(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Abdurrahim Karakoç şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Abdurrahim Karakoç şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Âlem sana hayran kaşına değil Şiirle düşen gözyaşına değil Sana sultan derler boşuna değil Şairsin şiire bir ömür verdin
gönülleri sularsın boşuna değil kurduğun bu düşler boşuna değil alemin kaşına gözüne değil söylediğin sözün özüne eğil sevgiler dostum güzel bir duygu sel olmuş akar
KARAKOÇ çağa mührünü vuran Türklük aşığı, millet ve vatanperver bir karakter... onu anlatmak için çok kelime lazım çokk. ancak hayatını müşterek millet değerlerine adayan ve bu uğurda çekmediği çile yaşamadığı sıkıntı kalmayan bu vasıflı vatanseverin bi şiirini paylaşarak anmak istedim...
Doğru mu yanlış mı karar sizlerin Biz aklın durduğu çağda yaşadık Ben dinsizim diyen beyinsizlerin Din dersi verdiği çağda yaşadık.
Baylar çalım sattı, bayanlar etin; Ar duvarı çürük, darbeler çetin. Modern putçuluğun, şirkin, zilletin Kemale erdiği çağda yaşadık.
Bazan kör kilitler vuruldu dile Bazan armağanlar kazandı hile Homo'nun, komo'nun, deyyusun bile İtibar gördüğü çağda yaşadık.
Yabancısı olduk ilin obanın; Müdür ekmeğini çaldı çobanın Resmi dairede devlet babanın İpe un serdiği çağda yaşadık.
Önümüz çileydi arkamız cefa Bir gün semtimize basmadı sefa Mürşidin müridin günde beş defa Günaha girdiği çağda yaşadık.
Kimi hak adalet gördü düşünde Kimi devlet kuşu buldu başında Vatanseverin vatan dışında Hasretlik sürdüğü çağda yaşadık.
Göz yumup izine düştük batının Tuttuk kuyruğundan haçlı atının Pamuk yumağının tüyün tütünün Nice baş yardığı çağda yaşadık
Neler yıkmadık ki son olsun diye Harcadık günleri gün olsun diye Asker kaçağının şan olsun diye Askeri vurduğu çağda yaşadık.
Lokman Bal’ım ilkeliyim davamda Hayır kelâm sözlerimde duamda Doktorum sen ilâcım da devam da Büyük üstat Abdurrahim Karakoç Yüreğine sağlık.Abdurrahim KARAKOÇ yaşayan en büyük şair bence.Ama kıymeti bilnir mi?Bilenler bilir.Bizler A.Karakoç ağabeyimin şiirlerinden haz,Ozan Arif ağabeyden hız alarak büyüdük.Her iki şair ve sizde aLLAH HAYIRLI UZUN ÖMÜRLER DİLERİM GÖNÜL ODSTUM.
Eğer vatan ihanet eden biri olsaydı bu ülkede alamayacağı madalya vs olmazdı.Karakoç'un tek suçu haksızlık karşısında dik durması ve vatanını millitini manaviyatını sevmesi. tebirkler şiirini kutluyorum.
Şiirle düşen gözyaşına değil
Sana sultan derler boşuna değil
Şairsin şiire bir ömür verdin
gönülleri sularsın boşuna değil kurduğun bu düşler boşuna değil alemin kaşına gözüne değil söylediğin sözün özüne eğil sevgiler dostum güzel bir duygu sel olmuş akar