Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Mayıs 2010 Salı 00:23:47
Güzel dileklerinizle sonuçlanır sevgiler temennim.
Tebrik ediyorum,selam ve saygımla...
Günlerinde, @Alem-i Sır
17.5.2010 19:50:54
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Mayıs 2010 Salı 00:08:08
Tüm analarımıza hitap eden bu güzel şiiri ve bu yüreği kutlarım.
Selamlarımla...
Anam, @kul bahri
6.5.2010 12:43:02
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 23:56:24
Aşk hep iş başında.
Evren varolduğundan beri her türlüsüyle.
Kutlarım bu güzelliği.
Sevgilerimle...
Aşkın gençliği, @eMİNeYZAMAN
17.5.2010 10:48:16
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 23:50:57
Bir harf öğrenmek için çabalıyorsa akıl,onun yolundasın,ilim yolundasın.
''ilim ilim bilmektir, ilim kendin
bilmektir, sen kendini bilmezsen,
ya nice okumaktır''

Kutlarım böyle özlü ve içerik dolu dolu şiiri.
Selamlarımla...
Ali ' densin, @GÜLER TEKER
17.5.2010 11:16:59
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 23:44:57
Hepimizden bir parça var şiirde.
Kendimizi bulduğumuz bölümler var.
Kutlarım,çok güzeldi.
Selamlarla...
Yalnızlık limanı, @cemil
17.5.2010 09:12:34
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 23:41:03
Mesajları da çok güzel, etkisi ve yorumu da çok güzel.
Kutlarım dost kalemi.
Selamlarımla...
Geldimde gidiyorum, @batu_41
17.5.2010 11:46:36
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 23:34:25
Ne güzel bir dostun teselli seslerini duymak.
Şiir ve yorumu kutlarım,her iki dosta da selamlarımla...
Songül bora’ya, @AHMET ACAR
16.5.2010 23:15:39
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 23:28:29
Allah herkese hakiki dostluklar nasip etsin.
Günümüzde en çok buna ihtiyaç var.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Yazık olur, @cebirin defteri
15.5.2010 01:04:01
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 23:25:47
Ne güzel böylesi özlenen dostluk bağları.
Daha fazla olmasını dilerim.
Allah hepimize nasip etsin,selamlarımla...
Can dostum, @RUMUZ4300
29.4.2010 10:33:55
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 23:13:47
Tarifi ççok zor bir ânı yazmışsınız.
Ancak yaşanınca bilinen.
Tebriklerimle,selamlar...
Ayrılık anı!!, @Cemal YILDIZ33
16.5.2010 22:03:02
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 22:59:21
İmralı'da keyif çattın
Lokmalara haram kattın
Vicdansızca gece yattın
Şu kanlı elinden utan.....
**
Kutlarım buradaki birlik mesajlarını ve emek veren şairi.
Selam ve saygılar...
Utan!!, @alaettin usta
21.4.2010 22:54:08
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 21:56:09
Bana bir şarkı söyle
Maziyi unutturup atiye köprü olsun.
Cennetin hediyesi bana bu şarkı olsun.
Bana bir şarkı söyle
Yeter sen tekrar yaşa ister ayrılık olsun.
Haydi, söyle söyle ki gönül hardan kurtulsun.
Bana bir şarkı söyle cennet mekânın o...

Bana bir şarkı söyle, @HATAYLI
30.4.2010 21:31:25
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 21:18:05
Düş âlemi gibi.
Sınırı olmaz elbette, kutlarım bu güzel seriyi.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 21:13:55
Gülen gözler ardında neler neler var değil mi?
Allah sıhhat versin, sabır versin.
Selam ve sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 21:02:38
Gurbet sancısı tatmayan çok azdır sanırım.
Bu nedenle şiirlere çok yakışan bir temadır ve çok kesimi yakar yürekten.
Güzel bir temmmmaya güzel bir tarz.
Kutlarım,saygılarla...
Gurbet, @Mehmet Ali Türkan
16.5.2010 00:00:13
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 20:53:30
Sizden okuduğum ve dinlediğim en acıtıcı şiirlerdendi sanırım bu şiir.
Yorumda çok güzel etkiyi vermiş, kutluyorum.
Hüzünler ırak olsun,selamlarımla...
Ömrüm, @zaralıeren
11.5.2010 00:02:20
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 20:48:56
Mertçe bir duruş,helal olsun.
Bursa gözüme ilişti bu arada, galibiyeti de kutlarım bu mert şiirler beraber.
Selamlarımla...
Nasıl olsa..., @guler birsozu
16.5.2010 04:09:15
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 20:46:55
Sokaklarla beraber ağlayan bir de kalp var geride.
Çok güzeldi, tebriklerimle...
Sokaklar ağlayacak, @RABATLI
17.5.2010 00:06:46
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 01:36:05
Şefkat ilacını kalbinde karıp
Yetimin düşkünün yanına varıp
Sızlayan yerine güzelce sarıp
Bir güzel derdini deşmelisin sen
**
Çok güzeldi.
Onurlu,gururlu, ebeveyne yakışır mesajlar.
Tebrikler,selamlarla...
Yavrum, @Bayram Ali Bülbül
11.5.2010 12:10:49
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mayıs 2010 Pazartesi 01:21:20
Gecikmişim ama anne ve kadınlar için her gün özel ve anlamlı.
Hayatın değeri, değerini anlamını şekillendiren anne ve kadın elleri,zihinleri.
Kutlarım,sevgilerle...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.865
Şiir Okunma
1.001.943
Yazı Okunma
104.950
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL