Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 22:27:25
Bu güzel ve etkili şiiri bir de Muzaffer beyden dinleyince,
erçekten etkisi kat kat artmış.
Emek verenleri kutlarım, çok güzeldi.
Selam ve sevgimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 22:24:09
İçimde akan bir nehirdir hasret
Nedamet yüklü bulutlarda
kumsalında tozlu kum saati
Anı devşirir batık gemiler
Ağlamaya başlar geri düşen gölgeler
Her gece ay perdede, her gece nöbet
***
En çok etkileyen,beni çarpan ifadeler bu bölüm oldu.
Ku...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 22:21:09
Hasret ve özlem duygularıyla besleniyor şiirlerimiz.
Çok güzel ifade edilmiş,tebriklerimle.
Anneler gününü kutlarım,selamlarla...
Özledim, @Çeşminaz.
10.5.2010 21:21:41
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 22:12:11
Sıcacık,samimi ve hoş.
Çok güzel benzetmeler.
Zevkle okudum,tebrik ediyorum,sevgilerimle...
Sade aşkım, @Aysel AKSÜMER
10.5.2010 17:57:47
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 22:09:44
Bu güzel eserinizi kutlarım, dolu dolu bir şiir,her yönden güzeldi.
Selam ve saygımla...
Sabır, @kemalakgül
6.5.2010 00:51:49
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 22:04:55
İçerik,tarz, hissettirdiği duygular ile güzel bir şiirdi.
Tebrik ediyorum,selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 22:02:09
Güfte tadı var şiirde, akıcı ve güzel.
Tebrik ediyorum,selamlarımla...
Nazlı yar, @Ahmet Yetim
9.5.2010 02:10:38
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 21:53:25
Sevince böyle sevmeli deniyor ama, çok zor olduğu da şiirin ifadesinden belli.
Her seven ve ayrı düşen bu şiirde kendini bulur.
Akıcı ve zevkle okunan, hüzün aksettiren bir şiirdi.
Tebriklerimle,selamlar...
Hüzne benzer, @Salih Erdem
10.5.2010 10:57:35
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 21:35:48
Kutlarım bu kendine has bir tarzda yazılmış güzel şiirini.
Etkileyici ifadeler,seslendirilince de etkisi güçlenmiş,çok yakışmış.
Emek verenleri kutlarım.
Selam ve sevgimle...
İntiharlara gebe, @hasret
10.5.2010 01:19:16
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 21:31:46
Yüreğinize sağlık, çok güzel ve dolu dolu içerikli bir şiir.
Tebriklerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 21:26:44
Anneler gününü kutlarım bir kez daha.
Allah sağlık sıhhat versin,uzun ömürler versin.
Selam ve sevgimle...
Anneciğim, @GÜLDESTE
9.5.2010 22:51:27
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 21:21:41
Anneler gününü kutlarım,ömrünüz bahar güzelliğinde geçsin.
Selamlarımla...
Bahar gülüşlüm, @necirvan-1
9.5.2010 10:39:34
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 21:15:35
Şiirde çiçek güzelliğindeydi.
Hoş bir nağmesi vardı,tebriklerimle.
Selam ve sevgiler.
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 19:59:16
Anneler gününü kutlarım,emeklerinize sağlık.
Selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 19:55:22
Asla yerinin dolmayacağını biliyoruz,
harikaydı hocam.
Yüreğiniz dert görmesin,nefesinize sağlık.
Selam ve sevgilerle...
Anneciğim, @samanyolu1234
9.5.2010 00:22:52
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 19:54:06
Çok zevk aldım,harikaydı.
Kutlarım emeklerini,selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 19:51:25
Anneler gününü kutlarım,
selam ve saygımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 19:01:18
Yüreğinize kaleminize sağlık.
Sesli dinlemesi de ayrıca büyük zevkti.
Emek verenleri tebrik ediyorum,
Selam ve sevgilerimle.
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 18:51:09
Hayat hep gülücük dolu değil.
Böyle üzücü yönleri de var.
Acil şifalar dilerim, her halükarda hissetmiştir sizin sevginizi.
Tebriklerimle,selam ve saygılar...
Anacığım, @AHMET ACAR
8.5.2010 18:02:09
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Mayıs 2010 Pazartesi 18:48:36
Bahara,sevilene,güzelliklere kavuşmanız dileklerimle.
Tebrik ederim,selamlarla...
Özleniyorsun, @Cemal YILDIZ33
1.5.2010 21:46:41
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.833
Şiir Okunma
1.001.874
Yazı Okunma
104.946
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL