Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Mayıs 2010 Pazartesi 16:31:10
Türkü tadı veriyor,tebrik ederim.
Selam ile...
Bahar, @Ahmet Yetim
17.5.2010 18:49:29
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Mayıs 2010 Pazartesi 16:29:44
Beste sözü gibiydi,tebrikler.
Selam ile...
Bekledim, @Volkan AKSU
24.5.2010 14:05:53
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Mayıs 2010 Pazartesi 16:28:32

Umulduğu gibi çıkmayan sevgiler üzerine daha sonra sevmeler oluyor hayatta.
Hatta daha iyi belkide.
Bu nedenle ikinci bahar oluyor adı.
Selam ile...
Bir yudum aşk, @serpilce
23.5.2010 20:04:35
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Mayıs 2010 Pazartesi 16:18:07
Ah köylerin o eski tatlı hali.
Şimdi teknoloji oralarıda etkiledi.
Selam ile...
Köylerimiz, @mozturk
24.5.2010 08:37:56
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
24 Mayıs 2010 Pazartesi 16:04:13
Herkesin kendine münhasır bir hayatı var.
Kaderinden yakınmayan kimseyi bulamayız.
Ancak ölünce sonlanacak sonu gelmez arzular.
Selam ile...
Sürpriz, @ali ulubay
23.5.2010 00:08:40
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mayıs 2010 Pazar 02:30:16
Allah rahmet eylesin, acınızı paylaşıyorum dğerli dost şair.
Kalanlara sabırlar dilerim.
Selam ile...
Anam, @UNALAN
23.5.2010 01:12:19
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
23 Mayıs 2010 Pazar 02:28:30
Kutlarım sanat ehli dostu,
çok güzel bir güfte tarzıydı yine selam ile...
Tamam mı canım ?, @oktayzerrin
23.5.2010 02:18:42
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
22 Mayıs 2010 Cumartesi 02:18:36
Yine çok içten,derinden harika bir şiir.
Şiir ve yorumu kutlarım,çok beğendim gerçekten,sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
22 Mayıs 2010 Cumartesi 02:15:41
İntizâmsızlıktan yeğdir, bence, en kötü nizâm.
Bari vezni örseleme, sende yoksa intizâm.
Ablak yüzle sırıtırsa, maksadından iltizâm!
Asaleti güzideymiş, kim inanır özüne.
****
Yorum eserin içinde zaten,anlatılacak olan anlatılmış.
Kutlarım emeğ...

Hafîfmeşrep, @Salih Erdem
21.5.2010 11:22:54
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Mayıs 2010 Cuma 20:13:03
Suyundan içilesi bir sofra olmuş.
Ülkemizin zenginliği, değerleri.
Her zaman yaşatılmalı.
Kutlarım,selam ile...
//// kaşanlım ///, @Seyit Kazım
19.5.2010 21:23:34
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
21 Mayıs 2010 Cuma 20:11:14
Allah bahtını açık etsin,sağlık sıhhat ve huzur dolu bir ömür nasip etsin.
Çok güzeldi şiir.
Tebriklerimle.Selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Mayıs 2010 Perşembe 22:18:11
İlk adımın atıldığı Samsun şehrinden selam ile.
Anlamlı bir güne yakışan güzel bir şiir.
Güzel gönüllü yüreği, değerlerimize saygılı kalemi kutlarım.
Selam ve sevgiyle...
19 mayıs 1919, @AYSE 09
19.5.2010 07:58:07
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 19:52:39
Kutlarım gönül sesinizi.
Selam ile...
Haberin varmı?, @aşıkcemal
13.5.2010 21:34:52
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 19:49:39
Sabır ve tahammül, başarı ve dertlerin devası.
Kutluyorum,selam ile...
Elimde olsaydı, @BOZOK KIZI
19.5.2010 16:27:29
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 19:36:11
Çok beğendim, akıcı,sade ve güzeldi.
Tebrik ediyorum, selam ile...
Git deme sakın, @Toprağımsın
19.5.2010 17:52:12
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 19:04:30
Harika,güzel bir müzik eşliğinde sesli sesli okumak yakışıyor şiire.
Tebrik ediyorum,selam ile...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 17:19:51
Anlamlı,biraz karamsar, güzel yazılmış bir şiirdi.
Hüzün ırak olsun,tebrik ediyorum.
Selam ile...
Tükendi nefesim, @lazuşağı
10.4.2010 00:00:22
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 17:16:39
Bence bir sevdaya başlarken,daha sonra unutamama acısı göze alınabilecekse başlamalı.
'Unutmak sevmekten daha zor geliyor....'
Harikaydı,tebrikler,selam ile...
Unut deme, @ezom
12.5.2010 11:06:29
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 17:09:04
Hepimiz payımıza düşeni almalıyız.
Kutlarım duyarlı yüreği,selam ile...
Dönen dünyalar, @Nilüfer Sarp
17.5.2010 12:02:19
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 16:57:07
Sen sırrı bilmezsin o kimde saklı,
İnsanın fıtratı kendi çok farklı.
En kutlu manada dönenler hak mı?
Bir mevlana olup eremezsin sen.

**
Elbette kolay değil, ancak yolundaki tozlardan bir tanesi yapışırsa bile faydası olur.
Çok güzeldi,ku...

Çamura düşme, @Kökeli Ozan
16.5.2010 02:03:06
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.873
Şiir Okunma
1.001.964
Yazı Okunma
104.958
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL