Sevdalım diyerek, ne düşler kurdum, Gönül bahçesinde, hep yuva kurdum, Belki sever dedim, bekledim durdum, Beni sevmeyince, bin pişman oldum.
Sevmeyi bilmedin, hep üzdün durdun, Sevda çeken benden, hep kaçan oldun, Beni gittin de sen, düşmandan sordun, Sevdim de bilmedin, bin pişman oldum.
Gelir dedim ; Her gün baktım yollara, Ne geldin ne gördün; Çıktım dağlara, Baktım çok kar yağmış yüksek kırlara, Dağlara dert döktüm, ağladım durdum.
Dermişsin ben için, sevmesin beni, Her gül konca vermez, üzmesin beni, Oysa ben çok sevdim, sen’ de sev beni, Kalbimi hep kırıldı, olmaz deyince.
Kalbim senin olsun, gel beni üzme, Gönlüm bir kez sevmiş, gel hicran verme, Tek sevdiğim senken, dert’e dert verme, Sevmekten ne çıkar, sevsen sen beni.
Beni sana yeren, Allah’tan bulsun, Sevmek benim hakkım, huyum kurusun, Bildim; Sen Allah’ın, zalim kulusun, Bin pişman olsam’ da, unutmam seni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevdiğime, bin pişman oldum. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevdiğime, bin pişman oldum. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ayıramadım hiç bir dizesini kopartamadım birbirinden çok çok güzel sevda dizeleri ve çok sevdiğim bir şarkının müziği çok yakışmış hakkınıda almış tebrik ediyorum değerli dost yürek daimi başarı dileklerime selam saygılar...
Harika şiiri müzik eşliğinde okumakta çok ayrı tat verdi üstelik bu kadar güzel ve şarkı tadında olunca çok özel bir sayfada bulunduğum hissine kapıldım. Yazan yürek var olsun Çok saygılar
Beni sana yeren, Allah’tan bulsun, Sevmek benim hakkım, huyum kurusun, Bildim; Sen Allah’ın, zalim kulusun, Bin pişman olsam’ da, unutmam seni Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla