Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 01:07:10
Anadolu ve kent karşılaştırması.
Biraz günümüze göre de yapılmalı.
Oldukça değişen şartları göz önüne almalı.
Kutlarım,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 00:42:13
Harikaydı.
Yakıcı ve acıttıcı olsa da gerçek kokuyor buram buram.
Tebriklerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 00:33:09
Şiir zaten çok akıcı ve sözcükler çok uyumlu,seste bütünlük var.
Yorumla daha da ortaya çıkmış bu akıcılık.
Kutlarım gerçekten.
Selam ve saygılarla...
Damla, @mimarefe
16.5.2010 00:00:12
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 00:29:34
En sonunda bildim,
Bildiğim o ki;
Ya aşk bendim
Ya da aşk ben olmalıydım
Bir pervane misali mum alevine sevdalı
Dayanamaz, tutuşur yanarken kanatlarım
Güneşin sahibinin yüzüne
Bakamam..

**
Sonuçtaki bağlayışla şiirin özüne, damarına parm...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 00:21:57
Tebrik ve takdirlerimi bıraktım.
Şiirin zevkine varmak bu.
Selamlarımla...
ses için özür dileyerek çok zorlanılmış olduğunu söyleyeceğim. Kırarım endişesi ile yazmak istemedim önce ama, iki yüzlülük yapmaktansa, düşüncemi bırakmak istedim.
Kusura...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 00:19:20
Her bölümde ayrı bir hoşluk var.
Kutluyorum, selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 00:07:54
şimdi, hangi zamanın efkârını dağıtmalı bu şiirde
ilk yazlarda kalan ziyan zebil gençliğin, nefesine/ mi yanmalı
yoksa, dolu dolu yaşanmayan bomboş yıllara mı
***
İnanın burası yetti başımızı öne eğip düşünmeye.
Kutlarım defalarca.
Selam ve sev...

S e y i r, @sahaf
16.5.2010 02:27:57
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 23:37:56
Çok güçlü ifade ediyordu bence sevilene duyulan bağlılığı.
Bu yoldan geçiliyor gerçek sevginin kuşağına.
Tebrik ediyorum,selamlarımla...
Tek sana yoksulum, @esref
16.5.2010 22:47:54
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 23:35:51
Dertlere sabırda yaralara ilaçtır zaman.
Mesajlar ve tarz harika.
Sanırım resimden dolayı yorum almadı.
Tebrik ediyorum, saygılarla...
Zaman, @Pasha_
16.5.2010 22:34:45
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 23:32:22
Deniz kızlarının masal dünyası, farklı bir âleme yolculuk yaptıran bir şiir.
Hoş etkiler bırakıyor, kutluyorum,selam ve sevgimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 23:16:59
Kutlarım, dinlerkende hoş bir etki bırakan bir şiirdi.
Selamlarımla...
Etkili Yorum
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 23:14:52
Ummadık yerden gelsin mutluluk.
Kutlarım,selamlarla...
Bilmediğin…, @Hasan KARAKAYA
16.5.2010 18:37:46
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 22:51:46
Kutlarım.
Tarzını,ifadelerini,şiirdeki akıcılığı tebrik ve takdir ediyorum.
Selam ve sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 22:05:33
Aşkın hatırına bırak
Özrüne karşılık zekâtın yerini bulsun…
***
Bu bağlayışa da bayıldım.
Harika bir eser, çarpıcı,acıtıcı,etkileyici.
Sadece -uykusamış- kelimesi yerine başka bir deyiş bulurdu bu usta kalem diye düşündüm.
Öneri deği...

Azap, @Şükran AY
16.5.2010 20:47:13
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 21:57:43
Bir gülüşün utanca açan çiçeği
Melez özlemin göğsünde büyür
Kökü mavi yaprakları çile rengi

***
Hele buradaki
kökü mavi yaprakları çile rengi* deyişine bayıldım.
Tümüyle güzeldi zaten, ama bilirsin bir yeri bam teli olur, şu an öyle geldi ba...

Leylâk mevsiminde, @Şükran AY
12.5.2010 22:42:47
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 21:43:52
Çok çok güzel bir tadı var şiir ve yorumun.
Sevilen bir kadına yakışır bunları söylemek, sevgi için değer.
Kutlarım,selamlarımla...
Kadınım, @UNALAN
16.5.2010 21:12:34
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 21:16:13
Kırılmış bir kalp içine cenneti de bıraksan
Kalbin sahibi için cehennemdir orası
İstersen bin adım at sen hep ondan ıraksan
Merhem olmaz hiçbir şey ve kapanmaz yarası

****
Bunun üstüne daha ne söylenebilir ki...
Hep şiirlerimiz genelde bu yar...

Nasihat, @İhsan TURHAN
16.5.2010 17:21:34
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 21:13:19
Gönlüme çok hitap etti şiir.
Harikaydı.
Kutlarım değerli dost.
Selamlarımla...
...elin çek yakamdan..., @AZAP
15.5.2010 12:08:26
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 21:10:59
Bu nasıl bir sorgulamaydı böyle.
Oldukça ağır bazen ve de gerekli, haklı...
Harikaydı, tebrik ediyorum.
Selamlarla...
Öyle mi?, @Salih Erdem
14.5.2010 14:31:16
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 21:06:30
Buram buram diye başladığı gibi,
buram buram şiir kokan gerçek bir şiirdi.
Kurgu,tema,ifade şekli çok güzel.
Kutlarım bu başarıyı.
Her zaman beğendiğim Gamze kardeşimizin yorumu oldukça yakışmış.
Emeklerinize sağlık.
Sevgilerimle...
Buram buram, @hasret
16.5.2010 00:25:09
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.895
Şiir Okunma
1.002.024
Yazı Okunma
104.970
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL