Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 16:43:26
Unutmak için sevgi olmasın zaten.
Çok güzeldi,tebrikler.
Selam ile...
Unutamıyorum!, @a_bugra
19.5.2010 00:02:30
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 16:40:55
Şiir ve etkisi çok güzel.
Ses yüksekliği ayarı iyi değil,duyulmuyor fazla.
Daha iyi duyulsa oldukça iyi seslendirilmiş aslında.
Tebrikler,selam ile...
Yalan dünyada, @yalnızkaranlık
18.5.2010 21:06:36
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 16:37:37
içimde çıldırmış bir mahkûm var
müdahil olamıyor savunmalara
oysa
suçlu değilim



bir hayaldir artık beraatim
ve son celsesidir davamın
göz göre göre ve nâ-hak yere hüküm giymedeyim

adressiz
hitapsız bir arzuhaldeyim ki
eklemleri çür...

Son celsedeyim…, @Ceyda GÖRK
21.4.2010 16:57:07
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 16:28:05
Dönse dönebilse muştular dağıtacak
Yağacak yağmurlar deli divane
Öfkesi bir buse ile dinecek oysa
Birde bakabilse nedametle
**
İşte bu dönüşü başarabilmek gerek. Gurur dinlememeli sevgiler.
Gerçek yerini bulabilmeli.
Tebrikler,selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 16:26:14
Ben seni unutmam dünyam kararsa
Yaşım kırk değil de seksen’e varsa
Azrail gelerek kapımı vursa
Ölürüm yolumdan döndüremezsin
**
Müthiş bir sevda şiiri.
Kutlarım,selam ile...
Sevgi seli, @abdulhadi bay
12.4.2010 00:37:33
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 16:20:44
Çok güzeldi. Gezdik,ziyaret ettik,hayalimizde canlandı.
Selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 16:15:44
Allah gecinden versin, ölümünde hayırlısını versin.
Selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 16:13:27
Kutlarım,böyle bir konuyu böyle güzel bir şiirle dile getirdiğiniz için.
Selam ile...
Engelim, @Kahraman VARDI
18.5.2010 01:30:40
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 16:11:38
Çok güzeldi,şarkı sözü okur gibi mırıldanarak okunuyor.
Zevkle okudum,tebriklerimle.
Selamlar...
Silemedim ben seni, @monoroza73
12.5.2010 16:45:28
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 16:08:20
Karamsar bir hava yansıttı.
Güzel dile getirilmiş,kutlarım.
Selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 16:04:41
Mesajlar espri ile verilince,hele bir de şiirselleştirince harika etki bırakıyor.
Kutlarım,selam ile...
Pinti..., @dursun tiftik
17.5.2010 01:58:45
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 16:01:55
Bende yıldız şiirlerimin arasına aldım.
Tebrik ediyorum,çok güzeldi.
Selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 15:53:15
Çok güzel bir etkisi vardı şiirin.
Kutlarım değerli ustayı.
Selam ile...
Ellerimden tut gülüm, @mecruh
15.5.2010 00:08:42
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 15:26:28
Benim bildiğim dünya yalan zaten.
Tek gerçeğin bilinciyle yaşamak nasip olsun dilerim.
Çok güzeldi yine.
Kutlarım, her yönden güzel, anlam,yazım,seslendirme.
Emeklerinize sağlık.
Selam ile...
Yalan olmuş, @İhsan TURHAN
19.5.2010 10:51:38
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 14:19:31
'Giden yok seferinden'
Ah ki ah...
Çok hoştu, tebrik ediyorum,selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 14:16:53
adamım,
yüzün karışık bir deniz
taşırıyor med-cezirleri
bazen de öyle dinginsin ki
koparıyorsun bendeki volkanları
****
Üç kez okudum. Çok eski bir şiirim vardı aynı isimde.
O şiiri yazarkenki duygularımı hatırlattı.
Bambaşka bir şiir olmas...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 14:09:16
Kutlarım sanat ehli dostu, çok güzeldi.
Selam ile...
Söyle mutlumusun, @aşık komani
19.5.2010 05:58:17
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 14:08:01
Hüzün verdi bu acılı aşk.
Çok güzeldi,kutlarım.
Selam ile...
Çeşm-i giryan, @İhsan POLAT
19.5.2010 02:13:25
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 14:03:54
Beni çok etkiledi şiir.
O saatlerde kendi başına olduğunda neler yaşamıyor ki insan?
Güzel dile gelmiş, kutlarım.
Selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 13:36:41
Sevgi yerleşirse gönüle, nefretin etkisini,gücünü kırar.
Gönülden çehreye, insanın her hal ve tavrına yansır.
Sevgi ve nefret bazen birbiriyle değiş tokuş yapsalar da her ikisinden de etkiler kalır birbiri üzerinde.
Çok beğeniyorum bu bir içimlik ...

O an, @Şükran AY
19.5.2010 00:09:55
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.875
Şiir Okunma
1.001.964
Yazı Okunma
104.958
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL