Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Nisan 2010 Çarşamba 01:05:34
Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
Çok güzel dile getirmişsiniiz,selamlarımla...
Suvermez köyü, @kardelen26
20.4.2010 16:17:34
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Nisan 2010 Çarşamba 01:00:33
Tebrik ediyorum, akıcı,sade ve güzel oluyor çalışmalarınız.
Selam ve saygımla...
Figan, @Rizeli Mahir
17.4.2010 11:36:46
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Nisan 2010 Çarşamba 00:56:49
Ölümü hatırlama nimetini tattırdı,
çok güzeldi,tebrik ediyorum.Selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Nisan 2010 Çarşamba 00:42:44
Tebrik ediyorum,sade ve güzel ifadelerle emekli bir çalışma.
Selam ve sevgimle..
Korkunun nalçaları, @gri gölge
20.4.2010 19:24:16
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2010 Salı 23:22:22
Böyle güzel bir çağrıya kim hayır der...
Tebrik ederim,sevgilerle...
Geliver ..., @melahat çetinkaya
19.4.2010 13:50:32
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2010 Salı 23:19:57
Kutlarım yüreğini ve yüreğinden dökülenleri.
O güzel sesle dinlemesi gerçekten ayrı bir zevkti.
Emeklerinize sağlık,sevgilerimle...
Özlem..!!, @AYSE 09
18.4.2010 13:00:30
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2010 Salı 23:09:31
Hem duygusal etkisi hem de yazılış olarak çok güzeldi.
Kutlarım,selamlarımla...
Babam, @Hüseyin Colak
20.4.2010 03:23:54
Etkili Yorum
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2010 Salı 23:04:53
Rahmeti böyle güzel ifade ettiğiniz için kutlarım.
Selamlar,saygılar...
Yağ yağmur, @İDRİS ÇETİN
16.4.2010 16:07:27
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2010 Salı 02:38:32
Aşk “tek”ledi seni

Çün gerçekten sevdin sen

Kurtardı seni aşk ondan bundan

Dilendi aşk kendini bile, gönül ummanından

**
Yani; gel gör beni aşk neyledi...
Kutlarım,çok güzeldi.
Selamlarımla...
..., @deniz_tayanç1
3.4.2010 09:20:42
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2010 Salı 02:29:00
Etkileyici bir söylemi vardı,tebrik ediyorum.
Uyum ve mesajlar harika.
Selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2010 Salı 02:24:39
Emeklerinize sağlık, epeydir sayfadayım,dolu doluydu.
Tebrik ederim,selamlarımla...
Boğuluş........., @uranus
18.4.2010 14:01:10
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2010 Salı 02:10:56
Türkülerimiz baş tacımız, kültürümüz,geçmişimiz ve geleceğimiz.
Beslendiğimiz kaynaklarımızdan.
Çok güzeldi,tebrik ediyorum.
Selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2010 Salı 01:44:57
Değer görsün dilerim,bu harika şiirle bir sayfada okuduğum şiirleri karşılaştırdım da.
Birbiriyle ilgisiz cümleleri sadece kafiye sonlarına bakarak yanyana gelmiş bir örnekti hele bir tanesi.
Sizin bu eser gerçekten kat kat üstün, tebriklerimle.
S...

Hasreti bitir, @Rabia BARIŞ
19.4.2010 22:05:15
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2010 Salı 00:57:16
Tebrik ediyorum,çok güzeldi.
Selam ve sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2010 Salı 00:55:31
Haftanın tüm İslam âlemi için hayırlara vesile olmasını dilerim.
Tebrikler,selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2010 Salı 00:42:02
Bu sancıya ilk tanık olan olmak, şiirin doğumunu görmek ayrıca etkiledi beni.
Çok güzel bir çalışmaydı.
Kutlarım can,selam ve sevgilerle...
Gece sancıları, @ çetin kabak
19.4.2010 04:06:49
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2010 Salı 00:36:00
Tebrik ediyorum usta kalemi, selam ve sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2010 Salı 00:24:47
Tebrik ediyorum,yine oldukça etkileyici bir çalışmaydı.
Yorumdaki güzellik zaten beğendiğimiz ve sevdiğimiz bir yorum.
Özellikle fondaki bu şarkıyı da çok severdim.
Tekrar tekrar kutlarım.
Selam ve saygımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2010 Salı 00:21:50
Tebrik ediyorum dost kalemi.
Daim başarı dilerim.
Selamlarımla...
Bir akşamdı..., @dursun tiftik
19.4.2010 00:16:20
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Nisan 2010 Salı 00:20:34
Çekilir şey değilmiş, ömür boyu üşümek,
Yiğitlikten sayılmaz, kalktığın yere düşmek.
***
Çok güzeldi,her bir bölüm altın değerinde,
tebrik ediyorum.
Selamlarımla...
Çal şimdi, @hyazici58
19.4.2010 23:59:08
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.813
Şiir Okunma
1.001.852
Yazı Okunma
104.943
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL