Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 21:00:37
Her şeyin değdiği tek bir sevgili.
Sevince böyle olmalı dedirten.
Kutlarım değerli kalemi,yüreğini.
Selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 20:59:18
Burada da okumaktan haz aldım.
Kutlarım böylesi dost yürekleri,selamlarımla...
Bir dost diyorki, @batu_41
12.5.2010 20:03:36
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 20:55:58
İnsan aklına darbe gibi sözler.
Çok düşünüp tefekkür etmeli.
Bu muhteşem eser için kutlarım hocam.
Mesajlar,teknik ve yorum harikaydı yine.
Selam ve sevgimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 20:49:39
Güzel şiir,güzel yorum ve tebrik takdirlerim sizlerle.
Varolun,sağolun bu güzellikler için.
Sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 20:05:33
Her yönden oldukça etkileyiciydi.
Okumak ve dinlemek zevk verdi, tebrik ediyorum.
Selamlarımla...
Siler geçerim, @yalnızkaranlık
14.4.2010 15:38:56
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 19:59:32
Kendinden başka kimsesi kalmamıştı kaçaçak
bakındı boş gözle odaya dürr-i cân
ebe yoktu gece de
saklanan kendi olacaktı yine de.
**
Girişten itibaren çarpıcı ifadeleri yakalamış şair.
Devamı da aynen güzel, sürüklüyor ve etkileyici.
Tebrik edi...

Güvercin mavisi, @Nar-ı Çiçek
15.5.2010 00:20:31
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 19:44:56
Hüzün şiirlere yakışıyor,belki ondandır şiirlere hüznün böyle sık sık ziyaret etmesi.
Çok çok güzeldi, nefis bir şiir.
Fazla söze ne hacet, kutlarım gönülden.
Selam ve sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 19:40:02
Aminlerle katılıyorum bu güzel dileklere ve anlamlı bir şiir, güzel mesajlar.
Emeklerinize sağlık,saygılarımla...
Yakma rabbim., @türkmendağlı
10.5.2010 22:34:22
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 15:36:17
Güfte tadında şiirler size kendini sevdirdi.
Harika bir melodisi var şiirin.
Kutlarım,selamlarımla...
Sterliçya, @Hilmi YAZGI
15.5.2010 00:01:59
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 14:00:29
Denizin gözlerinden geliyordu ve seninim diyordu...
Sonsuza kadar sürsün dilerim.
Çok haz veren bir şiirdi.
Tebriklerimle.
Deniz/desen, @deeply
10.4.2010 00:04:13
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 13:55:30
Güleriz ağlanacak halimize.
Oldukça dokundurmalar var bir çok gerçeğe.
Evlatlar anne babalarını bu kadar bunaltmamalı değil mi?
Sevilir mutlaka,o başka.
Ama nefes alma imkanı tanımak lazım.
Güldüren,düşündüren harika bir şiirdi.
Kutluyorum değe...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mayıs 2010 Pazar 13:51:31
Ölümü bal diye içebilmek...
Güzel ve etkili bir şiirdi,kutluyorum,sevgilerle...
Öylesine..., @Mehtap Yıldız
15.5.2010 00:05:46
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
15 Mayıs 2010 Cumartesi 17:50:15
Bir kez daha kutlarım, tekrar dinlemesi güzeldi.
Selam ve sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
15 Mayıs 2010 Cumartesi 17:48:36
Çok güzel bir bütünlük olmuş.
Hayatın içinden sahneler, güzel dile gelmiş.
Kutlarım emek verenleri,sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
15 Mayıs 2010 Cumartesi 01:14:13
Tebrik ediyorum,gerçekten etkilenerek ve beğenerek okudum.
Selamlarımla...
D/üşüyorum, @flycan57
11.5.2010 08:26:02
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
15 Mayıs 2010 Cumartesi 01:10:46
Hayatın içinden,ailelerin başına gelen gerçek olaylar.
Marka ve lüks tutkusu.
Ne güzel dile gelmiş.
Kutlarım,selam ve saygımla...
Gördünmü 2, @ahmet sivri
13.5.2010 09:19:36
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Mayıs 2010 Cuma 02:18:10
Tebrik ediyorum değerli ustayı.
Selamlar,saygılar...
İnsafsız, @a.yüksel şanlıer
13.5.2010 20:57:41
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Mayıs 2010 Cuma 02:10:58
Çok içten ve güzeldi, tebrik ediyorum.
Sevgilerimle...
Derlerse de...., @aşiyan052
14.5.2010 00:01:08
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Mayıs 2010 Cuma 02:09:19
Akıcı ve güzel bir şiirdi.
Okumask ve dinlemek zevk verdi,selamlarla...
Gülüm gelsene, @aşık komani
13.5.2010 21:47:31
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
14 Mayıs 2010 Cuma 02:07:17
Yine çok çok güzeldi.
Zevkle kaldım sayfada,emeklerinize sağlık.
Sevgilerimle...
= bilir misin =, @gelmeyenvuslat
14.5.2010 00:03:28
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.896
Şiir Okunma
1.002.024
Yazı Okunma
104.970
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL