Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 13:14:44
Çok güzeldi, kutlarım.
Selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 13:13:31
Son bölüm özellikle hüzünlendirse de, hayatın gerçeğine vurgu yapıyor.
Hani hep dua ederiz ya, kimseye muhtaç olmadan,eziyet çektirmeden ölüm gelsin diye.
Bu evlatlarımıza kıyamadığımız için. Yoksa herkeste ne olursa olsun yaşama isteği var.
Dileğ...

Kızıma, @ali ulubay
19.5.2010 00:12:18
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 13:10:05
Saba bir ezanın aşinası ruhunda,kıyametler….
Darası alınmamış günahların esiri etler.
Elleri üşüyordu çarmıha gerilmiş sabahlarda.
Dar zamanlarda öksüz kuşların kaderine ortak.
Nasırlı gözlerinde hüzün yuvası.
Bir fanusa hapsedilmiş yüreği...

Bir hüzün hikâyesi, @zakir
19.5.2010 09:22:53
Etkili Yorum
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 13:06:14
Şiir dolu dolu. Resimle beraber daha bir anlam kazanıyor.
Firavun ve gurur,
mal,şöhret geçiciliği
ve hayatın tek gerçeği ölümü hatırlayıp tevazuya bürünmek.
Üçgen olmasıyla piramit şekli o dönemi hemen hatırlatıyor.
Değişik ve güzeldii, en öneml...

Gurur, @ekremsama
19.5.2010 08:45:45
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 12:46:17
Hasta eder yataklara düşürür gecelerini zindan eder ağlatır.
Aşkı bir sevene değil sevdasını kaybedene soracaksın
O anlatır sana kahrolası derdi anlatır
***
Başlarken bütün acıları göze almak gerekiyor.
Gerçekten zor bunları aşabilmek.
Kutlarım...

Aşk, @DERTYOLDASI MEHMET avar
19.5.2010 00:43:57
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 12:42:54
Beş-on dakikaya sığıyor anlatmaya kalkınca bir ömür.
Bunu düşününce hüzünleniyor insan.
Kutlarım,selam ile...
Seher yeli, @ramazan.efe
19.5.2010 08:47:30
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 12:39:33
Böyle yaşanmış olayları zevkli bir şiir haline getirebilmek, büyük marifet.
Bizim insanımızdaki hoşgörü enginliği sayesinde bu olayda böyle tebessümle kapanmıştır.
Kutlarım,selam ile...
İmamın icraati, @Halil Gülşen
19.5.2010 00:25:23
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 12:29:31
Güzel irdelenmiş duygular ve aşkın her hali.
Kutlarım değerli dostu,selam ile...
...çizmeyide aşar..., @AZAP
19.5.2010 09:23:45
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 12:19:41
korkularımın gölgesine saklanırım
bir daha ayrılık olacak diye korkarım.
**
Sevmeye başlar başlamaz bu korku yerleşiyor insana.
Çok güzeldi,tebriklerimle.
Selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 00:27:23
Kutlarım değerli dost kalemi,selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Mayıs 2010 Salı 20:09:21
Farklı bir güzellikte şiir.
Apayrı bir ruh halinde yazılarak diğerlerine oldukça fark atmış.
Kesme işareti hatasından başka hiç bir olumsuz yan yok bence.
Etkisi çok güzeldi,tebrik ediyorum,selamlarla...
Konuş/amadıklarım, @N.ALTIN
14.5.2010 10:47:45
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Mayıs 2010 Salı 19:57:37
Duygu yüklü etkisi çok güzel bu şiiri kardeşimizin sesinden dinlemesi de harikaydı.
Yakışmış şiire.
Kutlarım emek verenleri,selamlarla...
Gittin, @Murat Çakır (şeker29)
13.5.2010 00:01:32
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Mayıs 2010 Salı 19:54:45
Elbet gelir uykusuz gecelerin sabahı,
Rüyalarımın prensesi, hayallerimin ecesi,
Olmazsan yaşam bana bir kör zindan,
Güneşimsin; sıcak sevecen tatlı,
Dağların ardındaki gözlerime yapışık hayal,
**
Seven yürek yere göğe sığdıramaz sevdiğini ve se...

Sana, @necirvan-1
17.5.2010 10:38:33
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Mayıs 2010 Salı 18:53:20
Emeği ve bu güzelliği kutlarım.
Selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Mayıs 2010 Salı 02:07:13
Hayırlı teskereler dilerim öncelikle.
Şair olan kişi hayatın her penceresine bir şiirle ışık oluyor.
Tebriklerimle,selam ve saygılar...
Vatan borcu, @ayvalıklı
14.5.2010 09:12:10
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Mayıs 2010 Salı 01:21:59
Güfte tadı olan bir çalışmaydı.
Kutlarım,selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Mayıs 2010 Salı 01:19:10
sen dokulu anlara perçinliyorum parçalarımı
çoğalıyorum ayazında ufkumun eteğinden
sığmıyor kabuğuna nabzımda atan his
***
Hele burası, müthişti.
Kutlarım emeği ve bu güzelliği.
Selam ve sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Mayıs 2010 Salı 01:14:13
Kutlarım bu ortak çalışmayı ve emeği.
Çok güzeldi,selam ve sevgimle...
Dar zamanlar, @lacivertiğnedenlik
17.5.2010 00:25:41
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Mayıs 2010 Salı 01:10:50
Kutlarım,selam ve saygımla...
Yetiş sükûnet, @micingirt
17.5.2010 14:49:07
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Mayıs 2010 Salı 01:07:00
Müthiş bir eserdi, hissettirdiklerini yazmaya kelimeler yetmez.Şiirde yorum da harikaydı...
Selam ve saygımla.
*****

Kârda olur mu sanki sevdiğini terkeden
Ay güneşi örterek boğdu bak gözün aydın
Ben de istemem artık sözlerinden çark eden
...

Gözün aydın, @İhsan TURHAN
17.5.2010 17:31:49
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.876
Şiir Okunma
1.001.964
Yazı Okunma
104.958
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL