Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2010 Çarşamba 00:47:57
En içten duygularla kutlarım.
Çok beğendim,selam ve saygılarımla...
Sultanım, @Rizeli Mahir
27.4.2010 22:32:14
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2010 Çarşamba 00:32:52
Geceler sanatçılara ilham için ekmek teknesi.
Çok güzeldi,kutlarım,selamlarla...
Bana can ver gece, @Toynak
27.4.2010 10:24:52
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2010 Çarşamba 00:22:51
Tebrik ediyorum canım. Çok hoş bir nağmesi var şiirin.
Başarı daim olsun, sevgilerimle...
Gözyaşımsın !!, @Yeganem
25.4.2010 00:26:51
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
28 Nisan 2010 Çarşamba 00:15:39
Kutlarım güzel ve emekli şiirinizi,selamlarımla...
Nisan kadını, @nevzat taşkıran
27.4.2010 13:25:35
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2010 Salı 23:50:09
Her şiirinizde ayrı bir zevk alıyorum.
Çok çok güzeldi,tebriklerimle.
Selamlar,sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2010 Salı 23:43:57
Her zaman takdirle takip ettiğim usta kalem.
Kutlarım eserinizi,saygılarımla...
Tek h/ecem!, @muratcanbolat
22.4.2010 00:23:38
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2010 Salı 23:40:34
Bazen söz bitiyor,yüreklerin sesi işitiliyor.
Umarım duymuşsunuzdur.
Duyarlılığınızı kutlarım,selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2010 Salı 23:29:56
Benden zaten hiç çıkmamış olan sana geliyorum....
Güzel bir şiirdi gerçekten.
Tebriklerimle,selamlar...
Sana geliyorum, @Cemal YILDIZ33
25.4.2010 11:37:10
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2010 Salı 23:21:02
Bu hafta giriş yapamadım,yorumlara bakılırsa doğum gününe geciktim.
Bende kutluyorum ve ömrünün dilediğin güzellikte geçmesini diliyorum.
Her yönüyle çok güzeldi.
Çok çok tebriklerimle.
Sevgiler...
= ne fayda =, @gelmeyenvuslat
24.4.2010 00:10:14
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2010 Salı 23:16:18
Zevk aldım okumaktan, tekrar okuyacağım.
Kutlarım,selam ve sevgimle...
Hiçliğin bilenmesi, @Şükran AY
27.4.2010 14:05:30
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2010 Salı 23:02:33
Selamlar,önce bahçenizle ilgili şiiri okudum ve tebessümle geldim.
Yine son bölümde şiirinizde de tebessüm devam etti.
Bu güzellikleri,dostlukları kutlarım.
Tebriklerimle,selamlar...
Ne istedin benden, @Adnan ŞAHİN
27.4.2010 09:05:09
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2010 Salı 22:58:51
Böylesi güzel bir paylaşım, anılarıda canlandırıyor.
Çok hoştu gerçekten. Anıları dediğim, babam bir şaka yapmıştı bahçede gelen misafire,
bodur bir ağaç vardı,elindeki patatesi daldan alır gibi yapıp, inandırmıştı misafirlerin kızını.
Kendi anne ...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2010 Salı 22:49:15
Tebrik ediyorum,çok güzeldi.
Selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2010 Salı 22:47:40
Ben çok seviyorum böyle şarkı sözü tadında eserleri.
Kutlarım,sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2010 Salı 22:46:27
Her bölümde anlamlı birer mesaj var.
Kutlarım,selamlarımla...
Yürüsen n'olur, @ramazan.efe
27.4.2010 20:05:42
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2010 Salı 22:43:56
Güçlü bir karşı duruş.
Her zaman bahar güzelliğinde olsun ömrünüz.
Tebrikler,selamlar...
Bahar, @su_perisi34
27.4.2010 20:31:40
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2010 Salı 22:38:19
Hüzünlüydü ve güzeldi.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Vakit tamam, @Gezgin_Sair_
27.4.2010 20:29:05
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2010 Salı 22:23:06
Çok özel olduğunu vurgulamışsınız şiirde.
Zaten bu özel yeri olmak şiiri yazdırmış.
Kutlarım değerli dost kalemi.
Selamlarımla...
Hakime hemşerim ‘e, @AHMET ACAR
27.4.2010 20:48:16
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2010 Salı 22:18:42
Gözlerin yedi renk dört iklim içimde!
Şah damarımda taşıyorum,
Bu aşkın nişanını
Silemez ölüm bile, nafile.
**
En çarpıcı burasını buldum,çok etkiliydi.
-nafile, olmasa daha iyi gibi geldi -le -le peşpeşe geliyor.
alta bir dize daha ekleyip -...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
27 Nisan 2010 Salı 22:12:04
Tebrik ediyorum,çok güzeldi.
Selamlarımla...
Vicdan hesabı, @OZANMERDAN
27.4.2010 21:45:37
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.788
Şiir Okunma
1.001.823
Yazı Okunma
104.933
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL