Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 18:38:51
Haklarının kolay kolay ödenebileceğini sanmıyorum.
Ama anneler hiç bir karşılık gözetmeyen tek varlıklardır.
Çok güzeldi şiir. Duygulandırıyor insanı, tebriklerimle.
Selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 13:39:54
Derslerle dolu, emek verilmiş ve hedefi olan bir çalışma.
Kutlarım eserinizi,selam ve saygılarla...
Kendini, @Mustafa Yaralı
10.5.2010 00:03:06
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 13:37:56
Ne büyük sevgi. Daha fazla yanmalı bu yürek, böylesi güzel şiirler ancak bu yangınlardan doğuyor.
Kutlarım,çok güzeldi.
Selamlarımla...
*** yoksun yine ***, @Elif Masal
7.5.2010 09:26:22
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 13:33:45
Hayır dualarımız tüm ölmüşlerimize ulaşsın.
İç burkan bir şiirdi ama hayatın gerçeği bu.
Sevgilerimi bıraktım,selamlarla...
Sen yoksun, @AYSE 09
9.5.2010 14:17:01
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 13:31:39
Bizden de selam olsun içi dışı güzel olana.
Dostluk baki olsun.
Kutlarım,selamlarımla...
Güzelim, @Asker Omur
9.5.2010 16:51:46
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 13:28:54
Aşk,mavi,sevgi ve güzel bir şiirde bütünleşmesi.
Kutlarım emeğinizi,çok güzeldi.
Selam ve sevgilerle...
Mavi sular, @Ben sana yandım
7.5.2010 22:13:24
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 13:26:46
Seven gönül haykırır işte böyle.
Kutlarım,selamlarımla...
...seni gördüm..., @AZAP
10.5.2010 11:32:31
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 13:25:31
Sevgiye,bahara,güzelliklere ve güzel şiirinize merhaba.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
İkinci bahar`im, @Gezgin_Sair_
10.5.2010 00:58:12
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 13:22:17
Hem şiir hem yorum olarak çok güzel dile getirilmiş.
Kutlarım emeğini ve bu güzelliği.
Sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 13:20:30
Sanatçı etrafı ve kişileri gözlemlerken hayal dünyasının enginliğinde böyle gezinir.
Güzel şiirinizi emeğinizi kutlarım,sevgilerimle...
O bir kadın...?, @Mehtap Yıldız
10.5.2010 00:07:51
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 00:22:01
Hayır dualarıyla anıyoruz ölen anneleri, ulaşıyordur mutlaka.
Kutlarım bu güzel şiir için.
Selamlarla...
Anne, @Fazıl Kul
9.5.2010 00:27:44
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Mayıs 2010 Pazar 15:41:37
Tüm annelerin gününü kutlarım,yakışan güzellikte bir çalışma ve seslendirme.
Tebrik ediyorum.
Bahsettiğin sayfayı bulamadım, link verirsen daha kolay ulaşırım,başkasının sayfasında mıydı acaba?
Selam ve sevgilerimi bıraktım.
Annem, @NURCAN CANDAR UYGUR
8.5.2010 23:15:05
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Mayıs 2010 Perşembe 01:14:05
Emeklerinize sağlık, kutlarım bu güzelliği ve emeği.
Selam ve saygımla...
Olur.!, @Mustafa Yaralı
5.5.2010 16:21:08
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Mayıs 2010 Perşembe 01:12:13
Kutlarım emeğinizi ve bu güzelliği.
Selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Mayıs 2010 Perşembe 01:09:58
Kutlarım emeği ve güzelliği.
Selamlarımla...
G i d i y o r u m, @Salih Erdem
5.5.2010 00:14:43
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Mayıs 2010 Perşembe 01:07:27
Çok zevk aldığım bir güzellikte şiir okudum.
Kutlarım,selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
6 Mayıs 2010 Perşembe 01:03:57
Uçurtma şenliğimiz aklıma geldi,çocuklar dört gözle beklediği gibi,bende çok seviyorum.
Hiç umulmadık güzellikte uçurtmalar yapan oluyor.
Baharın güzelliğini yansıtan güzel bir şiir.
Kutlarım,sevgilerimle...
Bahar geldi, @ayşe1
5.5.2010 07:28:16
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Mayıs 2010 Salı 19:23:04
Kutlarım böylesi güzelliklerin buluştuğu sayfayı ve yüreği.
Selam ve sevgilerle...
Doyamadım sevgine, @gül peri
4.5.2010 17:22:23
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Mayıs 2010 Salı 19:21:11
Tebrik ederim,her zamanki güzelliğinde yine.
Selamlarımla...
Mahşer gününde., @romanci28
3.5.2010 15:56:52
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
4 Mayıs 2010 Salı 18:53:49
Bu güzelliği, verilen emeği kutlarım.
Daim başarı dilerim,selamlarımla...
Derler ki, @İhsan TURHAN
3.5.2010 18:02:30
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.830
Şiir Okunma
1.001.874
Yazı Okunma
104.946
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL