi.
Selam ve saygımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Nisan 2010 Perşembe 01:20:15
Kutlarım emeğini ve bu güzelliği.
Selam ve sevgimle....
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Nisan 2010 Perşembe 01:14:29
Güzel şiirinizi kutlarım, ayrıca ümreniz tekrar hayırlı mübarek olsun,makbul olsun dileklerimle.
Selamlar,saygılar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Nisan 2010 Perşembe 01:08:41
uçurtmayı bilmeyen çocuk
kış düşmemişti ki, çıplak ayaklarından
baharı giydiresin
açılmayan parantez/deydin
görülmedin
uçmadı / uçurtma sevincin
yeri, ellerinde boşluktu
tırnaklarınla açtın kendi yolunu
****
Akıcı ve içeriği dolu dolu güze...

Yüzsüz / arsız, @sahaf
28.4.2010 00:01:39
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Nisan 2010 Perşembe 01:01:52
Çok güzel bir esinlenme olmuş,kutlarım,selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Nisan 2010 Perşembe 01:00:20
Bir müjdeyi paylaştık.
Çok güzeldi, dileklerinizin gerçekleşmesi umuduyla.
Tebrik ediyorum kalem dostunu,selam ve saygımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Nisan 2010 Perşembe 00:54:27
Ruha ayrılık yok ki yerim senin yanındır
Bilir ve inanırım , vûslat dayananındır

**********
Gerçek sevgi bu zaten, ama zamanımızda yok artık diye bir çoğunun inanmadığı,
oysa manen sevgi yoksa iki cihanın da tadı yok.
Her neye olursa olsun bu ...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
29 Nisan 2010 Perşembe 00:46:43
Kutlarım Şükran hanım, keyifli bir hicivdi.
Ne zamanki insan kendisinde kibirden bir eser görsün,
ölümü düşünmeli, evreni düşünmeli.
Hiç olmanın idrakine varabilmekte çok huzur veriyor insana.
Doğum,yaşam,ölüm hepsi bir saniye içinde aynı zamanda...

Ahval böyle olunca, @Şükran AY
28.4.2010 14:52:01
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.800
Şiir Okunma
1.001.831
Yazı Okunma
104.934
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL